Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Mawerix, z lpg problem sie robi na zachodzie europy, tam stacje nie są tak popularne jak u nas
zmien napisał/a:
za 20 tyś spokojnie kupisz Signum czy Vectrę
Ja tu na razie widzę tylko dywagację a temat zaczynał się od Mondeo MK II którego wartość można określić na około 4-5k pln i piętnastoletni rocznik więc podróże zagraniczne takim wozem to delikatny obłęd. Nie wiemy czy około 20k to planowany wydatek autora na nowy pojazd.
Brak konkretów co do wymagań autora, czego szuka.. ciche kombi to za mało.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5398 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2016-06-02, 20:43
Auto z 2004 roku to nie jest młode auto, a na to jak wygląda wpływ ma wiele czynników.
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
Modzel Grupa Mazowiecka
Imie: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 1045 Skąd: Warszawa
Brak konkretów co do wymagań autora, czego szuka.. ciche kombi to za mało.
Samochód idealny dla mnie do Volvo V70 II gen.(2001-2007) 2.4 benzyna bez turbo (140 KM lub 170 KM) najlepiej po lifcie w 2005r., czyli:
- kombi klasy D
- benzyna bez turbo (łatwa inst. LPG)
- komfortowe (dla mnie oznacza głownie ciszę wewnątrz)
- jak najmniej konstrukcyjnych udziwnień - solidna konstrukcja
- manualna skrzynia
- dobre zabezpieczenie antykorozyjne
- koszt do 20 tyś zł
Mondeo MK II podałem jedynie jako przykład, co do hałasu wewnątrz, że wcale klasa wyższa nie musi oznaczac cichego samochodu. Chciałbym uniknąc takiej "wpadki" przy wyborze i zakupie. Hałas wewnątrz samochoidu jest trudny do opisania i ztabelaryzowania. W literaturze motoryzacyjnej są dane nt hałasu ale dla mnie mało wiarygodne. Na odczucie hałasu ma wpływ wiele czynników więc ocena jest bardzo subiektywna, mimo to jeżeli koledzy mają porównanie jednego samochodu z innym to już naprawdę dużo wnosi do dyskusji. Wg mnie tylko porównanie hałasu dwóch lub kilku samochodów jest właściwe.
Modzel napisał/a:
kia opirus . tylko chyba nie było kombi.
Owszem, ubolewam nad tym że flagowe modele Koreańczyków nie mają kombi, byłby to całkiem niezły wybór. W młodej budzie starsza, sprawdzona i prosta technologia gwarantująca niezawodność. Proste benzyniaki lubiące LPG. Niestety występują tylko klasyczne tapczany.
Swego czasu byłem bardzo nastawiony na kupno Chevroleta Epica. Kawał dobrego wozu z 6 cyl. silnikiem - niestety tylko sedany.
No to chyba pora się po prostu przejechać Oplem, Volvo, Mondeo Mk3 czy co tam jeszcze wniknęło. W 20 tys. dorzuciłbym jeszcze Lagunę II ph2 Initiale Paris tylko trzeba odpuścić sobie te "perełki" bliżej 10 tys i szukać tych bliżej 20, z rąk prywatnych.
Kto by się dziś pchał w kilkuletniego dizla z początku czarnego okresu wdrażania różnych ekobubli? Zresztą kolega wspominał o gazie, a tu renówkowe 2.0 spisuje się znośnie, zwłaszcza jeżeli dorwie się wersje z pośrednim wtryskiem (unikać IDE).
A jak ktoś by miał parcie na ropę, to po prostu trzeba poszukać 2.0 dCi, który w zasadzie się nie psuje (wiadomo filtr FAP i dwumas przy miejskiej jeździe) a dzięki mirkowo-januszowym mitom wrzucającym wszystkie wersje Lagun do jednego wora królowej lawet, można wyrwać auto z bardzo dobrym wyposażeniem w bardzo dobrych pieniądzach, jest w czym wybrzydzać.
Jeszcze C5 przychodzi mi do głowy. Były wersje z V6.
Chętnie, ale koledzy może coś więcej powiecie o tych wozidłach. 3 posty wcześniej wypisałem co powinien posiadać mój samochód - jak Wasze typy odnoszą się do tych kryteriów?
A czy któryś z szanownych kolegów miał stycznośc z takimi autami:
1. Mitsubishi Grandis 2.4 benzyna 4 cyl.
Wiem że to jest przedstawiciel vanów ale wg mnie nie wpisuje sie w schemat tapczanów na kółkach. Jest dosyć niski i z opisów niby fachowców motyryzacyjnych wynika że nawet luksusowy może być.