Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Problem wyciszenia samochodu mnie również bardzo interesuje. Generalnie bardzo duży spadek hałasu można zaobserwować w młodszych konstrukcjach. Tutaj postęp techiczny jest bardzoio zauważalny. Myślę że bardzo dużo pomagają techniki obliczeń numerycznych podczas projektowania newralgicznych miejsc konstrukcji samochodu.
Jeżdziłem Lacetti hatchback. Byłem mile zaskoczony poziomem hałasu. Powiedziałbym że bardzo dobra klasa kompaktów.
Ale uwaga bardzo dużo zależy od tego co poprzedni własciciel zmienił w samochodzie. Np wycięcie katalizatora, zamiana tłumika na inny niż oryginał skutkuje pojawieniem sie drgań układu a co sa tym idzie zwiększeniem hałasu (własne doświadczenie w Lanosie)
Opony odgrywają istotną rolę, źle spasowane elemnty konstrukcji lub wyposażenia wnętrza (np panel przedni), uszczelki drzwiowe wraz z wiekiem tracą swoje właściwości.
Podsumuwując im młodszy konstrukcyjnie samochód i im mniej ingerencji własciciela w fabrykę tym cichszy samochód.