X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Pierwszy samochód na lata.

Autor Wiadomość
KoValsky

Imie: Jędrzej
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-11, 20:35   [Lanos] Pierwszy samochód na lata.

Witam.
Proszę o pomoc. Co myślicie o tym ogłoszeniu? http://otomoto.pl/oferta/...html#807fdce5ae

Potrzebuję czegoś na pierwszy samochód. Do lanosów mam sentyment, auto dzieciństwa :)
Chciałbym, żeby posłużył mi długie lata. Wiem, że cena jest wysoka, ale rocznik 2004 i bogate wyposażenie + lpg (fabryczne, czy warto przerobić na sekwencję?)

Z góry dziękuję, pozdrawiam :D
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-11, 21:31   

KoValsky, Jak to ma być pierwszy samochód -wybrał bym coś z mniejszym silnikiem - Drogie OC (jak masz długo prawko, i 2x lat - będzie tylko trochę taniej)

Ja bym się zastanowił przed wydaniem 8,5k na lanosa.

KoValsky napisał/a:
fabryczne, czy warto przerobić na sekwencję?

To dość drogi zabieg.



73!
 
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 155 razy
Wiek: 24
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 5967
Skąd: SY
Wysłany: 2016-10-12, 09:15   

Modzel napisał/a:
KoValsky, Jak to ma być pierwszy samochód -wybrał bym coś z mniejszym silnikiem - Drogie OC (jak masz długo prawko, i 2x lat - będzie tylko trochę taniej)

nie przesadzaj.
Modzel napisał/a:
Ja bym się zastanowił przed wydaniem 8,5k na lanosa.

ja bym NIE DAŁ 8.5k za lanosa. Do tego startówka i kilka pierdół i masz dyche, za lanosa? Zgrozo ;)
Wolałbym kupic jakis ładny stan do 3-3.5k, zalozyc sobie gazownie, zrobic co potrzeba i sie zamknie w 6-7 tysiach realnie max i mozna jezdzic, a to ze jest 2004 rok i kosztuje chora kase nie gwarantuje tego ze bedzie bezawaryjny ;)



War... war never changes...
 
 
katie_dziub


Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: KamilDiana
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 346
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-10-12, 10:42   

8 tysiakow?? nie za lanosa... 3 do 4 tysiecy to maks co mozna dac za to auto i nie wazne jaki rok , przeciez to jest to samo czy z 97 czy 2004 roku (chyba ze koniecznie musisz miec inne boczki na drzwiach... ktore zreszta kupisz za 5 stow i wstawisz do starszego modelu) byleby by mial zdrowa blache i silnik a o to raczej nie trudno.
zreszta- ja kupilem swojego 99r 138tys przebiegu z sekwencja za 3400zl owszem pare rzeczy robilem jak alternator , termostat, rozrusznik ale kto powiedzial ze ty tego nie bedziesz musial zrobic w tym DU za 8 kapci...:d

aha i polecam tylko silniki dohc bo to jako tako sie rozpędza nie widze sensu w slabszych jednostach ktore pala tyle samo a sa wolniejsze.
a oc wez na kogos starszego ze znizkami i wyjdzie 400 zl na rok
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Pomógł: 251 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3066
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-12, 10:58   

Tzn nie do końca to samo, ale zdecydowanie nic na plus.

2004 = zapewne Polskie FSO, czyli ocynku brak - zupełnie inna bajka.
Legenda mówi, że na niebitym koreańcu rdzy nie uświadczysz :D
Do tego EURO3 (czyli druga sonda lambda), czujnik wałków rozrządu - po co to komu?
OBD2 - diagnostyka tylko "profesjonalna" komputerowa, spinaczem sobie nic nie sprawdzi....

Instalacja fabryczna, co to jest i ile ona warta?

katie_dziub napisał/a:
ale kto powiedzial ze ty tego nie bedziesz musial zrobic w tym DU za 8 kapci...:d

Dokładnie. Tego jak i wiele więcej ;d

Za drogo. Zdecydowanie za drogo.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Cybul


Auto: stop
Imie: Damian
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 254
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-10-12, 17:23   

Nie ma co patrzeć na rocznik w Lanosie, bo czy to 1998r, czy 2004r to tak naprawdę poza tym że ten drugi będzie ponad 2 razy droższy i będzie miał gorsze zabezpieczenie antykorozyjne, to będą się różnić pierdołami. Minimalnie zmienione wnętrze (gdzie za nieduże pieniądze tego z 1998r można tak samo przerobić), czy tak jak wid3l3c pisze, zupełnie nie potrzebna druga sonda lambda i czujnik wałków rozrządu.
wid3l3c napisał/a:
OBD2 - diagnostyka tylko "profesjonalna" komputerowa, spinaczem sobie nic nie sprawdzi....

To akurat jest dobre, bo za grosze kupujesz sobie interfejs z bluetooth i w łatwy sposób możesz to sprawdzić na telefonie, czy innym urządzeniu :D

Do 4 tyś zł można już przebierać wśród Lanosów i znajdziesz coś zdrowego z sensownym wyposażeniem. Może nawet pełny SX się trafi. Do tego pakiet startowy i na pewno dużo taniej na tym wyjdziesz :piwo:
Chyba że patrzysz tylko na rocznik :myśli:
 
 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-12, 18:01   

Bobek napisał/a:
nie przesadzaj.
mi wyszło prawie 2k jak chciałem 1.5 na pierwszy samochód bez zniżek.



73!
 
 
 
KoValsky

Imie: Jędrzej
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-12, 18:03   

Dzięki za pomoc. Faktycznie, zauważyłem, że nowsze roczniki mają problem z korozją.
Chyba dogadam się z dalszą rodziną, dziadek ma lanosa i jest już trochę za stary na prowadzenie samochodu. 1.5 16V rocznik 99, wspomaganie, airbag kierowcy.
Co do ubezpieczenia, dopiszę kogoś ze zniżką :cfaniaczek:
Jaką firmę instalacji LPG polecacie? Może sekwencja STAG?
 
 
Cybul


Auto: stop
Imie: Damian
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 254
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-10-12, 18:11   

Modzel napisał/a:

Bobek napisał/a:
nie przesadzaj.
mi wyszło prawie 2k jak chciałem 1.5 na pierwszy samochód bez zniżek.

W lanosie to nie ma sensu. Zaoszczędzisz grosze w skali roku żeby się męczyć 1.3 (1.4 8v 75KM), zamiast jeździć normalnym 1.5 czy 1.6 :)
A w Generali z tego co pamiętam czy to 1.4 czy 1.6 to był ten sam przedział jeśli chodzi o kwotę ubezpieczenia. Dopiero powyżej 1.6 były wyższe kwoty ubezpieczeń.
 
 
 
katie_dziub


Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: KamilDiana
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 346
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-10-12, 21:02   

ten oklepany STAG to jest sterownik nie instalacja a na instalacje sie sklada kilka elementów i kazdy z tych elementow moze byc wlasciwie innej marki. A to jaki zestaw skompletowac to akurat powinien byc problem warsztatu nie twoj:)
ja mam sterownik i reduktor KME wtryski regfasty i dziala to jak najbardziej poprawnie
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Lanos 1.5 16v / Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 155 razy
Wiek: 24
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 5967
Skąd: SY
Wysłany: 2016-10-15, 00:20   

Modzel napisał/a:
mi wyszło prawie 2k jak chciałem 1.5 na pierwszy samochód bez zniżek.

no i? Ja place 1400 rocznie majac 20% zniżek, nie dramatyzuje tylko ide do roboty i klepie nadgodziny zeby nie żreć gruzu i tynku ze ścian :cfaniaczek:



War... war never changes...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt