Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Daewoo Tico
Pojemność silnika - 800
Liczba koni - +/-40
Rocznik - 1997
Styling -
-Usunięte listwy boczne
-Usunięta antena z dachu i zaspawany otwór po niej
-Usunięte chlapacze
-Usunięte emblematy
-Przyciemnione tylne, boczne oraz przednie kierunki
-Dołożony postój w przednie kierunki USDM
-Dołożona dokładka zderzaka ze Skody Favoritt
-Przyciemnione światło przeciwmgielne tylne
-Pomalowane w black piano przednie lampy (odbłyśnik został legalny )
-Dołożony Strap Fake OMP JDM
-Końcóweczka wydechu z Tesco
-Naklejka na szybę czołową SCRAPE
-Obecnie wszucona na zimę druga maska zrobiona w stylu ROST pomalowana lakierem bezbarwnym
-Dołożone dystanse tylnych kół 50mm
-Był bagażnik dachowy z owiewką Fake Thule ale pijani panowie postanowili mi wyrwać żywcem przednią belkę pod moim miejscem pracy w nocy.. i obecnie śmigam bez bagażnika
Tuning Mechaniczny - Brak jak narazie
Wnętrze -
-Zmienona gałka zmiany biegów na Mugen Chrome Silver
-Zmieniona kierownica na Fake OMP + naba z matiza
Car Audio -
-Radio Alpine CDE-9871R z zielonym podświetleniem jak reszta seryjnego wystroju
-Wzmacniacz Alpine MRP-T220
-Skrzynia basowa Mutant 12''
-Głośniki w desce rozdzielczej seryjne i tak raczej zostanie
-Głośniki wysokotonowe Sony X-Plood
Wszystko zaprawione wsuweczkami i koszulkami termokurczliwymi. Jestem Elektromechanikiem z zawodu i mam uczulenie na taśmę izolacyjną w takich połączeniach. Suboofer pełni rolę wypenienia bassu a nie łamacza żeber jak u wielu młodych chłopaczków.
Plany -
-Spasować felgi Alu OZ 14'' 7J opony 165/60/14 pomalowane obecnie na wesoły miętowy kolorek
-Oczywiście zejść niżej (pod wydechem 4.5cm jest to najniższy punkt auta)
-Podnieść nieco silnik
-Zmienić kolektor wydechowy z wersji bez katalizatora co za tym idzie przelocik + końcowy tłumik z dużego fiata zakończony wypuszczoną JDM pipe.
-Doprowadzić na wiosnę lakier do stanu idealnego poprzez detailingową korektę lakieru (obecnie zabezpieczony na zimę dobrej jakości woskiem)
-Negatyw z tyłu celem lepszego fitmentu
-Tablica rejestracyjna w wymiarach amerykańskich i polską czcionką na przedni zderzak + relokator (czyli element dekoracyjny mocujący tablicę)
-Dach w czarne piano
Bio :
Moją zabawę z Tico zacząłem w dniu odebrania prawa jazdy przejmując go od mojej mamy czyli w grudniu 2015. W wakacje 2015 auto przeszło gruntowny remont blacharski czyli cięcie wszystkich zgnitych elementów. Finalnie auto dostało nowe poszycie od tylnych błotników po same progi i podłogę. Było to męczące doświadczenie ale miałem dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi bo pracowałem na lakierni i po godzinach rzeźbiłem swoje przyszłe pierwsze auto. Auto dostało nowy lakier na wszystkich elementach poza dachem. Konserwacja do tej pory wychodzi z każdego mozliwego kanaliku odpływowego gdy robi sie cieplej
Żeby nie było zbyt kolorowo w styczniu 2016 strzelił mi napinacz paska rozrządu i jak wszyscy wiemy silnik w Tico czy matizie jest kolizyjny. Tłok z dziurą stoi obecnie na półce w roli trofeum
Drugi silnik był kompletną padaką, która od samego początku kopciła i faceta, który mi to sprzedał należało by powiesić za lewe ja*o... Zrobiłem nim dokładnie 114km po czym stracił komresję. jeszcze w ten sam dzień go wytargałem z auta. Naszczęście 3 silnik czyli obecny rafiłem w maju 2016 z jeżdżącego auta i sam sobie go wyciągnąłem. Autko było na tyle świetnie zachowane, że razem z silnikiem i skrzynią po remoncie, kupiłem fotele razem z boczkami i kierownicą, udało się też dziabnąć zegarek z deski rozdzielczej którego nie miałem seryjnie
Jako młody mężczyzna chory na przypadłość zwaną ''nisko i szeroko'' furmanka poszła bardzo szybko na dół najpierw na ciętych seryjnych sprężynach a obecnie na MTS z Corsy B, który udało się złapać w śmiesznych pieniądzach i spasować bez większych kłopotów.
To chyba tylę. Nie będę sie rozpisywał co do mechaniki bo auto od 4 lat jest w rodzinie i mechanicznie było robione wszystko co trzeba i tak jest do tej pory. Z pilnych rzeczy do wymiany łożysko lewego koła i prawa końcówka drążka kierowniczego co zrobię na dniach.
Więcej fotek dodam jak troszkę ogarne się na forum i podzielę je jakoś tematycznie
Pozdrawiam Jakub !
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
mifcia Moderator M
Auto: Był Mateo, był Miciu jest Luna
Imie: Magda
Wiek: 33 Dołączyła: 23 Sty 2010 Posty: 2352 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-20, 07:54
stancer, witamy na forum.
Przywitania służy tylko do przywitania dlatego przenoszę Twój temat w odpowiednie miejsce. Proszę żebyś poprawił go i zastosował schemat prezentacji auta na forum. Tag uzupełniłam za Ciebie możesz zmienić temat zgodnie ze wskazówkami w w. W instrukcji.
Na przyszłość
Pozdrawiam
Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
Devlock
Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 143 Skąd: ta powaga?
Wysłany: 2016-12-20, 11:57
No i dobra robota, tak trzymać! Front bez rejestracji wygląda drapieżnie. Nie było Ciebie przypadkiem na zakończeniu sezonu w DG pod Auchanem?
stancer, Wszystko ciekawie. Ale. Sprawdź i się upewni ze ciemnione folią kierunki nie migaja na czerwono
A jak tak to wstaw bardzo mocne diody led zeby to migało na pomarańcz Szerokości
W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku
ArturTRN, Hey. Amorki to MTS kit do corsy b utwardzone. Bardzo pewne prowadzenie sztywno w cholere. Negatyw tez robi swoje + dystans z tylu. Czekam na pogode zeby zalozyc letnie rolki bo bedzie mega roznica . Pozdro
Iglesjas, Hey. Co do kierunków świecą legalnym orange światłem. Miałem kilka kontroli i wszyscy h
gliniarze potwierdzali teze, że skoro widać w mocnym świetle to nie ma sie do czego uczepić. Pozdro
stancer, Mts od corsy najlepiej się sprawują z coiloverami z civica i polecam
Skoro migaja n pomarańcz to ok. U mnie migały na czerwień więc zerwałem folię
W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku