Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Po długiej walce z wiązką silnika i immo nexia zagadała motor wstępnie wystrojony ( pobawię się jeszcze zapłonem ) silnik bardzo przyjemnie podaje mimo znikomego doładowania 0.3bar
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Nexia dzielnie była upalana kilka miesięcy
w ostatnim czasie przy prędkości maksymalnej uszczelka pod głowicą powiedziała dość
Jako że silnik padł to trzeba trochę zmienić koncepcje
Silnik dostanie nowe pierścienie i uszczelkę delikatnie odprężająca.
Na korby polecą arp i wisienka na torcie Postaram się upchać kompresor tvs po "amerykancku" Czyli w miejscu przepustnicy
Małe porównanie wymiarów
wyszło 190km i 220nm, max moment od 2200rpm prawie do odciny myśle że jak na znikome doładowanie to niezły wynik. Aktualnie walczę z nowym kompresorem, muszę założyć intercooller i jakiś zawór upustowy bo doładowanie jest straszne
mam mniejsze koło na wale względem auta dawcy a i tak doładowanie jest w okolicy 1.4bara. 1 bar ładuje od 2000rpm
Była mała przerwa więc wracam Nexia nadal żyje i sporo się wydarzyło i zmieniało sporo rzeczy już zapomniałem :mrgreen: W dużym skrócie wpakowałem większy kompresor i próbowałem wystroić na FI jednak było kilka problemów przez które odpuściłęm najważniejszy problem to była zdecydowanie za duża wydajność i auto wpadało mocno w stuki i wypadania zapłonów jak już się przełamał to leciał jak pocisk (dupohamownia sugerowała okolice 280km :mrgreen: ) Na tamtym setupie miałem 1bar doładowania od 2tys rpm ( na słabszym przełożeniu ) . Końcowo wróciłem do starego setupu żeby auto więcej jeździło jak stało
W ostatnim czasie zabrałem się za kolejny remont blacharski ale tym razem na bogato i dobrych materiałach
Zostały wstawione progi i dodane wzmocnienia, podłodze kilka dziur, tylne poszycia, podcięcie tylnych nadkoli wewn, nowe błotniki przód, nowe poszycia drzwi, wymiana szyby przód, i jakieś poboczne tematy Na ten moment w aucie zostało polakierować na nowo zderzaki i wymienić poszycia w 2x drzwiach i lakier oczywiście a tak to całe auto polakierowane razem z dachem. Z pobocznych tematów to nowy tłumik końcowy, zaciski przód 282, nowe głośniki i zegary idyglo które okazały się uszkdozone
Kilka fotek podaje w linku https://imgur.com/a/eZpjeFN
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Nexia śmiga bezproblemowo zalicza czasami okoliczne eventy motoryzacyjne razem z ekipa
Z nowości to wpadły nowe leciutkie felgi
Więcej zdjęć w linku https://imgur.com/gallery/ouOLZCl