Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Byłem dziś u gazownika nie miał zbytnio czasu, ale podpiął do rury jakiś wężyk chyba spalania a później kazał podnieś maskę i podpiął coś od komputera i kazał trzymać obroty 3 tys dwa razy chwile się tam bawił i mówił, że powinno być lepiej ale to nie jest robota na 5 min że trzeba sprawdzić sondę.. zapłaciłem 20zł za regulacje .. poki co zatankowałem autko za 20zł weszło 10,5 litra ciekawy jestem ile zrobie km . Może ktoś mi napisać jakie powinny byc odczyty z sondy jak wepne miernik ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-27, 18:56
Takie.
Po wykresie można przypuszczać, że jest to wykres sondy auta pracującego na biegu jałowym.
A teraz pytanie do Ciebie, czy jesteś w stanie taki wykres odczytać miernikiem?
Nie.
Sonda generuje wartości płynne, zmieniające się nawet kilkanaście razy w ciągu sekundy.
Miernik nie jest w stanie prawidłowo zarejestrować wskazań sondy.
Pisałem Ci o tym wyżej.
Jedyne co możesz zaobserwować to coś takiego:
Czyli co?
Czy sonda zbliża się do wartości granicznych w postaci od 0V do 1V
Czy to będzie 0,28 czy 0,70 to już daje jakiś obraz odnośnie jej sprawności.
Raz będzie to 0,28 - innym 0,2 jeszcze innym 0,3.
Wynika to z tego, w jakim momencie miernik wyświetli jej wartość.
Obrazek
Takie.
Po wykresie można przypuszczać, że jest to wykres sondy auta pracującego na biegu jałowym.
A teraz pytanie do Ciebie, czy jesteś w stanie taki wykres odczytać miernikiem?
Nie.
Sonda generuje wartości płynne, zmieniające się nawet kilkanaście razy w ciągu sekundy.
Miernik nie jest w stanie prawidłowo zarejestrować wskazań sondy.
Pisałem Ci o tym wyżej.
Jedyne co możesz zaobserwować to coś takiego:
Czyli co?
Czy sonda zbliża się do wartości granicznych w postaci od 0V do 1V
Czy to będzie 0,28 czy 0,70 to już daje jakiś obraz odnośnie jej sprawności.
Raz będzie to 0,28 - innym 0,2 jeszcze innym 0,3.
Wynika to z tego, w jakim momencie miernik wyświetli jej wartość.
Rozumiem, ze jak tak bedzie w przypadku moim ze bedzie skakać to dobry znak ?
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-27, 21:39
Dobry znak, ale nie jesteś w stanie precyzyjnie określić tego na ile powtarzalne są owe wskazania.
2 generacja w zależności od regulacji może nieprecyzyjnie dawkować LPG, jeżeli została przeprowadzona niedbale i na szybko.
Sonda może przez to pokazywać głupoty, ale nie musi to oznaczać jej uszkodzenia, wręcz przeciwnie, może być całkowicie sprawna.
A na jałowych warunki pracy są na tyle stabilne i niewymagające szybkich korekt, że powinno dać się zaobserwować wskazania jak, lub bardzo zbliżone jak na filmiku.
Z grubsza interesuje nas czy jest w stanie wygenerować napięcia z całego zakresu swojej pracy.
Od 0 do 1V.
Dobry znak, ale nie jesteś w stanie precyzyjnie określić tego na ile powtarzalne są owe wskazania.
2 generacja w zależności od regulacji może nieprecyzyjnie dawkować LPG, jeżeli została przeprowadzona niedbale i na szybko.
Sonda może przez to pokazywać głupoty, ale nie musi to oznaczać jej uszkodzenia, wręcz przeciwnie, może być całkowicie sprawna.
A na jałowych warunki pracy są na tyle stabilne i niewymagające szybkich korekt, że powinno dać się zaobserwować wskazania jak, lub bardzo zbliżone jak na filmiku.
Z grubsza interesuje nas czy jest w stanie wygenerować napięcia z całego zakresu swojej pracy.
Od 0 do 1V.
Mam nadzieje, że dzisiejsza regulacja gazu pomoże, bo takim spalaniem jak utrzymuje sie od 2-3dni to masakra 18litró teraz pali bo lekkie korki sa jak wracam z pracy. Jak będzie dlaej to samo jade spowortem na regulacje i tym razem nie place
Mam nadzieje, że dzisiejsza regulacja gazu pomoże, bo takim spalaniem jak utrzymuje sie od 2-3dni to masakra 18litró teraz pali bo lekkie korki sa jak wracam z pracy. Jak będzie dlaej to samo jade spowortem na regulacje i tym razem nie place
to na początek zmień może gazownika...
Mnie Leganza Pali od 7.99 [szok!] do 17L [ też szok, ostatnio zanotowałem na krótkich dystansach, połaczonych z dwupasem 160km\h]
Ale jaką ja mam masę auta i silnik... Masz coś ewidentnie nie tak albo z komputerem, albo z mapami.