X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] remont silnika

Autor Wiadomość
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-15, 12:56   [lanos] remont silnika

mam pytanie. czy ktoś z was wymieniał sam lub u mechaników magików wał korbowy w lanosie.co się z tym wiąże? co trzeba wymienić przy okazji? i jakie sa tego koszty mniej więce ( robocizna + części )? zapomniałem dodać że to silnik 1,5 8V sohc
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
tomek101279
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 15:18   

wlasnie przerabiam temat w nubirze i stwierdzam nie warto lepiej drugi silnik zaden mechanik nawet jak bedzie super nie złozy ci tego tak jak na pierwszym montazu w nubi 2.0 sam szlif panewki uszczelki to ok 1500 1700 zł drugi silnik 2000-2500 ze starego głowica do sprzedania tłoki itp mechanik ta sama robota bo silnik trzeba wyjac task ja uwazam
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2008-10-15, 17:40   

a dladczego wymieniasz wal? nie jest to skomplikowane trzeba zrobic szlif walu kupic panewki i gotowe. ja rozbieralem sam silnik skrecalem bez klucza dynamometrycznego i 4 lata jezdzilem bez problemu a potem auto sprzedlem (kadett 2.0 GSi) bedziesz musial odkrecic katalizator,miske olejowa,korbowody no i wal przy odrobinie smykalki do majsterkowania nie jest to trudne. co do szlifu to musisz sie rozejrzec i zorientowac w cenach. uzywany silnik tak ale z mlodej fury ale i tak nie wiesz co kupiles, a czesci tez nie tak latwo sprzedac bo lanosy rzadko sie psuja




 
 
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-16, 08:10   

muszę zrobić remont bo kiedyś przeskoczył rozrząd. nie miał wogóle mocy i palił 17l. okazało się że ściął sie klin na wale. zrobili rozrząd ,przyspawali ten klin i było ok tydzien. odpala pieknie, ale znowu nie ma mocy chociaż pali normalnie. więc myślę że trzeba poprostu ten wał wymienić. podpowiedzcie coś.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-10-16, 08:25   

Ze jaki klin? :D Bo chyba czegos nie kumam :D Albo inaczej; mam nadzieje ze nei jest tak, jak to zrozumialem ;d



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-16, 08:33   

nie wiem. tak mi powiedzieli. że ściął się jakiś klin na wale. nie jestem mechanikiem :niewiem: więc tylko przekazuje to co mi powiedzieli
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-10-16, 08:50   

To ich dopytaj co za kiln :D I co pospawali :D

[ Dodano: 2008-10-16, 09:51 ]
Najlepiej to do nich zadzwon i zdaj relacje co powiedzieli :D



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-16, 09:24   

podobno od rozrządu zniszczyło sie jakieś gniazdo na wale. i trzeba to wymienić. wał , panewki i jakieś koło
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-10-16, 09:27   

Auto ma jaki przebieg? :) Pewnie chodzi o jakies lozysko na ktorym osadzony jest wal <jak zwal tak zwal> :) Jednak jezeli auto ma niewielki przebieg, to watpie zeby cos tam sie rzczywiscie rozsypalo :)

No i ponawiam pytanie; spytaj mechanika co Ci spawal????? I o co chodzi z jakims klinem. Konkretna odpowiedz na te dwa pytania mnie interesuje, skoro gosciu Ci tak powiedzial :D To niech teraz tlumaczy dokladniej o co biega ;d



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-16, 09:30   

auto ma ok 160000 przebiegu. powiedział mi że pospawali gniazdo na klin. że ktos wymieniając rozrząd czegos tam nie dokręcił i uszkodziło się to gniazdo.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-10-16, 09:52   

160tys to niewiele :D
Dobra; to teraz takie pytanie; ile km przed terazniejsza usterka zostal wymieniony rozrzad? :) Podejrzewam ze przy 120tys, czyli okolo 40tys km temu? :)

PS Czy ktos rozumie o co chodzi ze spawaniem gniazda na klin, czy ja jakis otumaniony jestem dzisiaj? :P



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-16, 09:58   

własnie nie. rozrząd miał około 5tysi. pożniej przeskoczył i zniszczyło się to gniazdo. i znowu wymieniono rozrząd. jakoś poskładali to gniazdo ale nie jest tak jak powinno. jest strasznie zamulony. dlatego myśle że trzeba rozebrac silnik i wymienić cały wał i panewki
 
 
Krystian990
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-16, 10:15   

Ja też troszkę nie kumam o co może chodzić tym fachowcom:P Może o klin trzymający któreś koło od napędu rozrządu?:P Koło zębate na wale lub wałku rozrządu... Kij ich wie ale mnie zastanawia po co to spawali... tak jak by się nie dało nowego klina wstawić...? A co do wymiany wału nie jest taki duży problem... Jak ktoś to napisał troszkę smykałki do tego i sam spokojnie zrobisz;)
 
 
niesiu

Auto: Lanos
Wiek: 43
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 18
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-16, 10:30   

sam to się boje że cos zchrzanie. ale chciałem się od was dowiedzieć jaki to mniej więcej jest koszt. wal + panewki+ jakieś koło zębate + robocizna i może jakies uszczelki pewnie. i jeszcze jedno pytanie czy jeśli bym sie zdecydował na kupno używanego silnika to duży jest problem ze wstawieniem silnika 1,6 16v. sporo trzeba zmieniac? albo jakiś inny jaki polecacie który by przypasował bez wiekszych zmian.?
Ostatnio zmieniony przez niesiu 2008-10-16, 10:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-10-16, 10:31   

No jak wymiana walu to nie jest duzy problem? Przeciez pol silnika trzeba rozebrac, zeby go wyciagnac hehe :) Tzn dac sie da ale to w ch... roboty ;d

niesiu; z tego co mowisz to najprawdopodobniej przeskoczyl Ci pasek rozrzadu z jakiegos powodu. Z tego co mowisz prawdopodobnie ktoras z czesci skladowych rozrzadu zostala niedokrecona, lub zbyt mocno dokrecona, przez co byl zbyt duzy luz/zbyt male naprezenie rozrzadu. MIMO TO nie przemawia do mnie tlumaczenie ze trzeba wymieniac caly wal korbowy przez to ze ktos zle zlozyl rozrzad. Jaki to silnik? 8v czy 16v? :)

To ze auto mialo mega mula i duzo palilo wynikalo z przestawionego paska rozrzadu :)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt