X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] 1.6 16V 1998 Nie odpala

Autor Wiadomość
Rafi80

Auto: Nubira I 1,6 16V 1998
Wiek: 44
Dołączył: 22 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-12-22, 15:39   [Nubira I] 1.6 16V 1998 Nie odpala

Witam.Jestem tu nowy ,więc z góry proszę o wyrozumiałość.
Jak przeglądam tutaj tematy to już pojawiały się podobne problemy ale nie widziałem identycznego więc proszę o pomoc.

Problem polega na tym ,że samochód nie odpala ,a mianowicie nie słyszę tak jak zawsze miało to miejsce, pracy pompy paliwa przez pierwsze 2-3 sekundy,immo gaśnie po przekręceniu kluczyka, wyłącznika bezwładnościowego tu nie znalazłem z tego co słyszałem w I nie ma,pompa na krótko sprawdzona i działa,sprawdziłem wtyk zasilający przy pompie i tam jest coś dziwnego bo jest niskie napięcie ,nie miałem na pierwszą chwilę miernika więc posłużyłem się żaróweczką 12V 5W i ledwo żarówka się żarzy i napięcie takie jest cały czas po przekręceniu kluczyków .Sprawdziłem bezpieczniki są ok. myślałem ,że może przekaźnik pompy , więc podmieniłem na inny i też nic, okazalo się w rezultacie że tam gdzie wpina się przekaźnik nie ma napięcia ,zwierałem wcześniej pin 30 z 87 bez rezultatu.
Nie wiem co mam robić dalej , czy winny może być komputer ?
Proszę o pomoc i z góry dziękuję
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
kkrzysieek

Auto: nubira 1.6
Imie: kkrzysieek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 76
Wysłany: 2016-12-22, 21:25   

Jeśli masz gaz w samochodzie to poszukaj odcięcia pompy paliwa podczas prasy silnika na gazie, czasami montowali coś takiego i było to przeważnie na przekaźniku zwierno-rozwiernym który przerywał obwód pompy paliwa podczas pracy silnika na lpg. Były też centralki do gazu które miały taką opcje. Jeżeli to nie to to sprawdź tą żarówką czy jest prąd na wyjściu z komputera nie pamiętam który to pin musisz poszukać w schematach instalacji elektrycznej albo kombinuj "po sznurku do kłębka" Były też alarmy które odcinały pompe.
 
 
Rafi80

Auto: Nubira I 1,6 16V 1998
Wiek: 44
Dołączył: 22 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-12-22, 23:09   

Dzięki za odpowiedź jak tylko zorganizuję trochę czasu to pójdę za Twoimi sugestiami ,póki co praca do 20 więc już czasu i siły brakuje.Wracając jeszcze do tematu ,to tu nie mam alarmu , który mógłby odciąć dopływ prądu .
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-23, 11:42   

Podaj na stałe +12 na złącze testowe pompy i obadaj napięcie przy wtyczce pompy - uruchom auto, odpali? będzie pracować?
Jakie napięcie jest na złączu testowym? na włączonej i wyłączonej stacyjce.

Tam mimo wszystko nie powinno być żadnego napięcia, napięcie powinno się pojawić na chwilę tuż po włączeniu stacyjki.

Więc jeżeli masz napięcie... trzeba znaleźć źródło skąd ono dochodzi, i ewentualnie dlaczego nie pojawia się wtedy kiedy trzeba.

W Nubirach I także montowano ów czujnik, na pewno był opcją, a znajduje się przy fotelu kierowcy, po lewej stronie między progiem.

Masz dostęp do schematu? Bo nie mam pod ręką... a mógłbym później wrzucić.
Póki co łap taki:
http://daewoo.auto.com.pl...ic.php?t=237192
nieco mniej czytelny niż z książki, ale z objaśnieniami powinieneś sobie poradzić.
 
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2016-12-25, 12:36   

Rafi80 napisał/a:
nie miałem na pierwszą chwilę miernika więc posłużyłem się żaróweczką 12V 5W

I DOBRZE, TYLKO NIĄ NA TĄ CHWILĘ SPRAWDZASZ NAPIĘCIA.
z miernika, to możesz użyć omomierza lub piszczyka od diód/ciągłości do sprawdzenia połączeń od punktu A do punktu B - przy rozłączonym akumulatorze.
Rafi80 napisał/a:
okazalo się w rezultacie że tam gdzie wpina się przekaźnik nie ma napięcia ,zwierałem wcześniej pin 30 z 87 bez rezultatu.
brak zasilania na 30, zauważ że przekaźnik można wpiąć odwrotnie, i 30 zamieni się w 87. w ogóle klika po włączeniu zapłonu ?
Rafi80 napisał/a:
sprawdziłem wtyk zasilający przy pompie i tam jest coś dziwnego bo jest niskie napięcie

masz oryginalny centralny zamek ?
Rafi80 napisał/a:
wyłącznika bezwładnościowego tu nie znalazłem
gdzie ? ma być przy otwieraniu klapki wlewu paliwa.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt