X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Lanosik sporo pali...

Autor Wiadomość
Kuballas

Auto: Lanos
Imie: Kuba
Wiek: 20
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 2017-01-09, 17:12   [Lanos] Lanosik sporo pali...

Witam posiadam Lanosa 1.6 16V z gazem 2 generacji. Ostatnio plai gazu jak smok po 17-18l ma 100km. Jest to dziwne bo benzyny pali w normie po 9-10 l na 100km. Ostatnio wymieniłem sondę bo była na wykończeniu i myślałem że to przez to ale jednak nie poprawiła się tylko benzyna z 11-12 na 9-10 l na 100km.
Proszę o pomoc i poradę co może być przyczyną duże spalania Lanosa.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: czerwone
Imie: Em
Pomógł: 53 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4484
Skąd: z nikad
Wysłany: 2017-01-09, 17:35   

Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.


jedz do gazownika na regulacje




 
 
Kuballas

Auto: Lanos
Imie: Kuba
Wiek: 20
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 2017-01-09, 17:44   

Byłem u gaziarza i nic to nie dało wyregulowal i nic..
Zastanawiam się czy jakbym zmienił na sekwencje czy czas by to zmieniło?? Czy jest może jeszcze jakaś inna przyczyną??
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 258 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 3982
Skąd: piła
Wysłany: 2017-01-09, 18:44   

A parownik ile lat pracuje ?
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2214
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2017-01-09, 21:48   

Normalny gaziarz by poradził tak jak robi wielu ludzi z instalką 2 generacji czyli wyrzucenie tego badziwnego silniczka krokowego a wstawienie zwykłej śruby. Przez to jest kosmiczne spalanie bo sekwencja wychodzi drożej i ludzie jej nie montują.
U mnie też znajoma zaoszczędził i zamontowała 2 generacje do ładnej nexii 1.5. Potem była w szoku jak spalanie zimą nie schodziło poniżej 15L więc wymieniła samochód na accenta. Dla mnie lanos max powinien palić 12l gazu podczas mieszanej jazdy.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Kuballas

Auto: Lanos
Imie: Kuba
Wiek: 20
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 5
Wysłany: 2017-01-10, 14:06   

Nie wiem ile parownik, pracuje 4 lata jak auto było zagazowane, ja auto kupiłem na początku grudnia.
 
 
sebek1111

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-11, 08:40   

Kuballas napisał/a:
Nie wiem ile parownik, pracuje 4 lata jak auto było zagazowane, ja auto kupiłem na początku grudnia.



Nie wazne czy sekwencja czy instalacja podcisnieniowa, spalanie powinno byc podobne.
Wiec nie daj sie wkrecic w droga wymiane.

Wszystko to kwestja regulacji. Jak gazownik regulowal? Tylko parownikiem? Czy podlaczal komputer? Jaka masz centralke gazu? Bez podlaczenia komputera, nie da sie wyregulowac instalacji, no chyba, ze wywali sie krokowy i wstawi srube, wtedy da sie wzglednie wyregulowac, parownikiem sruba i analizatorem.
 
 
afrikanerhart


Auto: Lanos
Imie: Arek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-12, 16:39   

W instalacji 2 generacji zmiana warunków klimatycznych zimo-ciepło , duża wilgotność- mała wilgotnośc powietrza wpływa na spalanie.

W najlepszym wypadku potrzebna jest dobra regulacja instalacji. Jeżeli masz komputer KME Bingo to da się silnik krokowy dobrze ustawić.

Jak masz jakiegoś badziewnego Staga, Autronika czy inne wynalazki to jest to strasznie ciężkie zadanie do wykonania.

Wywalenie silnika krokowego i wstawienie na wężu gazowym nie jest wcale głupim wyjściem. Pod warunkiem, że gazownik potrafi instalację wyregulować, co wcale nie jest proste.
Przy dużym doświadczeniu można to zrobić bez analizatora spalin.

A jak gazownik średni to bez analizatora spalin nie da rady nic zrobić.
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-01-14, 15:01   

Poprostu pojedż do normalnego gazownika, a nie jakiegoś pana Zenka. To, czy jest silniczek krokowy czy śruba, to tak naprawdę nie ma znaczenia. Pod warunkiem, że centralka gazu prawidłowo steruje tym silniczkiem. Powiem nawet, że lepszy jest silniczek krokowy. Jeżeli masz Bedini ( często montowana fabrycznie w Lanosach, Nubirach, Matiozach i innych Daewoo ), to regulację robi się tylko na parowniku za pomocą analizatora spalin. A jeżeli inna centralka, to podłacza się komputer i analizator spalin. I każdy normalny gazownik powinien dać sobie radę z wyregulowaniem mieszanki. A skoro silnik spala za dużo gazu, to jest napewno coś nie tak z mieszanką.
 
 
jacek76

Auto: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 151
Wysłany: 2017-01-15, 22:19   

Alberciczek napisał/a:

Wysłany: Wczoraj 15:01     
Poprostu pojedż do normalnego gazownika, a nie jakiegoś pana Zenka.

Mało jest już ludzi ogarniających II-ga generację a Ci panowie Zenkowie potrafią to najlepiej. Bedini jest zapomniane przez ludzi i Boga a analizator spalin ma każdy warsztat ale na papierze. Obudź się człowieku , mamy 2017 rok a nie 2000.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt