X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Odpadł kielich od zwrotnicy / Silnik łapie "lew

Autor Wiadomość
stoszek

Auto: Nexia 1.5 8v
Imie: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 1
Skąd: Okolice Lublina
Wysłany: 2016-09-16, 15:35   [Nexia] Odpadł kielich od zwrotnicy / Silnik łapie "lew

Witam

Mój pierwszy post na forum i od razu chciałbym zaczerpnąć opinie na temat 2 większych problemów nękających moją Nexie (1.5 8v, koła 13, ABS nie stwierdzono, wspomagania też).
Zacznę od zawieszenia, a mianowicie dzisiaj postanowiło już rozlecieć się prawie do końca, odpadł kielich pod sprężyną od zwrotnicy i ten kielich ociera teraz o koło, a problemie wiedziałem już 2 miesiące temu około jak od starszego przejmowałem samochód, szykowaliśmy się powoli do wymiany prawej i lewej kolumny, ale jeden mechanik zaśpiewał nam 500 PLN za stronę, drugi znajomy już mechanik ocenił że wkłady amortyzatorów i sprężyny trzeba wymienić. Dlatego się powoli szykowaliśmy do tego z różnych względów finansowych. Aż do dzisiaj. Samochód mi jest pilnie potrzebny na poniedziałek, z wymianą części jak je będę miał też bym nie miał problemu. Problem natomiast leż w samych częściach, a raczej w ich dostępności. Potrzebuje całe kolumny McPhersona na obie strony a nigdzie u mnie w okolicy do nexii znaleźć ich nie mogę, szroty, allegro, olx, nic nie ma w Lublinie i okolicach, na forach też szukałem, mogłem coś przeoczyć ale małą jest na to szansa. Myślałem też nad tym żeby samą zwrotnicę kupić ale z dostępnością jest to samo. Jedyne co prawdopodobnie by pasowało to na jutro bym mógł mieć całe dwie używane kolumny z Lanosa (też 13). Prawdopodobnie bo różne opinie słyszałem/czytałem na ten temat. Czy komuś z Forumowiczów udało się taki przeszczep zrobić i grało wszystko później? Czytałem też że z teorii części od Kadetta/Astry/itp. by mogły pasować ale nie jestem sam zbytnio do tego przekonany.
Drugi z moich i mojego koreańskiego myśliwca problemów to łapanie przez silnik lewego powietrza. Jak silnik pracuje to słychać takie ciągłe zasysanie powietrza z okolic wtrysków. Mój ojciec stwierdził że to uszczelka właśnie pod wtryskami, ale w żadnym sklepie nie mogłem takiej znaleźć. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?

Z góry dzięki za pomoc i sry za tą małą ścianę tekstu
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2016-09-18, 09:57   

stoszek napisał/a:
Czytałem też że z teorii części od Kadetta/Astry/itp. by mogły pasować ale nie jestem sam zbytnio do tego przekonany.
przeciez nexia to kadett :D
stoszek napisał/a:
Mój ojciec stwierdził że to uszczelka właśnie pod wtryskami, ale w żadnym sklepie nie mogłem takiej znaleźć
nie ma czegos takiego jak uszczelka pod wtryskiwacze, kazdy wtryskiwacz ma swój oring




 
 
sebek1111

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 774
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-09-18, 20:03   

Z tych aut moze pasowac. Sa drobne roznice jak dlugosci trzpieni amorka w miejscu poduszki(ale amorki mozna zamieniac), albo miejsca osadzenia sprezyny(zawsze mozna wymienic z sprezyna) ale ogolnie kolumny sa ludzaco podobne. Poduszki tez sie roznia w poszczegolnych modelach, ale nie ma to zwiazku z kolumna, bo poduchy mozna zostawic nexiowe, a w przypadku innego trzpienia amorka wymienic i amorek.

Poduszek z Lanosa nie zalozysz, bo sa na 3 sruby , w nexi dwie. Nexia ma poduszke, a wiec i pewnie cala kolumne pasujaca na 99% z Kadetta.

Probowac mozesz kolumn z :
Lanosa
Vectry A
Kadetta
Ascony
Astry
Espero - espero na 99,9% ma absolutnie identyczna kolumne jak Nexia


Zwroc uwage na dlugosc ucha do sworznia zwrotnicy, bo obilo mi sie o uszy ze w Lanosie jest niby dluzsze, ale nie wierze w to bo wahacze sworznie sa przeciez takie same. Ale lepiej to sprawdzic.


Sam u siebie mam takiego mixa w Lanosie, ze mam amortyzatory z Opla Ascony. Mialy dluzszy trzpien przy poduszce, wiec pod poduche musialem wlozyc po dwie podkladki wiecej. Pozatym pasuja idealnie.


Co do lewego powietrza. Psikasz plakiem/samostartem/lakierem do wlosow w miejsca ktore podejzewasz i obserwujesz czy praca silnika/ obroty sie zmieniaja.

Tu masz jakies kolumny od Espero i Nexi:

http://allegro.pl/listing...3&string=espero

http://allegro.pl/listing...63&string=nexia

http://allegro.pl/listing...3&string=kadett

Z tych pewnie pasuja bez klopotu.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt