X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Palenie na zimnym silniku

Autor Wiadomość
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-17, 12:46   [Nubira I] Palenie na zimnym silniku

Witam auto mi pali od strzała zimny ciepły nie ważne, ale jak jest zimny to nie równo pracuje i obroty skaczą (nowy krokowy) mam wrażenie że nie pali na wszystkie cylindry z rury wydechowej leci nie przepalona benzyna a jak dodam gazu to dopóki silnik się nie nagrzeje choć trochę, mam obroty rzędu 3 k jak się zagrzeje zgaszę go i odpalę na nowo jest już ok i elegancko trzyma obroty ~800 na minutę. Doczytałem się na forum że może to być uszczelka pod głowicą, i biorę to pod uwagę bo świece i kable mają około roku czasu i ~15 kkm. Mogę być to świece czy raczej uszczelka ?

Ps. nie mam oczek w zbiorniczku wyrownawczym ani masla na bagnecie ani pod korkiem oleju



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 772 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7873
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-05-17, 14:48   

tps'a sprawdzałeś ?
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-17, 16:18   

jezeli chodzi Ci o czujnik polozenia przepustnicy to tez mam nowy



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 772 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7873
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-05-17, 16:27   

nowy czy stary, ważne czy ustawiony.
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-17, 16:28   

jeżeli chodzi Ci o taką sekwencję jak w przypadku krokowego to tak był ustawiany, chyba że jest jakaś inna sekwencja



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 772 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7873
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-05-17, 16:35   

jest, nazywa się napięciem początkowym czujnika przy zamkniętej przepustnicy.
ile wynosi w Twoim przypadku ?
zła wartość, to i zła praca silnika.
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-17, 16:44   

ale wymiana miała miejsce jakiś czas temu a to co opisuje dzieje się od niedawna dosłownie kilka dni



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Audi A4 B5 AVANT 2,4 V6 30V
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1085
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-05-19, 11:49   

swiece kable i cewka do sprawdzenia ;-)



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-19, 12:08   

mam źle ustawiony czujnik położenia przepustnicy wartości powinny być z tego co było na 1 z filmików wrzuconym 0,56 - 0,62 a ja mam 0,68 a jak zmieniłem położenie czujnika (minimalny ruch w stronę w którą mogłem) miałem 0,74 albo 0,76 więc nie wiem czy jest opcja skalibrowania go czy muszę kupić nowy.



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 772 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7873
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-05-19, 13:51   

wystarczająco poluzowałeś tps ?
możesz trochę wykręcić śrubkę przy "kółku" z linką, ale ten języczek musi opierać się na śrubce, bo może zacinać się przepustnica.
pamiętaj tylko ile kręcisz, bo nie tu musi być problem, a ta śrubka nie jest do kręcenia i nikt Ci nie napisze jak powinna być wkręcona.
w moim przypadku skończyło się starą przepustnicą. w kupnym silniku, tak bardziej na "oko" rozklekotana przepustnica po pół roku bezproblemowej jazdy zaczęła powodować podobne problemy z obrotami. jak ma luzy na oście, to też może być przyczyna.
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-19, 14:33   

no wlasnie wykrecilem prawie po pol sruby z tpsa zeby go przestawic, a myslisz ze mogebten czpien jakos przekrecic w strone w ktora sie zmniejszylo ? moze to pomoc ?



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-19, 15:11   

dupa przypomnialem sobie ze zeby wlozyc tps'a musialem troche ten czpien przekrecic. Myslicie ze da rade w tpsie srodek z tymi zabkami co zachaczaja o czpien przekrecic troche w tyl ?



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 772 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7873
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-05-20, 07:36   

nie da się, ten trzpień to ośka przepustnicy.

zakładasz tps tak jak pasuje na ośkę, później go przekręcasz by pasował na śrubki.
jeśli nie da się więcej cofnąć na śrubkach tps'em do wymaganego napięcia, to pozostaje wykręcić śrubkę przy lince.
pamiętaj tylko ile ją wykręcisz.
ludzie czasem nią kręcą myśląc że tak jak w gaźniku reguluje obroty silnika. mają rację, reguluje :hahaha: tylko inaczej :omg:
później mogą być właśnie takie efekty tego regulowania.

jeśli mimo to nie można zejść niżej z napięciem, sprawdź napięcie przy zdjętym z przepustnicy czujnikiem. czy nienapięty przepustnicą tps pokaże niższe napięcie.
masz ok 5V pomiędzy przewodem jasnoniebieskim z czarnym paskiem i czarnym przewodem ?
miernik ma dobrą baterię ?
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-20, 08:52   

Napiecie mam 5 v sruba udalo mi sie zjechac do 0,56 zrobilem dwa peltne obroty po zdjeciu tpsa i włączeniu zaplonu miernik pokazywal 0,01 (na czarnym i niebieskim kablu)



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
bienias

Auto: Nubira I
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 130
Skąd: BL/SB
Wysłany: 2016-05-20, 09:05   

Nap rapzie jet dobrze zobacze za kilka h jak ostygnie zupelnie



Jeśli pomogłem kliknij +pomógł
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt