X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Inny] zasada działania wskaźnika paliwa

Autor Wiadomość
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-13, 15:41   [Inny] zasada działania wskaźnika paliwa

koledzy mam pytanie jak podłączyć wskaźnik paliwa co prawda owy wskaźnik zamontowany jest w MB 100 ale chyba wszystkie mają takie same podłączenie tzn wydaje mi się że trzy wejścia +,- i sygnał z czujnika poziomu paliwa tak?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 320 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7219
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2017-02-13, 18:34   

W przypadku daewoo lanosa
Sygnał na wskaźnik paliwa jest analogowy, drugi koniec pływaka przesuwa sie po ścieżce oporowej. Im mniejszy opór tym paliwa jest więcej.
Podłączenie na stole
Plus minus 12V do sygnału podpinam rezystor 33R 5W i zwieram go z masą, wskazówka pomału wędruje na kreskę Full



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-13, 18:55   

czyli jak nie będzie takiego samego napięcia co daje altek to nie będzie wskazywał prawidłowo, bo wydaje mi się że do wskaźnika dochodzi coś koło 8v
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 770 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7836
Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-02-13, 22:15   

stabilizacja 8V pewnie pomaga tylko utrzymać stałe napięcie przy zmianach np 11-14V w układzie. reszta to wyskalowanie poprzez oporność cewek i dodatkowych rezystorów, oraz oporność czujnika. czujnik w tym MB100 ma tą samą wartość co DU ? co tam podłączasz ?

poszukaj o "wskaźnik różnicowy", to chyba mamy w DU i ten wskaźnik powinien działać proporcjonalnie bez względu na napięcie zasilania, może najwyżej zmieni zakres wychyłu.

inna opcja - 3 rys.
http://forum.mustangklub....pic.php?p=92115
stara nazwa to Ustroje pomiarowe
 
 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-16, 08:41   

ok dzięki będę sprawdzał.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt