X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Leganza] Koniec silnika ? POMOCY

Autor Wiadomość
Agressiv
LPG POWER

Auto: Leganza
Imie: Mariusz
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 53
Wysłany: 2017-03-01, 18:46   [Leganza] Koniec silnika ? POMOCY

Witam serdecznie .
Od kilku miesięcy jeżdżę moją Leganzą 2.0 16V LPG Manual .
W poniedziałek zaczeła mi trochę dymić, po podjechaniu na parking i wróceniu do auta po 2h bylo jeszcze gorzej , po odjechaniu i przejechaniu dosłownie 3km zaparkowałem i poszedłem do sklepu, po chwili wróciłem i okazało się że nie odpaliła / niby chciała trochę zakręcić ale nic więcej .
Dzisiaj przyjechał mechanik z lawetą, stwierdził że mam pękniętą obudowę od rozrusznika , kupili od Nubiry za 80zł na złomie, i leganza odpaliła , natomiast wciąga płyn chłodniczy, kopci strasznie , brak mocy, tak zwane masło pod korkiem się zrobiło ale dopiero dzisiaj, ucieka płyn chłodniczy między uszczelką a blokiem czy jakos tak (sam widziałem ) .

Teraz pytanie czy to tylko uszczelka pod głowicą czy jest możliwość że pękł niewiem silnik,blok,głowica ?
I chodzi mi o koszty naprawy , czy warto wogóle...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3968
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2017-03-01, 18:49   

Spokojnie to tylko uszczelka pod głowicą - każdy chyba z nas już to musiał przejść.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
Agressiv
LPG POWER

Auto: Leganza
Imie: Mariusz
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 53
Wysłany: 2017-03-01, 18:51   

Osoba która mi ściągała auto twierdzi że zbyt mocno leci płyn na uszczelkę....
 
 
Leszek130tc
kierowca-mechanik


Auto: leganza automat 2000 16V BLOS
Imie: leszek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 464
Skąd: okolice krakowa(KRA)
Wysłany: 2017-03-01, 20:27   

Agressiv napisał/a:
Osoba która mi ściągała auto twierdzi że zbyt mocno leci płyn na uszczelkę....

Jak już zrzucą głowicę to niech sprawdzą czy nie pęknięta. I przy okazji jak nie robiony to rozrząd pasuje nowy założyć skoro już wszystko będzie na wierzchu..
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 483 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7619
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-03-01, 21:09   

Agressiv napisał/a:
czy jest możliwość że pękł niewiem silnik,blok,głowica ?
głowice w leganzie ot tak nie pękają wiec spokojnie jakby pekł silnik to juz bys nigdzie nie pojechał :cfaniaczek: co do wymiany UPG znajdz jakiegos zaufanego mechaanika




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Agressiv
LPG POWER

Auto: Leganza
Imie: Mariusz
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 53
Wysłany: 2017-03-02, 17:32   

znalazłem właśnie dzisiaj i na lawecie leganze zawiozłem dla bezpieczenstwa we wtorek najpozniej bede mial cały kosztorys :P
Przy tej okazji chyba też rozrząd trzeba będzie wymienic bo nie mam danych kiedy poprzedni wlasciciel to robil.
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos
Imie: Michał
Pomógł: 68 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-03-02, 22:26   

W ogole fajnie wymienic uszczleniacze zaworowe, zimeringi wałków i przetrzec chociaz zawory.



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 483 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7619
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-03-03, 06:40   

Agressiv napisał/a:
bede mial cały kosztorys
mnie UPG i rozrzad w sumie wyniosło 900zł




 
 
bazyli11

Auto: Daewoo Leganza 2.0 DOHC + LPG
Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 26
Wysłany: 2017-11-14, 23:22   

Te 900zł to cena teraźniejsza czy jakaś sprzed kilku lat? Też prawdopodobnie mam uwaloną uszczelkę pod głowicą i zastanawiam się jakie koszty mnie czekają i czy jest sens to robić. 900zł za UPG i rozrząd to kwota jeszcze akceptowalna jak dla mnie. Rozumiem, że to kwota części + robocizna?



Daewoo Leganza 2.0 DOHC + LPG
 
 
marcin2000

Auto: lanos 1.6 sx
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 181
Skąd: gdansk
Wysłany: 2017-11-15, 10:13   

co prawda to lanos a nie legia, a silnik 1.6 16v ale podam ile wyniosla mnie wymiana - bedziesz mial porownanie - tylko robocizna
- rozebranie gory silnika, wymiana wszystkich uszczelniaczy/uszczelek itd., 500
- planowanie glowicy 300
- obróbka gniazd zaworowych, prowadnic itd - 350
- wymiana pierscieni i panewek - 300

- części ok. 250 zł (komplet wszystkich uszczelek, pierscienie, panewki)
- oleju i płynu nie liczę bo miałem swoj, rozrządu nie wymieniałem tylko pasek bo nie było potrzeby.

także naprawa może wachać się od ok. 1 k do 2 k - w zależności od zakresu.
Nie wiem jak jest na prowincji ale w 3miescie srednio ceny za ten zakres od 1,5k do 2,5k
a nie wszystkie warsztaty chca naprawiac DU.
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 483 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7619
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-11-15, 10:51   

bazyli11 napisał/a:
zastanawiam się jakie koszty mnie czekają i czy jest sens to robić.
u mnie była tylko wymiana uPG bez gmernia w głowicy,upg padła ze starości między cylindrami,po za tym silnik w bdb stanie. Wyszło 900zł 3 lata temu i mechanik był tani




  
 
 
nicu89

Auto: Daewoo Lanos + MB W201 2.0E
Imie: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 89
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-11-15, 18:33   

wnd napisał/a:
Wyszło 900zł 3 lata temu i mechanik był tani
No to rzeczywiście tani. :omg: Części wyszły może 200 i 700zł za wymianę wziął?



Diagnostyka, naprawa, regulacja układów wtryskowych K i KE - Jetronic w pojazdach Mercedes-Benz.
Usługi ślusarsko-spawalnicze.
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 112 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2250
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2017-11-15, 19:23   

Ciekawe ile by wziął drogi mechanik skoro 900 wziął tani :D
 
 
 
Yoshi
Administrator


Auto: Nubira II 2.0 CDX
Imie: Grzesiek
Pomógł: 172 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8394
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2017-11-15, 19:51   

Koledzy, wg powiedzenia: najdroższa w naprawie silnika jest praca mechanika.
Dobre części kosztują, praca z poskładaniem wszystkiego w całość również.
Cena 900 zł za wymianę to uczciwa cena.

Odnoszę wrażenie, że niektóry pracują charytatywnie , lub wręcz dopłacają szefowi za możliwość pracy.

Kto potrafi naprawiać taniej proponuję niech otworzy własny warsztat i trzepie kokosy.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
  
 
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 483 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7619
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-11-15, 20:01   

nicu89 napisał/a:
No to rzeczywiście tani
tak tani był ze już zwinął interes :cfaniaczek: za rozrzad brał 150
nicu89 napisał/a:
Części wyszły może 200 i 700zł za wymianę wziął?
planowanie 100,uszczelka 100 rozrzad 250(bez pompy) reszta robocizna,tak jak napisałem silnik w bdb kondycji i nic nie było robione.Od wymiany minęło 40kkm bez problemów




 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt