Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
wydaje mi sie, ze 4mm ale ja wziąłem jedno kolanko do motoryzacyjnego i mi wszystko pomierzył na miejscu. takie coś podobnego w swoim mam, wiec mam pewność, że juz mi nie popękają - oczywiscie mniejsze i ciensze ale nie chciało mi sie długo szukac
a jak moge sie zapytac to jaki koszt wyszedł za lakierowanie całego samochodu ?
Poszła łapa pod silnikiem i chwilowo byłem uziemiony, ale teraz wszystko ok, zostały wymienione tez łożyska na tylnej osi bo sie tłukły na zakretach.
Teraz zamierzam wymienić uszczelke przepustnicy (przy czyszczeniu i zakładaniu pekla), dolot powietrza i tez przy wymianie filtra spekal ze starosci, ramie wycieraczki, stare juz nie dociska pióra chodz załozylem nowe, i ostatnia rzecz, filtr kabinowy chce załozyc, bo znalazlem informacje, ze jest na niego miejsce ale nie byl zakladany i pytanie bo nic wiecej sie nie doszukałem, gdzie on sie ma znajdowac i na co trzeba sie przygotowac? prosze o info, moze poradnik jakis
nie ma tematu, znalazłem: http://forum.samnaprawiam...lanos-vt941.htm
Chyba lepszego artykułu nie znajdziesz odniesienie montażu tego filtra. Sam robiłem według niego.
Tak jak tam jest na zdjęciach, najpierw zdejmujesz całe łapy wycieraczek, a następnie plastikowe osłony. Następnie to już musisz mieć zgrabne rączki żeby wcisnąć tam filtr. ( po prawej stronie, dość głęboko trzeba rękę włożyć). Jak masz grube ręce to nawet nie próbuj.
No i dawno mnie tu nie było: i tak ramie wycieraczki wymienione, uszczelka pod przepustnica wymieniona, przepustnica wyczyszczona i najważniejsze - termostat. Ze wszystkim sam działałem, przy termostacie ojciec mi pomógł. Węże z obi podciśnieniowe puki co zostają i mają sie dobrze
Finalnie kabinówka też nie została jeszcze założona, a nawet nie kupiona jeszcze.
Wczoraj po pracy kupiłem i założyłem głośniki z tyłu 165mm jak oryginalne Hertz-a. Model i jakieś zdjęcie wrzuce jutro. Nie wiem czy pisałem kiedyś, został tez zakupiony wzmacniacz JBL do skrzyni basowej tez wlasnej roboty.
Jutro powrzucam dokładne dane nagłośnienia jakie pracuje w Lanosie i może jakieś zdjęcia
Wzmacniacz spoczywa sobie na skrzyni basowej. Niestety nie znalazłem pudeł od wzmacniacza, glosnika basowego i glosnikow z drzwi z przodu napewno Hertz (dx...). Coś będę miał to edycja bedzie.