X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[ Nubira II] Srebrna dwulitrówka

Autor Wiadomość
ravael

Auto: Nubira II
Imie: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 3
Wysłany: 2016-09-19, 22:37   [ Nubira II] Srebrna dwulitrówka

Marka / Model - Daewoo Nubira II
Pojemność silnika - 2.0
Liczba koni - 133
Rocznik - 2000/2001

Modyfikacje
Styling - Oryginalne 15" alufelgi dedykowane do Nubiry ("biały kruk")
Tuning Mechaniczny - Seria
Wnętrze - "Skóra" w kolorze czarno - beżowym
Car Audio - Fabryczne 6 głośników + radio JVC KD-R432 z zielonym podświetleniem.
Zawieszenie / Hamulce - Seria
Plany - 100% oryginał, no może szyby tylne przyciemnie i przednie lampy. Doprowadzenie stanu technicznego do perfekcji.

Witam, chciałbym zaprezentować moją skarbonkę. :D

Auto kupione w marcu zeszłego roku z przebiegiem nieco ponad 129 000km i wydawało się zadbane i nie zniszczone. Już po zakupie w drodze powrotnej odpadł kołpak, spaliła się żarówka świateł mijania i urwałem klamkę wewnętrzną chcąc otworzyć drzwi, także początek bardzo świetnie się zaczął. :lol: Kilka dni później pracy odmówiła pompa paliwa. Generalnie w aucie na początek wymieniłem filtry, olej, kable WN, świece, płyn chłodniczy i hamulcowy. Przez 1,5 roku posiadania auta często miałem już go dosyć. Co chwilę jakieś drobne awarie, które bardziej denerwowały niż wpływały na działanie auta. Na szczęście nie były kosztowne w naprawie i część z nich udało mi się samemu naprawić.

Kulminacja nastąpiła we wrześniu tego roku, kiedy to padła UPG przy stanie licznika 149 000km. :beczy: Złożyło się na to kilka czynników, m. in. brak termostatu przy zakupie auta (w sensie wkładu w obudowie). Kiedy założyłem nowy termostat to po niecałym roku pękła plastikowa krańcówka od zbiorniczka płynu chłodniczego (prawdopodobnie przez ciśnienie). Wymieniłem zbiorniczek i po kilku miesiącach płyn zaczął bulgotać i czasami wylewać się mimo, iz temperatura była w normie. Od tego momentu minął miesiąc i auto zaczęło się stopniowo przegrzewać (90-92C wg. zegarów) i płyn po wyłączeniu silnika wylewał się przez korek. Mechanik wykonał test na obecność CO2 i niestety padła uszczelka pod głowicą. Wtedy wszystko zaczęło się układać w jedną całość. Nawet wyjaśniło się dlaczego ktoś sprzedał mi auto ze świeżo wymienionym rozrządem.

Na szczęście silnik jest już zrobiony. Głowica poza planowaniem przeszłą próby szczelności i została zbadana pod kątem pęknięć. Tuż przed remontem silnika hamulce tylne przeszły generalny remont łącznie z ręcznym i klockami + wymieniłem klocki z przodu.

Jeśli chodzi o zmiany wizualne w samochodzie to założyłem pokrowce z eko-skóry w kolorze beżowo-czarnym, oraz znalazłem oryginalne alufelgi do Nubiry II, po które jechałem 150km (kupiłem 5 sztuk po renowacji w cenie złomu). :jupi:

Na początek to pewnie wszystko. Wrzucam również kilka zdjęć mojej skarbonki.




 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ravael

Auto: Nubira II
Imie: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 3
Wysłany: 2016-09-20, 13:22   

Dzisiaj zrobiłem klika zdjęć mojej skarbonki w środku. Tyłka nie urywa, ale chyba nie jest też źle. :lol2: Dodatkowo zdjęcie silnika ze zdjętą głowica + zdjęcie samej głowicy po planowaniu dla tych, co nie widzieli jak wygląda. :D






 
 
kapelos23
RapPanaJapy

Auto: Daewoo Nexia
Imie: Kacper
Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 197
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-20, 16:56   

Bardzo mi się podobają te nubirki :) kierunki daj pod kolor nadwozia ;) Powodzonka z autkiem !
 
 
C77


Auto: NUII, NUIV
Imie: słów
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 288
Wysłany: 2017-07-27, 23:06   

Chociaż ravael sprzedał już swoją Nubirkę
to jego idea "białych kruków" czyli oryginalnych alufelg 15' dedykowanych do Nubiry
pozostała żywa :wink:
a on sam prosił aby wrzucić mu "na do widzenia" ich fotkę gdy będą już na moim aucie
co ninejszym czynię :wstydliwy:








Я на Драйве2
 
 
ravael

Auto: Nubira II
Imie: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 3
Wysłany: 2017-07-27, 23:42   

Bardzo ładne są te oryginalne aluski. U Ciebie widzę zaciski pomalowane na żółto, co ładnie się wyróżnia. :brawo: Moje były czerwone, a raczej to co zostało z czerwonej farby jak zdjąłem stalówki. :lol:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
darewnoo
Żywa encyklopedia DU


Auto: Joyster, Shiraz, Bucrane i inne :D
Imie: Kondzio
Wiek: 12
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 3582
Skąd: Walowa Stola :D
Wysłany: 2017-07-28, 21:55   

ravael napisał/a:
Oryginalne 15" alufelgi dedykowane do Nubiry ("biały kruk")


W Europie Zachodniej czy Korei, to żaden biały kruk, ale w Polsce faktycznie jest :D

Uwielbiam design tych alusów :) Dość podobne występowały też w Scenicu II :D



http://www.darewnoo.pl/br...ewnoo-brochures
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt