Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Mateusz Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 134 Skąd: WA
Wysłany: 2016-12-15, 17:06
Jonecky napisał/a:
Ciekawi mnie jakiego argumentu użył gazownik aby nie zakładać klapki anty wybuchowej.
Montaż sekwencji przez kogoś wyniesie z 1000zł jak nie więcej...
No właśnie za 1000 mnie jeszcze jako-tako urządza.
Gazuś powiedział, że nie powinno strzelać na gazie dlatego nie powinno się zakładać.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2016-12-15, 18:57
Kolego MJ - zmień gazownika
Po 2 reduktor ( parownik ) nie jest wieczny . jego żywotność to zwykle 5 - 6 lat . Twój 10 letni nadaje się na złom .
Kupujesz nowy i problem z głowy ( pod warunkiem że znajdziesz kumatego gazownika)
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-16, 00:45
Strzały na II generacji się zdarzają, i tego nie zmieni Twój gazuś, który ewidentnie nie wie o czym mówi.
Możesz mieć wystrojoną instalkę że będzie ogarniać elegancko, ale przewody WN się zużyją i strzeli.
Teraz wykmiń sobie sam klapkę antywybuchową, skoro i tak nie masz zaczepów, w postaci owinięcia puszki filtra czyms takim:
I np. zaczep o otwory w blasze nad reflektorem
Puszkę i tak masz do wymiany, jeżeli skłaniałbyś się rzeczywiście ku sekwencji, wypadałoby i tak go wymienić. Wydaje mi się bez sensu inwestować w klapkę na chwilę obecną, więc zostaje "drut mode".
Tak, jestem świadomy, że proponuję niestosownego "druta" - ale myślę, że skoro lecimy po bandzie po taniości, to lecimy.
A linka zawsze może się jeszcze do czegoś przydać
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-12-16, 08:32
Najlepiej ogarnąć istniejącą instalację, wymiana lub regeneracja reduktora jest tania.
Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Mateusz Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 134 Skąd: WA
Wysłany: 2016-12-16, 12:11
wid3l3c napisał/a:
Strzały na II generacji się zdarzają, i tego nie zmieni Twój gazuś, który ewidentnie nie wie o czym mówi.
Możesz mieć wystrojoną instalkę że będzie ogarniać elegancko, ale przewody WN się zużyją i strzeli.
Teraz wykmiń sobie sam klapkę antywybuchową, skoro i tak nie masz zaczepów, w postaci owinięcia puszki filtra czyms takim:
Obrazek
I np. zaczep o otwory w blasze nad reflektorem
Puszkę i tak masz do wymiany, jeżeli skłaniałbyś się rzeczywiście ku sekwencji, wypadałoby i tak go wymienić. Wydaje mi się bez sensu inwestować w klapkę na chwilę obecną, więc zostaje "drut mode".
Tak, jestem świadomy, że proponuję niestosownego "druta" - ale myślę, że skoro lecimy po bandzie po taniości, to lecimy.
A linka zawsze może się jeszcze do czegoś przydać
Kolega mówi, że w jego Civicu nie strzela. Świece wymieniał 10 tys. temu w instalacji z mieszalnikiem.
Pytanie gdzie mogę kupić taką linkę?
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-12-16, 13:49
MJ, np marketach w działach motoryzacyjnych.
Jak dbasz o układ zapłonowy na czas a dolot nie ma dziur to strzały nie występują. A co jeśli na trasie cewkę szlag trafi....nie dojdzie do zapłonu od iskry a od temperatury kiedy zawory wlotowe są otwarte. to wtedy klapka się zamyka i ratuje puszkę z filtrem.
Krotko pisząc.
Klapka nie wpływa na działanie instalacji lpg (nie licząc zwężenia dolotu) ale ma za zadanie chronić układ dolotowy przed rozsadzeniem.
Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Mateusz Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 134 Skąd: WA
Wysłany: 2016-12-17, 13:43
Jonecky napisał/a:
MJ, np marketach w działach motoryzacyjnych.
Jak dbasz o układ zapłonowy na czas a dolot nie ma dziur to strzały nie występują. A co jeśli na trasie cewkę szlag trafi....nie dojdzie do zapłonu od iskry a od temperatury kiedy zawory wlotowe są otwarte. to wtedy klapka się zamyka i ratuje puszkę z filtrem.
Krotko pisząc.
Klapka nie wpływa na działanie instalacji lpg (nie licząc zwężenia dolotu) ale ma za zadanie chronić układ dolotowy przed rozsadzeniem.
Zastanawiam się czy zrobić klasyczną klapkę na puszce czy jednak w dolot wmontować coś podobnego do mieszalnika z tym, że ma ujście na zewnątrz zabezpieczone gumą, albo jednokierunkową klapkę w dolocie.
Zalozenie gumy zamiast spinek to najlepszy pomysl. Lepsze niz klapa bo klapy czesto nic nie daja, tymbardziej jak ktos ja wstawi od gory i maska ja blokuje.
.Em. Grupa Śląska I Em
Auto: srebrne
Imie: Em Pomógł: 57 razy Wiek: 48 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 4728 Skąd: SMI
Wysłany: 2017-01-01, 18:54
jak bedzie regularnie dbal o instalacje to klapka mu nie bedzie potrzebna .