X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[espero] gasnie na zimnym silniku i nie pali z lpg co jest?

Autor Wiadomość
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2008-10-03, 23:23   [espero] gasnie na zimnym silniku i nie pali z lpg co jest?

problem dotyczy głównie gazu jak zapale z benzyny przegazuje przelaczy sie na gaz i zaraz gasnie chyba ze trzymam gaz tak do 3tys rpm dopiero jak sie troche zagrzeje to chodzi na lpg ,nie mówie o zapalaniu na zimnym z lpg bo wogóle nie pali co z tym robic (wymienione swiece przewody filtry gazu i kopułka z cewka impulsatora) mojemu koledze pali z gazu no problem instalacja landi L89S



Tico SX
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2008-10-04, 09:33   

byc moze przycina sie zawór przy reduktorze. masz tam elektrozawór (podłączone są tam dwa przewody) trzeba go odkręcic i zdjąc ,nasadzony on jest na taka rurke ja tez odkrec w srodku bedzie zawór (taki pret) powinien lekko sie przesuwac jesli jest innaczej to go przeczysc najlepiej nafta i ewentualnie delikatnie papierem sciernym




 
 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2008-10-04, 17:12   

sprobuje dzieki za rade zobaczymy czy pomoże



Tico SX
 
 
huta
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-06, 09:29   

z lpg nie powinno się odpalać. Zależy jaka masz instalacje. niekiedy samemu trzeba przełączać a niekiedy sama to robi( w zal od temp wody w reduktorze albo od obrotów) Zawsze odpala się na benzynie, jak silnik nabierze temperatury to wtedy powinno się przełączać na gaz. a tak pozatym jak odpalasz lpg na zimnym silniku to niszczysz membrany reduktora
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3546
Skąd: sprzed komputera
Wysłany: 2008-10-06, 10:52   

Membrana parownika do wymiany!
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
raper6

Auto: Tico SX
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 228
Skąd: Myszków
Wysłany: 2008-10-07, 22:23   

mp79 napisał/a:
Membrana parownika do wymiany!

troche jest "pofalowana " to żle niewiem czy wymieniac czy skladac spowrotem ??



Tico SX
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt