X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Sport LPG 1/2 kapitalka + poprawa fabryki

Autor Wiadomość
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 6784
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-08-17, 09:46   

No to czekam na montaz



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Maciekx
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1955
Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2016-08-17, 14:11   

Kurczę troszku wrzuciliście ten gazik :D Ale cóż, wyglądem się nie jeździ, ważne, że mechanicznie wszystko ok :piwo:
 
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4512
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-08-17, 16:43   

autko wyglada dobrze :)) ostatnio ogladalem .




 
 
nadol


Auto: Lanos c20let+F28, Lanos Sport 1.6
Wiek: 28
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 422
Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2016-08-23, 18:50   

Wpadły soczewki, bixenon :)

Zawias pewnie za jakis czas wpadnie, jak ogarne zielonego.



Lanos Sport http://daewooforum.pl/temat78857.html
Lanos C20let+F28 http://daewooforum.pl/temat72288.html
 
 
łodi
Grupa Mazowiecka
WhiteWheelsBlackRoof


Auto: Evanda + "Miciu"
Imie: Grzechu
Wiek: 31
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 836
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 2016-08-23, 18:52   

nadol, się zaczyna wspomnisz ten post jak swap będziesz robił hehe :P



Moja Evanda http://daewooforum.pl/temat82609.html#1070170
Moja Nuba http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=36381
Był Matiz http://daewooforum.pl/temat56100.html
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Zielony


Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG
Imie: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 2885
Skąd: WPN/SR
Wysłany: 2016-08-23, 19:27   

A mówiłem mustafie że długo te auto seria nie będzie :D



Nie spać, zwiedzać, zapier....
 
 
adrian_lano_92
KMI Inowrocław


Auto: Lanos 1.5 16V
Imie: Adrian
Wiek: 25
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 52
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2016-09-05, 10:45   

Ładny kabansport ;)
 
 
nadol


Auto: Lanos c20let+F28, Lanos Sport 1.6
Wiek: 28
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 422
Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2016-10-25, 06:24   

Sport dzielnie przemierza kolejne kilometry. Niedługo stuknie 15Kkm od kiedy jest w moim posiadaniu. Dzięki Mufu94 za pomoc przy srebrnym. Lekkie obniżenie wpadło przy okazji generalnego remontu przedniego zawieszenia.





Lanos Sport http://daewooforum.pl/temat78857.html
Lanos C20let+F28 http://daewooforum.pl/temat72288.html
 
 
MaciusETM


Auto: Daewoo Lanos Sport 1.6
Imie: Maciek
Wiek: 19
Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 201
Skąd: Tomaszów Maz / WWA
Wysłany: 2016-10-25, 12:33   

Kolor koła odważny, nie powiem, że nie :cfaniaczek: Felga 15? O ile obniżony?
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4512
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-10-25, 19:29   

ładnie kontrastuje kolo z buda :ok:
a gleba zapewne - 40 :)




 
 
nadol


Auto: Lanos c20let+F28, Lanos Sport 1.6
Wiek: 28
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 422
Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2016-10-25, 19:57   

Kolor koła został z zielonego lanosa, gdzie w zielonym nie są mi potrzebne zimowki. Felga 15. Obniżenie na astra f -40 na Lanosie pewnie ciut więcej, ale jest dobrze. Komfort dalej jest, pewniej się prowadzi, nie ma problemów z przejzdami po śpiacych policjantach.
Tutaj jeszcze z profilu w miarę dziennym oświetleniu



Lanos Sport http://daewooforum.pl/temat78857.html
Lanos C20let+F28 http://daewooforum.pl/temat72288.html
 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 6784
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-10-25, 20:04   

Przyjemnie usiadł nie ma co niżej schodzić.



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Mufu94

Auto: Lanos
Imie: Mathias
Wiek: 23
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 1973
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2016-10-26, 17:47   

nadol żaden problem :piwo: następnym razem Vka :D
 
 
 
nadol


Auto: Lanos c20let+F28, Lanos Sport 1.6
Wiek: 28
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 422
Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2016-12-16, 07:36   

Lanos dzielnie pokonuje kolejne kilometry juz nastukane 20Kkm. Niestety czeka mnie robota, UPG i przy okazji kompletny rozrzad, wymienie uszczelniacze itp. sprawdze jeszcze jak pierscienie sie trzymaja przy okazji.




Lanos Sport http://daewooforum.pl/temat78857.html
Lanos C20let+F28 http://daewooforum.pl/temat72288.html
 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 6784
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-12-17, 15:07   

nadol, jakie u Ciebie były objawy UGP? czy może zastosowałeś tester?



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt