Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2016-12-04, 11:56 [Lanos] Dławi przy ruszaniu i jeździe na wyższych obrotach
Witam,
Od pewnego czasu mam problem z ruszaniem lanosem i jazdą na 1 biegu zwiększą ilością gazu.
Instalacja gazowa II generacji Autronic Al-700.
Jak ruszę na 1 biegu zwiększą ilością gazu, to auto dostaję (kangura) tak jakby gaz nie dochodził i przerywał. Tak samo jak na 1 jedynce podczas jazdy wcisnę mocniej gaz.
Na biegu jałowym pracuje równiutko i na innych biegach pracuje idealnie bez szarpania.
Na benzynie rusza i jeździ na 1 biegu idealnie.
Wymieniłem już:
-Świece
-Przewody
- Filtr powietrza i lpg
- Regulacja lpg
Moje podejrzenie pada na reduktor HP przejechane 60 tyś km w 6 lat.
Co o tym sądzicie?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Popmean Grupa Łódzka Koordynator
Auto: Lanos
Imie: Michał Pomógł: 69 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 3562 Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-04, 19:40
Wydaje sie miec za mala ilosc gazu. Pytanie czemu? Podlacz sie kompem i zobacz co mowi instalacja.
Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Mateusz Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 134 Skąd: WA
Wysłany: 2016-12-05, 11:42
Zapewne jak się dławi to potem mu się zdarzy strzelić?
Też to mam, mój gazuś powiedział, że muszę wymienić świece, bo te się wypaliły i iskra przeskakuje. Potem mi podreguluję na wzorową instalację.
Popmean Grupa Łódzka Koordynator
Auto: Lanos
Imie: Michał Pomógł: 69 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 3562 Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-05, 12:08
MJ, "Na biegu jałowym pracuje równiutko i na innych biegach pracuje idealnie bez szarpania.
Na benzynie rusza i jeździ na 1 biegu idealnie. " < co oznacza ze dostaje za malo paliwa jak ma obciazenie. Powody? Od brudnych filtrow, przez uszkodzony parownik, silnik krokowy itp itd
W czwartek jestem umówiony u gaziarza. Popmean, o którym silniku mówisz krokowym od gazu? Bo ten od benzyny kiedyś wymieniałem jakby był zły to mogło by to mieć wpływ na takie zachowanie? Filtr lpg w elektrozaworze i powietrza wymienilem.
Nie czyścilem tylko dolotu przepustnicy i miksera może to jakoś wpływać.
Nie strzela jak się dlawi mam nowe kable i świece tylko kangurzy.
Jaki reduktor polecacie?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-12-07, 23:11
reduktor raczej trup, temperatury spadły i sztywne membrany nie pracują poprawnie
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-08, 08:13
Dodatkowo, do zmęczonej życiem membrany, dochodzi zanieczyszczenie komory rozprężającej LPG, można się tam spróbować dostać i zlać nieco syfu.
poziom syfiastej oleistej substancji był na wysokości 2 śrubek - widać na ściance gdzie jest przebarwione na czarno, co prawda auto tylko gasło na zimnym, ale tylko raz, tuż po przełączeniu na LPG, nie szarpało.
Na dwójce, jak go podciągniesz pod 5000 obrotów, szarpanie też nie występuje?
Jak na jałowych dodasz energicznie gazu, też się przydławia? Dolot masz cały szczelny?
Przede wszystkim trzeba podłączyć się kabelkiem, tam wszystko byłoby widać.
Może to też być wina nieprawidłowego strojenia, zbyt wolnej pracy silnika krokowego, jego przycinanie się, zbyt dużej rozbieżności zakresów pracy krokowca pomiędzy stanami TPSu - oraz tego jak są te stany wyregulowane.
wojmat89 napisał/a:
Jaki reduktor polecacie?
Taki sam jak masz, po co prowokować dodatkowe "problemy" z montażem?
Witam dziękuje wszystkim za pomocą okazało się poprzedni gazownik skrócił przewód z parownika do miksera i ten się zaginał i jak się depło to przewód się zaginał i gaz słabo dochodził. Gaziarz dał dłuższy przewód i regulacja.
Dziękuję za pomoc
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa