Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ładnie zrobione
tak z ciekawości o ile wzrosła masa auta ?
Zrób jak chcesz dokładniejszy opis i wróć do Kompendium wiedzy przyda sie dla innych co kupić itp itd
Ładnie zrobione
tak z ciekawości o ile wzrosła masa auta ?
Zrób jak chcesz dokładniejszy opis i wróć do Kompendium wiedzy przyda sie dla innych co kupić itp itd
A dzięki.
Nie ważyłem go przed wygłuszeniem, a teraz to już po ptokach. No chyba, że na gotowo już zrobionego. Ale wtedy do porównania jedynie masa katalogowa, albo ktoś by takiego 3dr musiał zważyć, by porównać.
Półtora rolki maty butylowej poszło, a jedna waży nieźle, że aż się zdziwiłem, wyciągając to z paczkomatu No jak worek zaprawy z castoramy. Biorąc pod uwagę wygłuszenie (wagę alubutylu) do tego konserwanty, obstawiam przynajmniej z 30kg, jak nie lepiej.
Opis na spokojnie, ale tak w połowie listopada, albo już po mikołajkach. Młyn mam w robocie i trochę roboty w chacie, więc tak piszę z kanapką w dziobie podczas małej przerwy śniadaniowej, by szef nie pitolił... Gaz jeszcze do niego chcę założyć, tylko z ludkami na jakąś sobotę wolałbym się umówić, niż w tygodniu kombinować, jak spod ikei w Katowicach do Zabrza do tyry dojechać rano i później spowrotem po odbiór auta... a urlopu mało.
Dobra.
Co do opisu, piszcie dobrzy ludzie, co chcecie wiedzieć, to się tutoriala zrobi.
Pozdr.
Dodam do opisu konserwacji, że po wyczyszczeniu z rdzawych elementów można/dobrze jest dać środek typu boll - neutralizator rdzy (używałem), czy też z wurtha (mam, ale jedynie jest duże i drogie opakowanie, spokojnie starczyło by na kilka aut). Jest też app r-stop ale mało używałem, najlepszy jest boll i wurth. I później po upływie odpowiedniej ilości czasu, boll to chyba 12 godzin po nałożeniu a wurth po 3 godzinach malować epoksydem.
Co do swapu to jak już pisałem w którymś temacie, najlepszy stosunek moc cena użyteczność jak w serii, ma c20xe. Jak zrobi się porządnie swap to jeździ bezawaryjnie
Tak nawiązując do tematu silnika...
c20xe 150 HP, czy może x20xer 160 HP zwany opc?
Co myślicie?
Proszę o argumenty za i przeciw dla każdego z nich.
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22275 Skąd: WT
Wysłany: 2017-11-02, 08:35
Przenigdy c20xer!
Kiedy tylko zobaczyłem średnice kanałów olejowych złapałem się za głowę...
Jednostka ogólnie niedopracowana. Jeśli już w tą stronę to ler wyłącznie.
manio49
Auto: Lanos 1.6 LPG
Imie: Marian
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 35 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-02, 21:13
c20xer - znam przykład koleżki.
Ma Astrę z tym silnikiem, limited edition uje muje.
Olej zmieniany co 10k, nie katowana "aż tak", szanowana ogólnie.
A korbę wywaliła bokiem niedawno Ogólnie non stop są jakieś problemy, a to z osprzętem, a to z uszczelnieniami...
Przenigdy c20xer!
Kiedy tylko zobaczyłem średnice kanałów olejowych złapałem się za głowę...
Jednostka ogólnie niedopracowana. Jeśli już w tą stronę to ler wyłącznie.
A oplowskie 2.2 z Astry G?
Mam na myśli te 2.2SE, czyli 147PS.
Co myślicie?
Prawie 5 lat z tym autem tu na forum...
Dawno tu nie zaglądałem.
A co się działo...
No, trochę zmian jest.
Jak zwykle.
Skóra, alcantara, pakiet sport kończę zakładać, customowy grill...
Auto ma się świetnie. A fotki wkrótce, tylko sobie przypomnę, jak się je wklejało.
A właśnie, jaki program polecacie do wrzucenia fotek?