Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Piotreg
Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 199 Skąd: RST / RZ
Wysłany: 2016-10-29, 10:10 [Audi] A4B6 1.8T QUATTRO - Lekkie zmiany
Marka / Model - Audi A4 B6 QUATTRO
Pojemność silnika - 1.8 turbo
Liczba koni - 150 KM (teraz coś kolo 180KM )
Przebieg - do negocjacji
Rocznik - 2001
Modyfikacje:
Silnik: turbo K04 i inny intercooler, soft
Styling:
-18 calowe felgi - opony NOKIAN 225/40 LATO
-16 calowe felgi - opony NOKIAN 205/55R16 WR D4 ZIMA
Wnętrze - podłokietnik podświetlany
Car Audio - radio audi oryginalne + subwoofer w bagażniku audi + emulator zmieniarki AUX
Zawieszenie / Hamulce - Gwint FV i KONI / tarcze + klocki ATE
Witajcie
Miała być zabawa z nubirą I, ale był pomysł kupić coś innego z silnikiem 1.8T <3
Szukałem Leona albo Audi a3, a trafiło się A4B6 niedaleko.
Jeździ się bardzo przyjemnie
Zaraz po kupnie "START PACK" między innymi:
-kompletny rozrząd (wraz z nabojem)
-świece
-przewody wysokiego napięcia
-termostat
-olej
-filtry (oleju, powietrza, przeciwpyłkowy)
-olej w moście
-czujnik doładowania
Plany:
-Utrzymać jak najlepiej
-START PACK - ZROBIONE (06.10.16)
-montaż LPG (codziennie do pracy 16 km w jedną stronę) - ZROBIONE (10.11.2016)
-felgi i opony na zimę - 16 cali NOKIAN 205/55R16 WR D4 ZIMA - ZROBIONE (19.11.2016)
-tylna wycieraczka - ramie - ZROBIONE (10.12.16)
-zbiorniczek płynu spryskiwaczy - dziura - ZROBIONE (10.11.16)
-podłokietnik - ZROBIONE (29.04.17)
-wymiana oleju - po 11tys km -ZROBIONE (29.04.17)
-reaktywacja klimatyzacji - ZROBIONE (02.06.17)
-coś jeszcze się wymyśli
-poznać auto - szczegóły
Zdjęcia:
Jak coś źle zrobione to przepraszam, proszę o poprawę lub też powiedzenie co nie tak
Pozdrawiam Piotreg
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22348 Skąd: WT
Wysłany: 2016-10-30, 14:57
Wygląda ciekawie ale do takiego połysku z zagranicy podchodzę cholernie ostrożnie.
Pieknie wyglada tylko czy zakladanie LPG oplaci Ci sie ? Robisz malo km a zanim Ci sie rogrzeje to na benie przejedziesz polowe trasy.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Wiek: 39 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 21:30
ArturTRN napisał/a:
a zanim Ci sie rogrzeje
To aż tak wolno grzeją się te auta? To w zimę przecież idzie zamarznąć
To w takim miernym Daewoo temperatura do przełączenia na LPG jest osiągana po 1 kilometrze, to co TU ma się nie opłacać?
Cytat:
Miała być zabawa z nubirą I,
Podjąłeś świetną decyzję, na prawdę przyjemne autko - oczywiście karmiony nadzieją sprawności auta opisywanej przez sprzedawcę
Piotreg
Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 199 Skąd: RST / RZ
Wysłany: 2016-11-02, 05:44
Jakie rozgrzewanie długie ?
po 1 -1.5 km już wieje ciepłem oraz wskazówka się podnosi
tak wiec gaz wskazany
A i gdy pierwsze zmiany tłukę się przez miasto gdy godziny szczytu, więc jak źle trafię to 4.5 km jadę nawet do 45 min
Nie zebym odradzal Ci gaz ale policz sobie ile zaoszczedzisz... Koszt instalacji i butli ile zaoszczedzisz jezdzac na gazie a ile traciles na benzynie do tego dolicz filtry wiec zanim zwroci Ci sie instalacja to jest jakies 25lat przy tylu km co robisz do pracy i z powrotem
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-05, 12:47
Policzmy czy się opłaca ma podobną ilość kilometrów do pracy jak ja,
mi sekwencja w każdym aucie przełącza się średnio po przejechaniu kilometra i to jest zawsze z rana po kolejnym użyciu auta po kilku godzinach od poprzedniego przełącza się dużo szybciej.
Plus do tego doliczmy dojazdy na zakupy, w odwiedziny do rodziny kumpli i takie tam.
Robi się przebieg załóżmy że zrobi te 10000 w roku, a instalka do tego motoru będzie kosztowała około 3500. Filtry zmienia się co roku średnio i kosztuje to 40 zł, przegląd jest droższy o 50 zł względem auta zasilanego jednym paliwem.
Mi zawsze auto paliło to samo na benzynie i na gazie więc przyjmuję że tu będzie tak samo.
Więc podsumujmy:
Montaż instalki 3500
Wydatki na bene (czyli bez instalacji przy obecnej cenie licząc że spali 10 literków, tyle spalił passat przy butowaniu z tym samym silonikiem) to nam wychodzi że przejechanie roku przy założonym przebiegu wyniesie 4300
Wydatki na gaz (zakładam że na 100 kilometrów spali ze 2 litry beny na zanim przełączy na gaz i 10 literów gazu) łączny koszt na bene i gaz to 2560 doliczmy co rok droższy przegląd i filtry gazu czyli 2650
i kolejne podsumowanie
rocznie zaoszczędzimy 1650 czyli instalka zwróci się po 2 latach i 2 czy 3 miesiącach. przy obecnych rocznych przebiegach i cenach paliw.
Z własnego doświadczenia wiem że jak się założy gaz to się jeździ więcej więc i się szybciej zwróci, mnie 2400 za montarz się zwrócił po pół roku a przed założeniem robiłem też około 10000 kilometrów rocznie a po założeniu instalki zrobiło się ich dużo więcej bo paliwko tańsze. Więc tak gdyby się nie opłacało to nikt by nie jeździł na LPG, Dziękuję za uwagę i teraz hejty sypcie się że chwale gaz
Piotreg
Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 199 Skąd: RST / RZ
Wysłany: 2016-11-05, 16:04
Dzięki Carl123 ^^
Osobiście jestem zwolennikiem LPG
Spalanie benzyny jak na razie koło 11 litrów mi wychodzi - oczywiście styl jazdy taki średni (jest miasto i trasa)
LPG sie zwróci nawet szybko - poprzednim autem robiłem koło 20-23tys km rocznie, tutaj pewnie będzie troszkę mniej ale auto nie stoi tylko jeździ
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-05, 19:18
EL PI DŻI jest fajne sam mam ochotę zrobić jakiś mocny silnik i zasilać go gazem, Zresztą na Mickey Garage robili corse z C20LEt na coś koło 450 czy 500 koni i miało gaz z tym że LPG działało do 3500 czy 4000 obr. aby silnik nie miał zbyt wysokiej temperatury bo jednak przy takiej mocy już jest dość spora temperatura a co dopiero na LPG silnik by popłynął ale że auto miało być używane na co dzień to po prostu ograniczyli działanie gazu do niższych obrotów aby silnik nie ucierpiał a taki zakres obrotów na co dzień wystarcza.
No i mamy przez takie auta kolejny dowód że gaz to nie takie ZŁO jakim się go maluje
Liczylem na szybko. Zwrot to okolo 5 lat samej instalacji. Dolicz do tego koszty utrzymania czyli filtry i ewentualne naprawy czyli czas juz sie wydluza tak? A ze instalacje nei sa wieczne po +-3/4 latach trzeba bedzie zmienic instalacje bo cos sie rozdupi. Co jak co ale zycze bezawaryjnosci na Lepszy Power Gamoniu i koniec dskusji bo admini sie dopieprza zaraz...
Jak z przyspieszeniem.?
Piotreg
Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 199 Skąd: RST / RZ
Wysłany: 2016-11-07, 02:10
ArturTRN napisał/a:
Jak z przyspieszeniem.?
Jak kupowałem to petada - ale już zrobiłem 2000 tys km w miesiąc to się przyzwyczaiłem
ale zadowalające
Piotreg
Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 199 Skąd: RST / RZ
Wysłany: 2016-11-07, 13:26
Dzisiaj auto poszło na montaż LPG
Pietia(lania) maniak tabaki
Auto: Renault Laguna III GT 2,0T
Imie: Piotr
Wiek: 42 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 1103 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-11-07, 21:47
Moja smoczyca zwrociła sie w LPG w 6 miesiecy ;-)
teraz ma nalatane na LPG 90 tysi i nadal ma sie dobrze najważniejsze to ogarnięty gaziarz :]
ale silniki Vagowskie sa proste do zagazowania
ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ...
Piotreg
Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 199 Skąd: RST / RZ