Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2016-10-24, 11:15 [Tico] przemo2820 - zabawka na kjs, superOES
Marka / Model - Deawoo Tivo
Pojemność silnika - 796ccm
Liczba koni - ?
Rocznik - 1998
Modyfikacje
Styling - chyba brak poza kilku kolorowego nadwozia :-)
Tuning Mechaniczny - lekko zdłubana głowica, lżejsze koło zamachowe, itb, wydech przelot.
Wnętrze - wybite wygłuszenia i brak dywaników
Car Audio - coś tam czasem gra
Zawieszenie / Hamulce - tarcze nawiercane, deczko obniżony, felgi 12",13",14" w zależności od warunków
Plany - wzmocnienie silnika, walka z wagą i poprawa prowadzenia :-D
Niestety mam jakis problem z wrzucenien zdjęć
[mifcia]: Nie mogą być w temacie same linki. Zdjęcia powinny być zamieszczone bezpośrednio w temacie. Należy wybrać link dot miniaturki zdjęcia na forum. Tym razem poprawiłam.
https://m.youtube.com/watch?v=iWUxo6nFnZw
Filmów nie posiadam zbyt wiele jest jeszcze jeden z kjs na youtube ale oba są na starym silniku więc szału nie ma.
Poszukuje wałka ostrego do kupienia w ciekawych pieniądzach lub nawet do pożyczenia na kilka dni.
Tikacz obecnie w fazie testów, sprawdzam jak jeździ i co jeszcze nie domaga.
Co to modyfikazji to głowica jest splanowana do gniazd zaworowych, zamach chyba 1kg lżejszy, wydech środkowy przelot i końcowy seria wybebeszona. Przemieszcza sie dość cicho ale ciągnie z samego dołu jak TDI :-D
Obniżony przez skrócenie sprężyn z tyłu a przód twarda sprężyna od hondy też odpowidnio przycięta. Na tor całkiem ok ale na kjs juz troche za twarde na przód niebawem wlecą nowe amorki ale pasowały by je wcześniej skrócić.:-)
Na przodzie mam od hondy civic tyle ze jest dość sztywno i to taki troche drut bo maja minimalnie większą średnice (nie leżą po skróceniu jak seria w gnieździe amortyzatora).
Niestety zawieszenie miałem z tico brata z mocno sciętymi sprężynami i nie pracowało praktycznie wcale.
Musze poszukać coś miększego i podnieść go troche na jakieś kjs bo to nie jazda. Dodatkowo zawaliłem sprawe z ooonami bo była szansa na walke o pierwsze miejsce :-/
Kolejny silnik zmontowany po rozwaleniu ostatniego. Ten na szczęście objechał na tor i całkiem nieźle sobie radził. Problem natomiast jest ze sprzęgłem które chyba za słabo sobie radzi z mocą.
Powiem tak ostatnio Cie mijalem jak wracalem lankiem z Lodzi zwrocilo moja uwage tico Twoje no sam tikaczem jezdze niewiem czy to "upalanko" nagrywales przed robieniem motoru ale po filmiku widze ze Twoj motor mocy zbytnio nie ma bo ja full seria palilem kapora spokojnie na drugim biegu pozniej mi roznicowka padla wiec bylo troche ciezej :p
Upalanko było na starym motorze, generalnie też dobrze chodził tylko jeszcze nie hulały gaźniki jak należy( z tąd brak mocy) poza tym opona 155/65/14 z ciężką felgą więc nie miał lekko.
Obecnie jest troche lepiej obrobiona głowica i z gaźnikami też dochodze o co biega. Pasowała by szerokopasmówka żeby to działało jak należy.
Jest jeszcze dużo do zrobienia, sprzęgło mocniejsze i wyciszenie wydechu i mam nadzieje że uda się skończyć ten motor przed włożeniem już czegoś naprawde mocnego :-)