X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] błąd 0135 i gaśnięcie silnika

Autor Wiadomość
doogi

Auto: Matiz
Imie: Artur
Dołączył: 31 Lip 2016
Posty: 1
Skąd: Pozna n
Wysłany: 2016-07-31, 17:14   [Matiz] błąd 0135 i gaśnięcie silnika

Hej, w moim Matizie (2001r) dzieją się dziwne rzeczy, nie będę się zbytnio rozpisywał bo może ktoś będzie wiedział w czym problem, miałem problemy z obrotami a właściwie samochód po odpaleniu rano "chodził" niecałą minutę i gasł bez względu na to czy się gazował go czy też nie, potem jeszcze w czasie jazdy po zrzuceniu na luz też gasł i dopiero po przejechaniu paru kilometrów trzymał obroty.

Wymieniłem przewody od świec, przeczyściłem przepustnice, wymieniłem przekaźniki bo okazało się że "główny" po przełożeniu w miejsce tego od świateł - światła drogowe nie działały- dla bezpieczeństwa wymieniłem wszystkie trzy, wymieniłem też czujnik temperatury na nowy z EPS 1830098 - bez poprawy a w dodatku następnego dnia wyskoczył CHECK i okazał się że to błąd 0135, na tym czujniku zauważyłem że po przekręceniu stacyjki uruchamia się pompa paliwa i zakręca się wentylator chłodnicy co wcześniej się nie robiło, ponadto temperatura na wskaźniku zacęła przekraczać godzinę 12.

Po zmianie czujnika temperatury na stary, wentylator po przekręceniu stacyjki się już nie włącza ale chodzi tylko na pierwszym biegu, CHECK się nie świeci i błąd nie wyskakuje....

... po sprawdzeniu przekaźników chciałem zaprogramować obrotu biegu jałowego ale gdy to zrobiłęm silnik już wcale nie trzymał obrotów, po wyjęciu bezpiecznika ECM ponownie i nie programowaniu obrotów silnik trzyma obroty...

trochę to dużo spraw ale jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedź, bo przeczytał już tyle postów że głowa mi pęka :P
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
driver129

Auto: matiz
Imie: Krzysztof
Pomógł: 41 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 720
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-08-01, 22:25   

Krokowy też czyściłeś i smarowałeś?
EGR zaślepiony?
A pro po:
doogi napisał/a:
wentylator po przekręceniu stacyjki się już nie włącza ale chodzi tylko na pierwszym biegu,

Nie wiem czy dobrze wywnioskowałem, że wentylator tuż po odpaleniu się nie włącza, a jak zaggrzeje silnik to zaskakuje na I bieg tylko na chwilę cyklicznie wyłącza tak. Czyli prawidłowo. :myśli:



czerwony szybszy.
czarny to ninja.
złoty oszczędny. :D
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt