Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
Ostatnio na wymianie opon mechanik zauwazyl po zdjeciu kol ze bylo mocno zapieczone i lekka rdza na zlaczeniu kola z chyba "piasta" - radzil, aby nastepnym razem zakupic taki smar i przywiez to przed zalozeniem kola nasmaruje/popsika. O jaki smar moglo chodzic, bo szczerze powiem nie wiem co kupic.
Daewoo Lanos HB 1,5 S
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil Pomógł: 259 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3194 Skąd: Warszawa
tylko zeby to byl ten smar - jak zdejmuje sie kolo i ta czesc na ktora to kolo zakladaja i pozniej przykrecaja sruby - to tam mi sie zapieklo. Ale wyczytalem ze smar miedziany nie powinien byc uzywany na czesci ktore sie obracaja czy to na pewno ten smar?
Daewoo Lanos HB 1,5 S
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil Pomógł: 259 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3194 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 19:50
Nie wiem dlaczego ale ubzdurałem sobie, że chodzi o śruby koła
Chociaż zawsze wszystko osobiście składam na sucho, nawet jak lekko liznąłem je smarem nic się nie działo
Nikt przecież nie każe tego tam nakitować, że aż wypływa.
Na koła i otwór centrujący jak dasz np. smaru grafitowego czy miedzianego to nic się nie stanie.
Tylko zawsze należy porządnie wyczyścić miejsce montażu.
A jakie elementy obrotowe masz pomiędzy kołem a piastą?
Przecież tam wszystko stoi nieruchomo - a przynajmniej jest takie założenie
Ostatnio zmieniony przez wid3l3c 2016-11-01, 20:02, w całości zmieniany 1 raz