X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Wspomaganie

Autor Wiadomość
adam rybka
adam

Auto: leganza
Imie: adam
Pomógł: 3 razy
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 107
Skąd: kraków
Wysłany: 2017-03-20, 08:34   [Leganza] Wspomaganie

Witam.
Wyje, świszczy, jęczy każde określenie pasuje, pompa wspomagania kierownicy.
Miałem drugą, więc zmieniłem - dalej świszczy. Im wyższe obroty tym głośniej. Wycieków w układzie brak, olej nowy.
Za co się łapać. Czy może druga pompa też felerna? Doradżcie coś proszę.



Uwaga! jadeeee
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
marcel2000
marcel2000

Auto: Lanos 1,6 16V
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 639
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-20, 09:21   

Wywinduj sobie przód i baw się trochę kierownicą skręcając po całym zakresie i patrz czy czasem piana w zbiorniczku nie powstaje - czy się nie zapowietrza czasem.
Oczywiście nie wykluczone, że może wymieniłeś na kolejną lipę (pewnie używaną albo jakąś podróbę).
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-03-20, 10:12   

Są trzy mozliwości - albo uszkodzona pompa ( jak używka to bardzo prawdopodobne ), albo zapowietrza się układ - tutaj jak pisał kolega wyżej sprawdzić wystarczy czy w zbiorniczku nie robi się piana, albo uszkodzona przekładnia kierownicza.
 
 
adam rybka
adam

Auto: leganza
Imie: adam
Pomógł: 3 razy
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 107
Skąd: kraków
Wysłany: 2017-03-22, 10:28   

Witam.
Dzięki za odpowiedzi,
Na dzisiaj sprawa wygląda tak:
wymontowana pompa sprawdzona w zakładzie regeneracji pomp - sprawna, więc zakładam, że druga, zamontowana jest dobra. Układ niezapowietrzony - brak piany w zbiorniczku. Układ odpowietrzony - kręciłem kołami kilkanaście razy.
Jak sprawdzić / opcja trzecia / maglownicę ?
Czy może zasysać powietrze do układu i nie robić piany w zbiorniku ? Płyn w zbiorniku tworzy wir - czy to normalny objaw ?



Uwaga! jadeeee
 
 
marcel2000
marcel2000

Auto: Lanos 1,6 16V
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 639
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-22, 21:48   

Chyba najlepiej zrobisz jak udasz się do wyspecjalizowanego warsztatu.
Może się podłączą, ciśnienia pomierzą i coś im to powie.
Tutaj możemy sobie dalej gdybać, że może przewód częściowo niedrożny, czy sama maglownica ma problemy, które nie koniecznie musisz odczuwać na kierownicy bo problem mógł stopniowo narastać i się przyzwyczaiłeś, a jak problem zniknie to sobie przypomnisz co to znaczy sprawny magiel :szok: .
Miałem inny przypadek ale też z związany z "kółkiem" i nie powiedziałbym, że ciężej chodzi póki problemu nie zlikwidowałem i nie przypomniałem sobie jak działa sprawny układ kierowniczy.
Czasami z podobnym odczuciem wyjeżdża się po ustawionej geometrii.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt