Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Tak jak w temacie.co mi się przyda a co musze dokupić?
nową, odpowiednio dobraną instalację gazową do silnika 16V. Nie przekłada się z auta, do auta. Później sprzedaje ktoś taki szrot i robi złą opinię albo marce, albo LPG.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2016-12-24, 00:14
jak koledzy piszą raz co za instalacja , dwa czemu chcesz przełożyć zmiana silnika czy instalacji z dawcy ...
w teorii być może uda ci się użyć wszystko (nie wnikam w to że butla jest przypisana do samochodu ) podobno idzie to obejść(nie wiem)
zasadnicze jest pytanie czy graty z instalacji nie nadadzą się do niczego bo nie ogarną ci silnika ... a potem będzie płacz i zgrzytanie zębów że lpg to ZŁO
napisz co jest w dawcy uzyskasz odpowiedz
pomogłem kliknij pomógł
afrikanerhart
Auto: Lanos
Imie: Arek Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 20 Gru 2016 Posty: 47 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-24, 08:31
Kompletnie nie rozumiem o co autorowi tematu chodzi.
Jeżeli masz instalację na mikserze to przekładasz starą do nowego samochodu i wszystko. Tutaj ma znaczenie ile silnik ma cylindrów i ile ma mocy. Najwyżej bawisz się w znajdowanie miksera o właściwej średnicy.
Podobnie jest z sekwencją.
Więc niech autor tematu jaśniej powie o co chodzi.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Popmean Grupa Łódzka Koordynator
Auto: Lanos
Imie: Michał Pomógł: 69 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 3562 Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-24, 10:29
Zielony34, wez nie pitol glupot bo wprowadzasz tylko ludzi bezsensownie w bład. Czym wg ciebie roznia sie instalacje ze od 8v nie pausje do 16v i ma byc nowa i koniec? Pewnie ze najlepiej jechac do gazownika i to najdrozszego wydac ze 2500zl do lanosa wartego 2000zl i po problemie. Jesli jest to instalacja 2gen to zasadniczo oprocz sprawdzenia stanu instalacji i do ilu HP jest parownik mozna ja przelozyc ew sprawdzic srednice miksera. Jesli to jest sekwencja tak samo , sprawdzic jej stan, parownik pasuje na 99%, bo jesli jezdził w 85 konnym Lanosie to spewnoscia jest do wiecej niz 100koni i obadac wtryskiwacze. Jezeli sa zbyt wolne lub ich stan jest kiepski to wymiana na nowe. Z nowych rzeczy do instalacji to na pewno filtry. Nie wszystko uzywane nie nadaje sie do ponownego montażu... I zeby nie było ja nie twierdze ze kazda uzywana instalacja gazowa wyjeta z auta ze szrotu jest super, ale nie generalizujmy. Wyjalem , sprzedalem i zalozylem nascie instalacji z aut ze szrotu i auta do ktorych byla ponownie zmaontowana jezdza i nic zlego im sie nie dzieje. Niektore wymagaly, regeneracji parownika czy doboru innych wtrysków ale koszta wszystkiego byly duzo mniejsze niz nowej instalacji, a nie wszyscy chca pakowac instalacje o wartosci samochodu bo i po co...
FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
kkrzysieek
Auto: nubira 1.6
Imie: kkrzysieek Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 76
Wysłany: 2016-12-24, 12:19
Na pewno przyda się potem wizyta u dobrego gazownika który dobrze ustawi całą instalacje do nowego silnika. Ja osobiście w nubirze 1,6 16V mam instalacje z poloneza 1,6 tylko mikser został z nubiry i po ustawieniu jezdzi ok. nawet zimą po całej nocy postoju odpala na gazie i nie ma żadnych problemów.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-24, 22:49
Koniecznie musisz napisać jakie konkretne podzespoły zamierzasz przełożyć i ile mają nalatane.
Popmean, i to jest to, co RIPER, pisze. Ludzie, instalacje dobiera się do silnika, nie przekłada.
16KM zapasu....Serio? OK, róbcie, jak chcecie, ale ja nawet przy pierwszej generacji w Golfie i mocy 54KM mam reduktor o zapasie 56KM.
Na gazie jeżdżę od lat i innego paliwa nie chcę, ale jedno jest pewne w LPG - co tanie, to drogie, co kombinowanie, to zjeb***e... Tyle w temacie i szerokości.
Ludzie, instalacje dobiera się do silnika, nie przekłada.
II generacja na mixerze to co tu sie dobiera? średnice mixera tylko
Popmean Grupa Łódzka Koordynator
Auto: Lanos
Imie: Michał Pomógł: 69 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 3562 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-22, 12:06
Zielony34, No i mozesz sobie zamontowac do 100 konnego silnika reduktor ktory obsługuje 300 koni. Co ci to da i czym bedzie sie roznic od reduktora ktory ma 16hp zapasu? Jesli reduktor jest w stanie obsłuzyc cisnieie robocze w pelnym zakresie obciazen silnika to oznacza ze sie nadaje i tyle.
RIPER, to przeciez 2gen, wiec sterowniki, emulatory sa takie same. Trzeba zobaczyc do ilu HP jest reduktor i jaka srednica miksera ma byc. Sam wiesz ze w 2 gen nie ma fizyki jadrowej. Zreszta w sekwencji tez nie ma. Sterownik obsługuje i 8 i 16v jedyne co to tak samo reduktor i wtryski maja obsłuzyc silnik przy Lanosie bo przy mocniejszym aucie moze byc jeszcze potrzeba wymiany glownego przewodu na wiekszy.