X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] Częściowe rozwiązanie problemu pracy na benzynie

Autor Wiadomość
wojtek_92

Auto: Lanos 1.5 16v 2001r.
Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 55
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-11-19, 12:50   [Lanos] Częściowe rozwiązanie problemu pracy na benzynie

Witam,
Zakładałem kilka tematów odnośnie swoich problemów ze złą pracą silnika na benzynie, nierównymi obrotami itd. w końcu przeglądając internet trafiłem na forum gdzie był opisany problem z czujnikiem MAT. Link do tematu: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/200314-ostrzegam-czujnik-temperatury-mat-oryginalny-zle-dziala/

Tym bardziej sprawa mnie zainteresowała ponieważ gdy kupiłem swojego Lanosa miałem uszkodzony na skutek strzału gazu w dolot czujnik MAT. Kupiłem nowy na allegro w między czasie wymieniałem cewkę, zaślepiłem EGR wymieniłem parownik LPG i straciłem rachubę co może być problemem. Objawy były takie że zimny samochód wcale nie chciał jechać na benzynie, strzelał w wydech mimo nowych świec kabli cewki, im bardziej wciskałem gaz tym bardziej go dławiło. Dopiero po rozgrzaniu silnika była jakakolwiek mowa o jeździe samochodem i na ciepłym silniku obroty na benzynie jak i jazda była wzorowa. Dla mnie był to tym bardziej problem bo mam instalację LPG I generacji i na mrozie nie ma mowy odrazu o jeździe na gazie bo marznie parownik wiadomo a wobec braku możliwości jazdy na Pb musiałem każdoroazowo czekać aż do momentu nagrzania się silnika.
Przeczytałem temat z powyższego linku i postanowiłem pojechać na szrot i podmienić czujnik MAT. Kupiłem ze starego na wpół rozebranego Lanosa czujnik MAT za 10 zł, podmieniłem z dużym trudem( wyjąc prosto, gorzej włożyć z powrotem :-) ) i jest ogromna zmiana. Przeprogramowałem obroty biegu jałowego i samochód w końcu jedzie na benzynie na zimnym silniku ! Nie muszę już czekać aż silnik się nagrzeje. Co prawda nadal jest problem z obrotami- podejrzewam jeszcze czujnik CTS ale teraz to niebo a ziemia. Ja nie znam się na pomiarach rezystancji więc odrazu pojechałem i kupiłem używany czujnik ale jak ktoś się zna to warto go sprawdzić czy ma właściwe rezystancje w zależnośći od aktualnej temperatury. Z tego co wyczytałem ten czujnik ma wpływ nie tyle na mieszankę co na iskrę podawaną przez cewkę.
Także polecam sprawdzi sobie ten czujnik lub tak jak ja kupić używany i podmienić może akurat i wam to pomoże.
Pozdrawiam.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7829
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-11-19, 14:15   

nie musisz się znać, nikt nie urodził się omnibusem, ale bez miernika na pewno się nie nauczysz - nie będziesz miał jak.
wojtek_92 napisał/a:
Także polecam ... lub tak jak ja kupić używany i podmienić może akurat i wam to pomoże.
a ja nie, może akurat ktoś kupi taki jak z Twojego samochodu po wystrzale ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt