Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam mam Lanosa 1.6 16v z lpg. Problem polega na tym, że jak lekko się tocze to obroty mam na poziomie 1100-1200,kiedys jak wyhamowalem do 0 to obroty spadały do normalnych 800,a teraz gdy wyhamuje do 0 to obroty skaczą aż do 1700 i jedyny sposób żeby je zbić to hamulec - 1 I puszczać sprzęgło. Zastanawiam się czy to krokowiec, gdy wyciągnąłem wtyczkę to żadnych zmian. Ale raz na jakiś czas jak podał gazu dam w podłogę to później przez jakiś czas obroty są po 800 na biegu jałowym(położenie przepustnicy?)
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
eweryst
Auto: nexia 16v Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 141
Wysłany: 2016-12-08, 04:04
Sprawdź błędy może coś pokaże. Jeżeli niema błędów zaczął bym od wyciągniecia i wyczyszczenia silniczka krokowego, później odepnij aku na chwile, żeby zresetować i zaakceptuj na nowy krokowca.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-08, 08:31
Sprawdź luzy na ośce, klapce przepustnicy, zweryfikuj napięcie TPS w spoczynku i gdy poruszasz nim, oraz wiązką przewodów.
Ogólnie poruszaj wiązką przewodów jak stoisz na jałowych.
Przepraszam że się wcinam ale mam pytanie bo mam podobny problem, wymieniłem świece wymieniłem przewody, zresetowałem komputer wskazówka stoi jak wryta na 800 obrotów a w kierownicy czuć drgania silnika. Wróciłem do starych świec bo zakupione nie dość że były okopcone to jeszcze dwa razy musiałem dokręcić świecę przy filtrze powietrza bo się luzowała ( w jaki sposób tego nikt nie jest w stanie mi powiedzieć bo mechanik je wymieniał i wkręcał kluczem dynamometrycznym ) więc wkręciłem stare świece i wszystkie palą jak ulał i się nie odkręcają. Wiem że wtyczka jest do przeczyszczenia która wchodzi do gaźnika czy silnika krokowego, bo jak ruszałem za przewody to obroty wzrastały, ale nie o tym powiedziano mi że na jednej z końcówek ma być 5 V a co jeśli nie będzie ? Byłem na stacji ładuje akumulator wzorowo nawet przy włączonych odbiornikach ( mam na myśli szybę tylną , światła mijania. Co prawda jak włączam ogrzewanie szyby tylnej to na moment silnik zadrży mocniej ale wróci do swojego stanu to samo jest przy włączaniu świateł mijania. Co mam zrobić bo do wymiany świec i przewodów chodził jak cudo ani drgnął.
eweryst
Auto: nexia 16v Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 141
Wysłany: 2017-01-02, 20:01
kupić porządne świece i przewody. Ewentualnie można jeszcze sprawdzić cewkę czy niema przebic
eweryst może to krokowy masz rację muszę zobaczyć.. Świece mam nowiutkie i palą jak się patrzy wszystkie są super. Za przewody dałem ponad 100 zł wiec chyba dobre. wid3l3c wiązka jest nowiutka i jak nią ruszam to się nic nie dzieje.. Może to zabrzmi głupio ale co to jest to TPS i gdzie pomierzyć napięcie ? Czy tu chodzi o tą wtyczkę którą się wpina do przepustnicy ? A luzów na ośce nie ma. Jeszcze tylko zobaczę ten krokowy , wyczyszczę i zresetuje komputer. Wiecie co , tak naprawdę to chodzi super, jest tylko problem ze gdy włączę światła mijania to zaczyna się lekkie drżenie w kierownicy. Teraz jak włączę ogrzewanie tylnej szyby to silnik zadrży i już potem chodzi równiutko. Aha jeszcze cewka, ona jest w porządku, już sprawdziłem wszystko co tylko mogłem a jeśli chodzi o błędy to musiałbym jechać na stację diagnostyczną bo nie mam w garażu możliwości. A jeśli chodzi o obroty to murem trzyma 850 i ani drgnie
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2017-01-02, 20:28
a wskazania sondy lambda sprawdzałeś ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw