X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Leganza] Jakie wtryski gazu

Autor Wiadomość
lanser

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 323
Wysłany: 2017-03-11, 21:32   

Założone mam AC W02 tylko teraz przy 5 tys. obrotów jest taki spadek cisnienia ze powyzej reduktor nie wyrabia ... na razie niech zostanie i tak nie jezdze przeciez autem cały czas na zakresie 5 tys. obrotow chociaż czasami mi to zdarza ... no niestety wychodzi bokiem może przez te drobne mody w silniku nie radzi sobie ten reduktor
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
remol71


Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 230
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-03-11, 21:36   

Jaki masz reduktor ?
 
 
 
lanser

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 323
Wysłany: 2017-03-11, 21:48   

Tomasseto Alaska at09 jakoś tak... http://allegro.pl/r48-par...6738465548.html co sądzicie ?
 
 
remol71


Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 230
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-03-11, 21:55   

Alaskę to ja w Matizie miałem :hahaha: AC R01 mam w Nubirze 2.0 i daje radę.
 
 
 
lanser

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 323
Wysłany: 2017-03-11, 21:59   

No ale na ALASCE jest napisane do 100 KW do 136 km w specyfikacjach a propo AC daje rade na styk ? czy ma zapas?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
remol71


Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 230
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-03-11, 22:32   

Alaska kiedyś była do 90KM. Te konie też były naciągane, bo przykładowo taki Escort 1.6 dostawał na tej Alasce zadyszki. W Lanosie miałem Zavoli Zeta N, który to kiedyś był do 130 KM, a później nagle zaczął wyrabiać 150KM :) Prawda była taka, że w Lanosie 100KM dawał radę, gdy był nowy. Po 40k km trochę się zanieczyszczał i już dawał bardzo duże spadki ciśnienia. To samo wersja S. Kiedyś był do 150KM, a teraz 250KM. Co ciekawe, to jest konstrukcyjnie to samo co N, tylko sprężyna regulatora mocniejsza :D Ogólnie, papier wszystko przyjmie. Praktyka wykazuje, że należy przyjmować realnie współczynnik 60% mocy tego, co jest napisane.
 
 
 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2017-03-12, 10:22   

Alaska do 90 KM jest stabilna
Zavoli Zeta N faktycznie ma spadki po zanieczyszczeniu, ale jak czysty to 140KM ogarnie. Można wywalić z niego sprężynki grzewcze (ja wyrzuciłem połowę) i przepływ gazu się poprawi.
 
 
 
lanser

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 323
Wysłany: 2017-03-12, 15:14   

http://allegro.pl/r48-par...6738465548.html moge śmiało zamawiać coś takiego ? i czy wgl. z allegro bedzie wszystko ok, bo u gazownika cena 2x taka
 
 
remol71


Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 230
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-03-12, 15:35   

TAK
 
 
 
afrikanerhart


Auto: Lanos
Imie: Arek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-12, 18:27   

lanser napisał/a:
http://allegro.pl/r48-parownik-reduktor-ac-stag-r01-150km-sekwencja-i6738465548.html moge śmiało zamawiać coś takiego ? i czy wgl. z allegro bedzie wszystko ok, bo u gazownika cena 2x taka


Z mojej praktyki wynika że reduktory AC01 czy AC02 maja problemy z utrzymywaniem zadanego ciśnienia gazu. Ja bym tych reduktorów nie kupił.

Jak chcesz reduktor za rozsądne pieniądze to może być shark1200

http://allegro.pl/shark-1...6621110395.html
 
 
remol71


Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 230
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-03-12, 19:18   

Mój AC R01 ma przejechane dopiero 37k km ale żadnych problemów nie ma. Nubira 2-litrowa do 170 km/h przyśpiesza na gazie bez zająknięcia. Żadnego spadku ciśnienia na autostradzie nie wykazuje. Szybciej nie jeżdżę, bo przednie zawieszenie to ponton.
 
 
 
lanser

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 323
Wysłany: 2017-03-12, 20:45   

To już się zamotalem znajomy gazownik mówi ,że ten R01 jest dobry ... poczytam rozejrze się pomyślę
 
 
afrikanerhart


Auto: Lanos
Imie: Arek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-14, 23:28   

lanser napisał/a:
To już się zamotalem znajomy gazownik mówi ,że ten R01 jest dobry ... poczytam rozejrze się pomyślę


najlepszy reduktor to jest tan jaki mam w moim avatarze, KME Tur. Swoje kosztuje ale warto go kupić. Reduktory AC zostawia daleko w tyle.
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5380
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2017-03-16, 12:45   

afrikanerhart napisał/a:
lanser napisał/a:
To już się zamotalem znajomy gazownik mówi ,że ten R01 jest dobry ... poczytam rozejrze się pomyślę


najlepszy reduktor to jest tan jaki mam w moim avatarze, KME Tur. Swoje kosztuje ale warto go kupić. Reduktory AC zostawia daleko w tyle.


KME SILVER, posiadam taki w VC 175KM



Aż tak mocny potrzebny do Leganzy?



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
afrikanerhart


Auto: Lanos
Imie: Arek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-17, 00:31   

Moc reduktora to nie wszystko. Ważna stat stabilność termiczna i ciśnieniowa reduktora lpg.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt