X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] 1.5 8v benzyna

Autor Wiadomość
zbyszekkk

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 24
Wysłany: 2008-10-17, 15:45   [Lanos] 1.5 8v benzyna

Witam mam lanosa 1.5 8v na benzynie zamierzam coś z nim zrobić na wiosne załoze wieksze tarcze hamulcowe i jakieś dobre klocki i co z tym sie wiąze muszę mieć felgi 14'' no i tu jest problem nie wiem zabardzo jakie do felgi opony dobrać tak zeby silnika nie obciązyć . Felgi szerokość mają 6 '' zazwyczaj i jak bym załozył do lanosa opony 185 czy to by coś obciązyło silnik i w jakim stopniu. Po zakupie tych felg chciałbym zwiekszyć moc silnika co proponujecie ?? ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-17, 15:57   

185/60/14 to seria DU z tymi "wiekszymi" hamulcami
 
 
zbyszekkk

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 24
Wysłany: 2008-10-17, 16:06   

no dobrze ale co z obciazneim silnika ??
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-17, 16:16   

przeciesz lanki miały seryjnie montowane 14 więc nie widzę żadnego problemu
 
 
Olcha
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-17, 16:21   

Bourne_Nexus napisał/a:
przeciesz lanki miały seryjnie montowane 14 więc nie widzę żadnego problemu

Nie wszystkie Lanosy miały 14" w serii...
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-17, 16:24   

zbyszekkk, jakbys zalozyl laczki 17`` na 225 to wtedy moglbys mowic o obciazeniu silnika. Wsadzaj 185/60/14 i w droge! Nie poczujesz nawet roznicy pomiedzy 13``
 
 
zbyszekkk

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 24
Wysłany: 2008-10-17, 16:24   

ja w swoim obecniemam 13'' i bede zakłądał do niego tarcze 256 no i musze założyć 14'' felgi i wszystkie sa raczej 6'' szerokie wiec jakie opony i czy wszystko bedzie pasowało

[ Dodano: 2008-10-17, 17:25 ]
spoko dzieki właśnei o to mi chodziło
a teraz powiedzcie mi co z silnikiem zrobić ??
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-17, 16:27   

Cudow z tego silnika nie da sie osiagnac. Dlatego jedyna opcja to SWAP ;)
 
 
zbyszekkk

Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 24
Wysłany: 2008-10-17, 16:30   

to odpada co innego proponujesz to jest seryjny lanosik nic w nim nie było robione
 
 
boNy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-19, 08:41   

najprosciej bedzie zalozyc stozek i odciazyc kolo zamachowe
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-10-19, 09:19   

boNy napisał/a:
odciazyc kolo zamachowe


Bez sensu. Jak by zakres modyfikacji silnika był dużo większy (ostre wałki, głowica, przelotowy wydech i może nawet krótsza skrzynia), to mógłbyś myśleć o odciążaniu koła zamachowego, ale przy seryjnym silniku spowoduje to tylko problemy ze stabilnością obrotów na biegu jałowym i niewykluczone, że nawet pogorszenie osiągów... a na pewno "elastyczności" silnika...
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-10-19, 18:27   

boNy napisał/a:
najprosciej bedzie zalozyc stozek i odciazyc kolo zamachowe


przerabiałem kolego takie rozwiązania w bolidach typu F126 i muszę ci powiedzieć, że owszem wzrasta szybkość "wkręcania się" silnika na obroty, przyspieszenie, aczkolwiek maleje prędkość maksymalna i zaczynają się problemy z "bujaniem się " silnika na biegu jałowym.
PZDR !



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Ostatnio zmieniony przez Yoshi 2008-10-19, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-19, 19:23   

Yoshi, jechalem F126 110km/h i dalej sie balem. To chyba dobrze, ze sa ograniczniki predkosci :P
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-10-19, 20:44   

pilotom odrzutowców F126 obce jest uczucie strachu ;d



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-10-19, 21:40   

Yoshi napisał/a:
pilotom odrzutowców F126 obce jest uczucie strachu ;d


Znaczy się, to taka polska odmiana kamikaze... :hahaha:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt