Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Nubira III sedan CDX
Pojemność silnika - 1.8
Liczba koni - 122
Rocznik - 2004
Modyfikacji nie ma i praktycznie nie będzie, jedynie dodam oświetlenie pod nogi i na drzwiach. Mam już trzecie auto z takimi lampkami i naprawdę to świetny bajer.
Autko jeździło na pełnym syntetyku elfa 5w30 i dalej będę taki stosował. Żadnych wycieków na silniku czy skrzyni, stan jest rewelacyjny biorąc pod uwagę pełne 12 lat. Jeszcze bez PL tablic ale już wszystko w trakcie.
Tak o to wygląda:
Nubirkę uważam za bardzo dobry zakup i ciekawą alternatywę. Wielkość zewnętrzna jak Megane I w sedanie. Większa kabina kosztem mniejszego bagażnika. Komfort i wygłuszenie na poziomie Laguny II. Prowadzenie, chodzi o tę dziwną miękkość, jak w Volvo S60. Rozwiązania jak w aucie amerykańskim. Koszty części a jednak to możliwe.
Wygląd zewnętrzny nubiry - paskudny przodzik i ładny tył, dobra linia boczna
Teraz pozostaje mi doprowadzić autko do "idealnego" stanu technicznego.
Szkoda, że to forum zwalnia.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
marcin192 Grupa Mazowiecka
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2016-07-07, 09:08
Gratulacje, pisałeś o hałasującym lewarku, sprawdź mechanizm zewnętrzny zmiany biegów, w Leganzie na nim robiły się luzy i hałasowało w trakcie jazdy, podobno w tych jest tak samo.
Tomaj
Dołączył: 29 Cze 2016 Posty: 6
Wysłany: 2016-07-09, 12:29
Już zamówiłem pierścień gumowy - tłumik drgań w aso Opla. Całe 26 zł i brzęczenia nie będzie
Autko już mam na PL blachach, przebieg potwierdzony
Zarwany fotel już obity blachą, teraz siedzi się normalnie.
Zniszczony przez taśmę przylepną podłokietnik wymieniony, mam nawet wkładkę na kubek
12-07-16
Pierścień gumowy założyłem i nie ma metalicznego brzęczenia. biegi wchodzą znacznie lepiej, nie haczą, choć nie tak jak bym chciał.
Wymieniłem mieszek na polski z alledrogo i choć sprzedawca zapewniał, że idealnie pasuje to niestety musiałem trochę nożyczkami podocinać na zaczepy. Fabryczny mieszek jak i ten jest za długi i wchodzą pomiędzy mechanizm co powoduje przecieranie. Będę go skracać.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22328 Skąd: WT
Wymieniłem mechanizm zmiany biegów, biegi wchodzą zupełnie inaczej. Skok lewarka jest znacznie krótszy, teraz mogę skrócić mieszek.
Autko coraz bardziej mi się podoba, do tego spalanie na poziomie maks. 7,5l