X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] wymiana uszczelniacza walka rozrzadu

Autor Wiadomość
bobi8

Auto: lanos 1,5 8v
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 157
Wysłany: 2016-08-05, 21:48   [Lanos] wymiana uszczelniacza walka rozrzadu

Witam

Dziś wymieniłem uszczelniacz wałka rozrządu w lanosie 1,5 8v.
Może ktoś ma jakiś inny, lepszy patent na to, chętnie przeczytam.
Mi ze starego ciekło, więc zabrałem się w końcu do tego. Uszczelniacz z Victora Reinza kosztuje ok 11 zł.

Poluzować alternator, zdjąć pasek klinowy
Należy zdjąć:
- obudowę rozrządu
- obudowę filtra powietrza
- prawe koło
- osłonę silnika
- koło pasowe (druga osoba wrzuca 5 i trzyma nogę na hamulcu), wtedy odkręcasz
Teraz należy poluzować sruby pompy wody i poluzować pompę, zdjąć pasek rozrządu
Odkręcamy koło zębate wałka rozrządu (wkładamy przez otwory w kole nasadkę 10 na srubę obudowy i wtedy koło jest zablokowane i odkręcamy je)
Naszym oczom ukazuje się uszczelniacz. Ja wyjąłem go tak, że wziąłem najmniejszy i najwęższy, jakim tylko miałem wkręt, przyłożyłem go do środka okręgu uszczelniacza, lekko popukałem młotkiem, aż się troszkę wbije. Nastepnie wkręciłem go śrubokrętem, nie za dużo. Pociągnałem za końcówkę wkręta i uszczelniacz elegancko, bez szarpania wyszedł :piwo:


i nowy uszczelniacz



aha i nowy uszcelniacz posmarowałem troszkę olejem po zewnętrznej stronie i wbiłem starym uszczelniaczem. Włożyłem na wałek nowy uszczelniacz, stary uszczelniacz , przystawiłem klucz oczkowy do starego uszczelniacza i zaczałem w niego klupać młotkiem. Raz od góry, raz od dołu, lewo i prawo, żeby równo wszedł.

Zachęcam do samodzielnej wymiany
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt