Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.
W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432
Marka / Model - Daewoo Leganza SX
Pojemność silnika - 2.0
Liczba koni - 133
Rocznik - 1998
Modyfikacje:
Styling - Skórzane fotele, tylna blenda chrom, boczki i klamki z cdx, ramka radia, popielniczka lewarek zmiany biegów z wersji cdx (imitacja drewna)
Tuning Mechaniczny - podtlenek lpg
Wnętrze - Skórzane fotele, tylna blenda chrom, boczki i klamki z cdx, ramka radia, popielniczka lewarek zmiany biegów z wersji cdx (imitacja drewna), lewarek zmiany biegów wersja cdx, klimatronik
Plany - Plany były bo gandzi już nie ma, miedzy innymi czerwone podświetlenie przycisków deski rozdzielczej, klimatronika i sterowników szyb. Zmiana wskazówek zegarów i koloru podświetlenia. Chromowane listwy dookoła szyb. Polakierowanie listw słupków drzwi czarnych.
Auto zakupiłem za śmieszne pieniądze w stanie agonalnym, ale z wyremontowanym silnikiem. Na zdjęciach widać jak wyglądały progi a to nie cała ruda, która żarła to auto.
Progi wymieniłem razem ze wzmocnieniami i innego egzemplarza. Auto gruntownie odrdzewione i zakonserwowane. Wymieniłem całe tylne zawieszenie oraz zwrotnicę prawą przedniego. Hamulce zregenerowane wymienione przewody hamulcowe. Nowy zbiornik paliwa wymieniony wydech. W środku została tylko podsufitka bo nawet kierownicę wymieniłem na tą z wersji cdx. Konsola zdemontowana i skutecznie sklejona przy podszybiu. Klimatyzację ręczną zmieniłem na klimatronik. Autko śmigało na benzynie jak tralala więc dostało podtlenek lpg. Było juz prawie idealnie. Auto było wygodne i oszczędne a co dla mnie ważne nie miało śladu korozji.
Niestety jeden poślizg na drodze i atak na przydrożny rów sprawił, że skorupa auta już jest w drodze do huty.
Pora na nowe auto, może evanda...
Kilka zdjęć korozji i jak auto wyglądało po remoncie. niestety tylko tyle zdjęć zdążyłem zrobić zbyt długo się z tym zbierałem.
I na koniec daewoo wywiozło daewoo na miejsce wiecznego spoczynku
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 21778 Skąd: WT