Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Opel Astra F GSI16V 1994r
Pojemność silnika - 1799ccm
Liczba koni - było 128,8km jest ?
Rocznik - 1994r
Modyfikacje (jeżeli są)
Styling - Przednia dokładka z Astry G
Tuning Mechaniczny - Kolektor 4-2-1 z C20XE, dolot zimnego powietrza, wydech 2,25cala przelot, prawdopodobnie auto ma jakiś program lub chociaż przesuniętą odcinke.
Wnętrze - Seria fotele półkubełki, słupki i plastiki pomalowane na czarny mat
Car Audio - Radio JVC KD R-33, głośniki przód Pioneer 3 drożne, syczki w trójkątach z przodu, 2 magnaty 3 drożne 200mm średnicy w tylnej półce, subwoofer Hertz DBX 250, wzmacniacz audison SRX 2 napędza tylne głośniki, do napędzania suba Kenwood Kac-606
Zawieszenie / Hamulce - Amortyzatory seria, sprężyny Eibach pro Kit, Hamulce Seria przód tarcze 266mm tył tarczobębny (wszystko na nowych klockach)
Plany - Czarny sufit, lampy przód smoked, wymiana fotela kierowcy bo jest troszkę zniszczony, hamulce z vectry v6, oczywiście More Power i do tego dbanie, trzymanie i upalanie (po coś w końcu zostało to stworzone
*Krótka skrzynia biegów (jeśli mnie pamięć nie myli to f16
*Dolot zimnego powietrza z atrapy zderzaka do filtra powietrza
*Kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe (flansza by Szymbor Garage xd)
*Brak kata, wydech 2,25 cala na 2 przelotowych tłumikach (końcowy z kwasówki)
*miedziane przewody hamulcowe
*Czarny środek: plastiki, daszki,
*Sprężyny przód Eibach Pro Kit od Kadetta Gsi -30mm (ale siadło bardzo mocno)
*Felgi Momo Gtr 16/7.5J
Wrzesień 2014
*Klocki hamulcowe tył Bosch
*Miedziane przewody hamulcowe
*Zmiana końcowego tłumika z WmSport na Remus
Styczeń-Luty 2015 (kapitalny remont silnika)
* panewki ( kolbenschmidt )
* pierścienie ( goetze )
* zawory ( GM )
* uszczelki i uszczelniacze ( Erling )
* splanowana głowica
* śruby
* filtry ( Filtron )
* olej valvoline max life 10w40
* nowy czujnik wałków rozrządu ( ori gm )
* nowy czujnik położenia wału ( ori gm )
* świece ( bosch )
* przewody sylikonowe ( bosch )
* płyn chłodniczy
* złącze elastyczne wydechu oraz wydech został zmieniony na 2,25 cala
* auto dostało też pokrywę rozrządu której nie było Smile
* Przy okazji remontu pomalowałem czapkę w antracyt
2016:
* Pełna regeneracja rozrusznika
* Zmiana sprężyn przód na Eibach pro kit
* Wymiana sondy Lambda ( używka ori )
* wymiana gumy dolotu (kolanko od przepustnicy do puszki filtra powietrza)
* Wymiana rozrządu ( Komplet INA taki jak szedł na pierwszy montaż)
* Nowe opony letnie na przód Zeetex ZT 1000
* Poprawianie wiązki LPG
No proszę - kujawsko-pomorskie i taka Astra. Bardzo ładny egzemplarz. Skoro już silnik po remoncie, to tylko trzymać opelka i cieszyć się z jazdy. GSi zawsze mi się podobały.
PanMichał Grupa Kujawsko-pomorska ;)
Auto: Audi A4 B5 1.8T
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 451 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-07-12, 22:11
Może coś się ruszy w temacie mikro spotów forum daewoo w kuj pom, na których tradycyjnie wszyscy przyjeżdżali wszystkim tylko nie daewoo
Ciekawy łopelek
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2016-07-13, 07:38
Linki do zdjęć wymagają uwagi oraz filmów.
Ciekawie wygląda po tylu pracach.