Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Tuning Mechaniczny - ITB, wydech 2,25", Walki rewar 276 stopni, porting głowicy, ecumaster DET 3, shortshifter, shiftlighting,
Wnętrze - kubły Monza, podłokietnik, wstawki w kolorze niebieskim, kierownica
Car Audio - Radio Pioneer, głośniki - cos tam brzęczy:)
Zawieszenie / Hamulce - gleba nawet nie wiem ile / hamulce seria
Plany:
- maska z włókna z wlotem ala Subaru,
- przeróbka doprowadzenia powietrza,
- strojenie,
- zabudowa wskaźników temp. oleju, ciśnienia oleju i AFR,
- i jeszcze parę drobnych pomysłów,
- a w dalszej perspektywie wałki Schrick 302 stopnie
Mała ciekawostka. Zawsze zastanawiało mnie czy rodzaj i jakość oleju ma wpływ na osiągi. Otóż ostatnio wymieniłem olej w skrzyni. Był podobno Hipol, nie wiem ile przebiegu ale nie wyglądał źle. Zalałem motula i zrobiłem testy.
Test wykonywany w podobnych warunkach na tej samej drodze. Jedynie test na nowym oleju zrobiony był w temperaturze o 4 stopnie większej.
Wyniki na starym oleju:
Wyniki na nowym oleju:
RÓŻNICA:
pomiar w jedną stronę drogi: +4 km oraz +5 NM
pomiar w drugą stronę drogi: +1 km oraz +1 NM
Uśredniając i nie uwzględniając różnicy temperatur ani nie zagłębiając się w szczegóły mam +2,5 km więcej oraz +3 NM więcej na kołach. Jak widać olej robi różnicę.
Ciekawe jak bedzie sie zachowywal na tych hardcorowych walkach ktore chcesz wrzucic. Mocy juz teraz jest ponad 200KM, ale mogl bys schamowac dla porownania na hamowni u Bartka wyplulo 216 i pewnie +/- tyle jest
Wspomnienia wrocily "moj" kochany samochodzik ciekawe jak bedzie na walkach i ponownym strojeniu. Shamuj go na hamowni rolkowej dla porownania po zrobieniu wszystkiego bo rozumiem ze teraz hamowales go na hamowni drogowej bo nie mozliwe zeby ucieklo az tyle koni z 216
Legenda dalej zyje i to mnie cieszy. Napsul nerwow kierowcom
Na walkach shricka i strojeniu przez ogarnietych ludzi lanos powinien miec kolo 230Km bo myslalem nad tym. Planowalem zrobic kolo 280km w nim w N/A ale kupiles
Dalej psuje nerwy kierowcom:)
Ten wynik z hamowni drogowej to jeszcze zweryfikuję, ale raczej nie spodziewam się więcej niż 200 km. Chzba, że przed pomiarem trzeba go przez 5 minut katować żeby silnik osiągnął wyższą temperaturę niż standardową.
Stroic bede prawdopodobnie sam, tylko sonde szerokopasmowa potrzebuje. Walki wymieniane beda najprawdopodobniej w przyszłym roku. W tym roku w silniku robione będą jedynie drobne poprawki i usprawnienia.