X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Problem z odpalaniem

Autor Wiadomość
mlody9631
Nubira to klasyk

Auto: Nubira II Wagon
Imie: Mateusz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-04-11, 18:05   [Nubira II] Problem z odpalaniem

Witam mam od jakiegoś czasu problem z moim wagonem. :omg:
Silnik 1,6 16v 2000rok bena+gaz Problem jest następujący:
Ciężko pali jak jest zimny z rana już nie mam pomysłów
-wymieniony krokowy
-przepustnica wyczyszczona
-świece sprawdzone przewody również
- 0 błędów

A odpalanie z rana to jest porażka jak już coś chwyci to od razu obroty idą w dół i gaśnie ponownie żeby odpalić mogę ją kręcić z 15min i nic tak wiec odpalanie wygląda następująco gaz w podłogę i na wysokich obrotach aż się rozgrzeje . Dodam jeszcze że programowałem wolne obroty dziś.
Wyzwanie da prawdziwych :bokser: do ogarnięcia przy :piwo:



podpis nie do przyjęcia, regulamin znamy ? znamy słowa wulgarne ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2016-04-12, 10:13   

Lampka od immo Ci się nie świeci? Masz drugi kluczyk?
Pompa pracuje?
Odłącz czujnik temperatury (ten który idzie do ECU) i sprawdź wtedy rozruch na zimnym
Gdyby to była wina LPG to za 2-3 razem samochód by Ci odpalił.
 
 
mlody9631
Nubira to klasyk

Auto: Nubira II Wagon
Imie: Mateusz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-04-12, 17:14   

Pompa pracuje
z czujnikiem dziś spróbuje a możesz mi podpowiedzieć gdzie on się znajduje mniej więcej?



podpis nie do przyjęcia, regulamin znamy ? znamy słowa wulgarne ?
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2016-04-12, 22:35   

mlody9631, proszę o więcej informacji, bo chciałbym pomóc.

1. Jaki jest stan aktualny paliwa w zbiorniku ?

2. Czy próbowałeś kolego odpalać np na PLAK-u ? ( celem ustalenia czy to wina "elektryczna" czy " benzynowa"

3. Czy pompa kiedyś była sprawdzana jakie daje ciśnienie ?

Pytam o te sprawy ponieważ pewnego czasu moja nubira strzelała fochy z porannym odpalaniem, poradziłem sobie z tym i od tego pali " na dotyk " nawet przy bardzo niesprzyjającej temperaturze.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2016-04-13, 13:36   

zrób na początku to co Yoshi mówi.

http://daewooforum.pl/temat30456.html
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
mlody9631
Nubira to klasyk

Auto: Nubira II Wagon
Imie: Mateusz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-04-13, 17:20   

pełen bak
tak odpala
pompa wymieniona
Już brak pomysłów teraz jeszcze po zaprogramowaniu wolnych obrotów szyby mi przestały działać kompletnie wszystkie. Odłączyłem akumulator wcześniej działały... Bezpiecznik sprawdzony już nie mam sił do tego samochodu :browar: :zły: :zły: :zły:



podpis nie do przyjęcia, regulamin znamy ? znamy słowa wulgarne ?
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2016-04-13, 17:35   

Możliwe powody Twojego problemu to:
- niskie ciśnienie paliwa
- zapchane - niesprawne wtryskiwacze
- zanieczyszczony filtr paliwa
- Niewłaściwy blok uczący ECM-u ( nieodpowiednia konfiguracja LPG)
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2016-04-13, 22:59   

mlody9631 napisał/a:
pełen bak
tak odpala


czyli po mojemu słabe ciśnienie daje pompa.

Ja dokładnie to samo miałem jakiś czas temu. Nubira stała jakieś 3 miesiące i zaczęła ciężko odpalać. Kupiłem ORI pompę. Od tego czasu wszystko " gra". Wymianiłem też " przy okazji " filtr paliwa.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2016-04-14, 09:10   

Yoshi, ale młody9631 napisał, że:
mlody9631 napisał/a:

pompa wymieniona


Filtr sprawdź.
Jaki kolor mają świece?
 
 
mlody9631
Nubira to klasyk

Auto: Nubira II Wagon
Imie: Mateusz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-04-14, 19:50   

maciejkao napisał/a:
Potwierdzam diagnozę Stiffa. Miałem to samo w moim Nisanie, który na benzynie chodził sporadycznie od paru lat. Silnik nie odpalał za pierwszym razem, a za drugim-trzecim i rozruch był ciężki. Wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło. Pompa OK. Pomogło po prostu jeżdżenie na benzynie, po piątym-szóstym tankowaniu poprawiło się, teraz stary dwudziestoletni Nissan pali na dotyk. Czasami pomaga dolewanie do benzyny denaturatu, żeby związać wodę. Można też dodać środek do czyszczenia wtryskiwczy. Czasami i to nie pomaga, trzeba je wyjmować i czyścić ultradźwiękami. Takie efekty powoduje gaz, LPG, a konkretnie zawarta w nim siarka. Muruje delikatne końcówki wtryskiwaczy i niełatwo ją usunąć, sama nie zejdzie.


myślę że to może być ten powód że mało jeździła na BP. Wtryski dam do czyszczenia i jazda na PB z jakieś 4-5baki



podpis nie do przyjęcia, regulamin znamy ? znamy słowa wulgarne ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt