X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Zatarty silniczek krokowy?

Autor Wiadomość
EsX2k

Dołączył: 03 Sie 2016
Posty: 8
Wysłany: 2016-11-06, 00:50   [Lanos] Zatarty silniczek krokowy?

Witam,

Czy tak wyglądający silniczek krokowy może powodować blokowanie się na wysokich obrotach?
Co mogło spowodować takie uszkodzenie?




Lanos Sedan SX 2000 1.6 16v
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2016-11-06, 06:38   

raczej nie a zuzycie silnicka wyglada normalnie, asilniczek krokowy jest od wolnych obrotów.
EsX2k napisał/a:
powodować blokowanie się na wysokich obrotach
tzn? nie schodzi auto z obrotów? to predej cos z przepustnica ,tps bedzie




 
 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, jest Miciu
Imie: Magda
Pomogła: 48 razy
Wiek: 33
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2347
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-06, 09:14   

EsX2k,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
EsX2k

Dołączył: 03 Sie 2016
Posty: 8
Wysłany: 2016-11-07, 13:25   

wnd napisał/a:
tzn? nie schodzi auto z obrotów? to predej cos z przepustnica ,tps bedzie

Po uruchomieniu silnika potrafi wskoczyć na 1500-2000 obrotów i tak zostaje. Mówię oczywiście o biegu jałowym. Podczas jazdy w razie spada niżej.



Lanos Sedan SX 2000 1.6 16v
 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 320 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7218
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-11-07, 13:32   

Jak grzybek jest za bardzo wytarty to mogą być takie objawy. Ostatnio miałem tak samo, czyszczenie przepustnicy i silniczka nie pomogło dopiero podmiana silniczka na używany pomogła.



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7836
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-11-07, 15:58   

ale znasz budowę krokowego i wiesz że pędzelkiem to sobie można przeczyścić z zewnątrz tylko trzpień z grzybkiem ?
a co z łożyskiem w środku ?? jesteś w stanie zmusić krokowca do pracy, by rozruszać brudne łożysko ?
bardziej to co sugeruje wnd, no i lanos.
ten ślad powstaje przy zamknięciu przez silniczek zaworu powietrza wolnych obrotów, to gdzie tu wysokie obroty od krokowego ? ślad powstanie też przy włączeniu/wyłączaniu zapłonu, nie włączajmy go ?
jedynie po obrazku można się przyczepić do zbyt dużego śladu, wskazującego że wyrobiła się prowadnica trzpienia z grzybkiem/zaworem. może to oznaczać że trzpień się kręci, lub magnes obciera - co czyni silniczek krokowy zużytym.
chyba że możecie elektrycznie wsuwać i wysuwać trzpień krokowym, to mnie kiedyś wyszło, że w jedną stronę nie miał siły.
 
 
autominus


Auto: Nexia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 121
Wysłany: 2016-11-08, 19:50   

Jonecky napisał/a:
Jak grzybek jest za bardzo wytarty to mogą być takie objawy. Ostatnio miałem tak samo, czyszczenie przepustnicy i silniczka nie pomogło dopiero podmiana silniczka na używany pomogła.


Jonecky ma rację jak grzybek będzie za bardzo zużyty, to mogą wystąpić objawy podobne do tych które opisujesz. Ale bardziej prawdopodobne wydaje mi się, że silniczek może nie działać, lub za mało się wysuwa.

1. Proponuję podłączyć wykręcony silniczek do wiązki przewodów, przekręć stacyjkę i zobacz czy trzpień z grzybkiem się wysunie (tylko nie odpalaj czasami auta, bo wejdzie na wysokie obroty przy wykręconym silniczku).

2. Sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy. Możesz odłączyć wtyczkę tego czujnika (po odpaleniu będzie się palił check engine) i zobacz czy zmniejszyły się obroty.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt