X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] KOMPRESOR vs SOFT TURBO

Autor Wiadomość
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 578
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-09, 16:13   [Lanos] KOMPRESOR vs SOFT TURBO

Witam, ktora opcja bedzie lepsza do malego doładowania czyli max 0,5 bara bez wiekszych przerobek silnika mowimy tu o 1.6 16V, kompresor chyba łatwiej zamontowac np w miejsce kompresora klimty niz turbo bo odpada kolektor, smarowanie itp rzeczy, ,omtujemy kompresor składamy dolot i stroimy na ecu masterze i juz - tak mi sie wydaje ale prosze o rade bo kazdy na forum idzie w HARD turbo na 300KM a o soft jest malo tematow - wydaje mis ie ze przecietnego kowalskiego soft turbo/ kompresor zainteresuje bardziej niz turbo za 15- 20tys zl
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 15 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 873
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-09, 18:32   




73!
 
 
 
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 578
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-09, 19:39   

Tak jak podejrzewalem - kompresor jest o wiele łatwiej zamontowac do jakiegos soft doładowania, znajde jakis ciekawy kit do wrzuce :)
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24009
Skąd: SI
Wysłany: 2016-11-09, 22:50   

Łatwiej zamontować ale trudniej wystroić :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
HANSuuu1

Auto: Leganza
Imie: Kuba
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 78
Skąd: okolice Chrzanowa
Wysłany: 2016-11-10, 12:36   

a poza tym że trudniej wystroić to wydaje mi sie że cena na taki spokojny soft może być finalnie podobna, tymbardziej że kompresor dodatkowo obciąża silnik, a turbo nie. Co do właśnie soft turbo to wydaje mi się że strus ma najspokojnieszą opcje doładowania tymbardziej że dodał filmik na YT jak wszystko robił tylko w 2.0. Ja na Twoim miejscu robiłbym ITB.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1195
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-10, 19:51   

A ja bym ładował turbo ponieważ aktualnie ceny suszarki i kompressora sa w podobnych cenach jeśli mowa o fajnych modelach w fajnym Stanie, instalacja różni sie od siebie tym że turbo potrzebuje kolektora a kompressor paska do napędu.
No i turbo prościej upchnąć pod maska i daje lepsze przyrosty :) j




 
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos C20XE + Lanos SPORT
Imie: Michał
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3521
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-10, 20:04   

Kolega w Civicu 1,5 90HP Zamontowal kompresor Eaton M45 i dostawal od wolnossacych porobionych C20XE. Przeszedł pozniej na Eatona M65 i wlozyl mocniejsza wersje silnika ktora w serii generowala 150hp i aktualnie dostaje od Let-a Barskiego. Zdcydowal sie na kompresor bo "doladowuje od dolu" ... no i tak mu doladowuje ze dostaje baty od Letów ktore maja miedzy 200-250 koni w lanosie.



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1195
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-11, 13:10   

Popieram zdanie popka facet wsadził worek kasy pewnie więcej jak Barski a mocy wcale aż tak dużo nie ma bo jednak 200 czy 230 koni to nie jest w cale aż tak dużo jak na nasze czasy ;) Zresztą jak dobrze dobrane turbo to też na niższych obrotach potrafi dmuchnąć ale to już zależy czego się oczekuje od auta i do jakiego sportu lub stylu jazdy się auto przygotowuje jak na jakieś ciasne tory lub chce się mieć szybsze auto na codzień to się dobiera turbo które będzie pompować w większym zakresie obrotów, a jak tylko na moc i wystarczy wyższa partia obrotów to ładujemy big turbo które da nam sporego boosta i tyle w temacie ;)




 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3919
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-11-11, 22:33   

Zdecydowanie turbo ze wzgledu na to ze kompresor obciaza wal a turbo napedzaja spaliny.

PS. u mnie nie taki soft, 250km przy 0,8bar



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1195
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-12, 00:05   

strus napisał/a:
PS. u mnie nie taki soft, 250km przy 0,8bar


Umownie soft kończy się na 0.6 :D




 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3919
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-11-12, 00:22   

Zalezy czy trzeba odprezac czy nie i od sprezarki, takie GT30 nawet na 0,6 bar moze wysadzic silnik



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1195
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-12, 17:00   

Nasze silniki daewoo mozna spokojnie w softa dawać, gorzej z oplem




 
 
 
LaniR1

Auto: Lanos / Saab
Imie: Rafał
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 6
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-11-15, 12:52   

Mechaniczne doładowanie zawsze gorsze.

[mifcia]: ogłoszenie o sprzedaży zamieść proszę w dziale Giełda
 
 
HANSuuu1

Auto: Leganza
Imie: Kuba
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 78
Skąd: okolice Chrzanowa
Wysłany: 2016-11-15, 21:30   

A kiedyś widziałem na youtubie chyba lanosa 1.6 turbo, ale bardziej mnie ciekawi jakby tam ITB założyć i jakie by wtedy były przyrosty ?
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1078
Wysłany: 2016-11-15, 23:50   

[quote="HANSuuu1"]A kiedyś widziałem na youtubie chyba lanosa 1.6 turbo, ale bardziej mnie ciekawi jakby tam ITB założyć i jakie by wtedy były przyrosty ?[/quote

Można tylko po co sobie komplikować układ ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt