Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2016-04-29, 12:35 [Lanos] uszczelniacz wału po raz 3
Witam,
W moim Lanosie 1.5 16v w przeciągu 1,5 roku już po raz 3 poszedł uszczelniacz wału od strony skrzyni. Wczoraj po dobowym postoju ledwo udało mi się ruszyć z miejsca tak się sprzęgło ślizgało. Fontanny nie ma, ale na styku silnika ze skrzynią ciągle wisi kropla oleju i co raz kapie. Ostatnio uszczelniacz wymieniony był niecałe 700km temu przy wymianie sprzęgła(które było zmienione przy okazji robienia poprzedniego uszczelniacza). Nadmienię że uszczelniacze były robione za każdym razem u innego mechanika więc chyba wychodzi na to że to jakaś wada samochodu? Szczerze mówiąc nie mam już siły ani nerwów do szarpania się z tym rzęchem, już tyle pieniędzy wpakowane, wyszykowane wszystko pod siebie a tu ciągle ten uszczelniacz pada i znowu 300-500zł za naprawę...
Chyba pozostaje mi tylko znaleźć głupiego co by kupił taki samochód.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
pablo183
Auto: LANOS
Imie: Paweł Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 181 Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-04-29, 15:47
Coś zostało źle założone/niedopatrzone, jedz do mechanika który to robił i niech Ci naprawia w ramach gwarancji.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-29, 17:14
i niech sprawdzi szczelność stopki wału bo może się nie znać
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
na gwarancje już nie ma szans, mechanik się wypiął, a co do samego problemu obawiam się że wał może być już po prostu zużyty, samochód ma przebieg 185tys. i bierze 0,7l oleju mineralnego 15w40 na 1000, do tego jeszcze ten uszczelniacz
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-04-30, 17:20
aby uszczelnić stopkę wału wystarczy miskę ściągnąć
Silnik rozbierany będzie co najwyżej na złomie, nie opłaca mi się tego robić, ten samochód nie jest wart takiej roboty, tym bardziej że zaczyna go pożerać rdza, już lepiej kupić drugi. Do tej pory i tak już stanowczo za dużo wpakowałem pieniędzy i dalej końca nie widać. Będę jeździł ile się da, dolewał olej i tyle. Możesz się śmiać RIPER ale na mineralnym bierze go przynajmniej mniej niż był zalany półsyntetykiem. Jeżeli uszczelniacz nie puści bardziej to nie będę tego ruszał bo też mi się już to nie opłaca.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-30, 21:49
dobre podejście, żal auta ale wiem że nie każdy dba tak jak powinien, dlatego auto też odwdzięcza się jak trzeba
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw