X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] ustawianie zaworów

Autor Wiadomość
maniek77

Auto: tico sx 1999 tico sx 1998 xsara 2000
Imie: mariusz
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-04-23, 06:56   [Tico] ustawianie zaworów

Witam kolegów,zakupiłem kilka dni temu moje drugie tico,stan wzorowy,ale jest mankament z zaworami,przebieg 102tyś,ustawiałem zawory na zimnym 015ss i 020wyd,po odpaleniu klepią niemiłosiernie,więc zdjąłem pokrywę w moim drugim tico 160tyś,tam zaworki pracują idealnie,ale szczelinomierz baaardzo ciężko wchodzi i w ss i w wyd,więc w klepiącym tico ustawiłem tak samo,po odpaleniu klepie jakby tylko jeden zawór,po rozgrzaniu silnika odzywa się reszta i klepanie się nasila,nie jest to normalna praca tego silnika,krzywki na wałku są ładne,nie zjechane,zastanawia mnie przyczyna takiej pracy zaworów,drugie tico jest z przeznaczeniem do wyzłomowania,więc w najgorszym przypadku przełożę głowicę i po sprawie,ale wolałbym tego uniknąć,autko pięknie odpala,fajnie przyśpiesza,tylko te zawory,w maluchu kiedyś zawsze na czuja ustawiałem i było ok,tu jednak wolę zapytać,czy kręcić zaworami jeszcze bardziej niż pokazuje szczelinomierz i ustawiać je tak by przestały klepać,zachowując jednak jakiś luz,nie chciałbym ich wypalić bo wiadomo,proszę o fachową poradę.



mariusz
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
maniek77

Auto: tico sx 1999 tico sx 1998 xsara 2000
Imie: mariusz
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-04-23, 10:20   

Problem rozwiązałem :brawo: ,zmieniłem z drugiego tikacza śruby regulujące luz zaworowy,po ustawieniu szczelinomierzem odpowiednich luzów dla danych zaworów silniczek pracuje jak zegarek,jednak stukanie nadal się pojawiało,na słuch to wziąłem i pochodził on z pompy paliwa,zmieniłem i ją i jest bombon teraz :jupi: ,temat można zamknąć,śrubki regulacyjne były wyklepane że nijak szczelinomierzem nie szło tego ustawić,to takie moje rozumowanie.



mariusz
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt