X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Gwint, co i jak?

Autor Wiadomość
Teo.
KOREAN|WORKS


Auto: Lanos
Imie: Kamil
Wiek: 25
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 84
Skąd: Glinojeck
Wysłany: 2016-03-17, 12:25   [Lanos] Gwint, co i jak?

Siemano, mógłby ktoś mi napisać krok po kroku jak jest z gwintem do Laniego ?
Od czego co pasuje i co trzeba przerabiać. Bo mam przemyślenia na temat gwintu, ale chce zobaczyć jak to kosztowo wychodzi ;)



https://www.facebook.com/lanibyteo/
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
przemek15310


Auto: Daewoo Lanos
Imie: Przemek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 805
Skąd: Wieluń/Łodz/Katowice
Wysłany: 2016-03-17, 20:19   

gwint do lanosa to pasuje tylko z astry f.. tzn tył p&p a z przodu trzeba mieć całe mcpersony do przekładki
innego sposobu nie ma ;)



Daewoo Lanos---> http://daewooforum.pl/temat70179.html
 
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator

Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 69 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3562
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-03-17, 20:58   

No i jest nie do zdobycia. Wiec najlepiej zrobic samemu, czy tam komus zlecic zrobienie na bazie mcpershona z Lanosa. Tył z jakiegokolwiek auta z beczkowymi sprezynami to taki pseudo gwint bo sa to talerzyki pod sprezyne, a zeby zalozyc typowy gwint trzeba przerabiac.



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
OstryTBG


Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1153
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-03-21, 00:28   

Zaczynając od przodu jak wyżej pisali p&p astra F (czyli cały krótszy mc pherson)
Zlecając lub robiąc samemu czyli tocząc tuleje gwintowane nakładane na mcphersona + nakrętki do tuleji, dokupujemy sprężyny z zawieszenia gwintowanego czy używki czy nowe, ważne żeby były z helperami czyli z tymi miękkimi sprężynami. Górne talerzyki z łożyskami z gwintu z e36 pasujące p&p (więc warto rozglądać sie za gwintem z e36). Wyciągamy mcphersona pasujemy tuleje po uprzednim oszlifowaniu z farby miejsca w którym będzie znajdowała sie tuleja. Ustawiamy spawamy mamy prostym sposobem gwint z przodu. Gdy chcemy zejść nisko tu już zaczynają sie schody z obróceniem mocowania drążka kierowniczego itd. Nisko w lanosie nie zejdziemy bo seryjnych rozmiarów mcpherson z seryjnych rozmiarów amortyzatorem pozwoli zejść do momentu, gdy górne mocowanie amortyzatora osiada na nakrętce amortyzatora. Dodać trzeba w wysokości chociaż 2-3cm skoku tłoczyska aby dało sie tym jeździć i założyć jakiś odbój, a dla żywotności amortyzatora skrócić jego lagę. Sposobem na obejście granicy obniżenia jest stworzenie nowych górnych mocowań o podwyższonym mocowaniu łożyska.

Z tyłem jest prosta sprawa tuleje z corsy B, e30, e36 itp. Jedyną rzeczą jest stoczenie tuleji gwintowanej w środku aby móc nałożyć ją na czop belki lanosa. Sprężyna beczkowa odpowiednich rozmiarów (ilości zwojów i grubości drutu). Spróbować można założyć na tył gwint dedykowany do jakiejś hondy lub vw (polo i innych), gdzie sprężyna jest na amortyzatorze. Jak na razie tych szlaków nikt nie przetarł publicznie. Osobiście polecam pierwsze rozwiazanie z powodu większej ilości punktów wsparcia belki.

Dla jednych gwint home made głupota dla innych super sprawa. Jeżeli nie potraficie sami zgłoście się do kogoś kto zrobi to z głową, nie na pałe ;)



Jade ulicom, opony asfalt drom
 
 
carl123
Progress


Imie: Daniel
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1235
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-04-29, 23:57   

A nie lepiej na powietrzu go posadzić, na mapet chyba mają w ofercie przeróbkę mcphersonów




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator

Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 69 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3562
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-04-30, 07:15   

Koło 7 tysięcy wychodzi całość.



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
carl123
Progress


Imie: Daniel
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1235
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-05-18, 18:21   

Wychodzi 7 tyś jak wszystko się od nich weźmie można kupić same mcphersony z miechami a resztę samemu skompletować z innych komponentów, bo chyba nie koniecznie musi to działać na markowych przeznaczonych do AR zaworach oraz sterowaniu, można wykorzystać zawory LPG i sterowanie samemu ogarnąć, z butlą też nie ma większych problemów. Fakt prędkość takiej instalacji nie jest powalająca ale wystarczająca do podnoszenia oraz opuszczania auta przed przeszkodą oraz za nią ;)




 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator

Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 69 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3562
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-05-18, 20:05   

Tylko takie zestawy Home made a widziałem kilka mają wielką wadę. Są zawodne najczęściej w najmniej oczekiwanym momencie...



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
OstryTBG


Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1153
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-05-20, 00:03   

i w dodatku jak na pontonie :) nie mieszajmy gwintu z pneumatyką, jedno jeździ drugie wygląda ;)



Jade ulicom, opony asfalt drom
 
 
OzZy


Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 395
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-05-20, 08:28   

Jest pare osób co napewno by się podjęło zrobienia gwintu do lanosa na bazie seryjnej kolumny lanosa gdzie można zejść naprawde bardzo nisko. Sam znam taką osobę . Ok 600zł i masz gwint na przód :piwo:



Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+ :P
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt