Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
michok
Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał Pomógł: 49 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 1649 Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2017-01-09, 12:14
nie będzie to zdrowe dla parownika ale wg mnie warto sprawdzić.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 182 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2017-01-09, 12:54
michok, gdzie Ty mu przy mrozie karzesz awaryjnie odpalać na LPG...
Zdrowe nie zdrowe to chyba ciut za niska temperatura i gazu i jednostki, nie sądzisz?
Nagraj filmik jak to jest w rzeczywistości.
Zmierz prąd podczas rozruchu, sprawdź czy jest iskra i paliwo w cylindrze.
Pobór prądu w momencie odpalania 10,43 sprawdzane na klemach miernikiem.
Jest sens kręcić na tym lpg przy minus 15?
kkrzysieek
Auto: nubira 1.6
Imie: kkrzysieek Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 76
Wysłany: 2017-01-09, 17:19
Naładuj akumulator ! Jak masz opalarkę taką do opalania farby to wsadź ją w dolot powietrza tylko z głową to zrób żeby czegoś nie podpalić i spróbuj odpalić na benzynie powinno pomóc. Kiedyś w taki sposób odpalałem nubire bo miałem przełącznik LPG przestawiony na rozruch na gazie, nie zauważyłem i odpaliłem ale zaraz silnik zgasł i potem na benzynie już nie chciał odpalić a było minus 22. Ale jeśli się na to zdecydujesz to robisz to na własną odpowiedzialność bo to troche ekstremalny rozruch.
Mi przy takich temperaturach Matiz też tak słabo kręci ale odpala a akumulator mam w miarę nowy. Mogę się założyć, że po naładowaniu odpali bez problemu i będzie żwawiej kręcił.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2017-01-09, 20:59
wojmat89 napisał/a:
BOSCH SILVER 63Ah
taki silver kręci mi moim V6 w lanosie, więc zacząłbym od naładowania akumulatora i kolejnej próby odpalenia ale tylko i wyłącznie na benzynie a nie na gazie bo rozpieprzysz parownik, jak już odpali sprawdź ładowanie, akumulator takiej pojemności w lanosie musi mieć idealnie ładujący alternator
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Ok jutro kupie porządny prostownik i będę go ładować jutro po pracy. RIPER, To możliwe, że akumulator pokazuje 12,70 i jest rozładowany po 3 miesiącach robiąc 50km dziennie? Taki mi sprzedał gość nie było 55Ah byłby lepszy?
DoLeCk, Nie mam możliwości ogrzać jutro będę ładować akumulator, w piątek może uda mi się go wepchać do garażu to może się ogrzeje.
Jak nie to laweta i do mechanika
krzysiek02 [Usunięty]
Wysłany: 2017-01-09, 21:58
wojmat89 napisał/a:
To możliwe, że akumulator pokazuje 12,70 i jest rozładowany po 3 miesiącach robiąc 50km dziennie? Taki mi sprzedał gość nie było 55Ah byłby lepszy?
Myślisz, że przy -30 akumulator będzie miał taką samą sprawność jak w lato? Wiesz jakie opory dochodzą przy takiej temperaturze? Mi w lanosie po puszczeniu sprzęgła sam do przodu jechał a był na luzie.