Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Koledzy mam taki problem kiedys wymienialem pompe paliwa w tico i wylecialo ze 200 ml oleju czyli ok a teraz odkrecalem pompke paliwa i byla tylko lekko olejem zwilzona i nawet kropla oleju nie poleciała po wyjeciu pompy paliwa czy li podejrzewam ze gdzies tam jest problem ze smatowaniem z wałka rozrzadu i nie chlapie tam olejem z silnika czyli pewnie aparat zapłonowy tez suchawy jest. Co moze byc tego przyczyna ? Jest tam jakis kanał w glowicy moze byc przypchany czy cos Trzeba to jakos demontowac zeby sprawdzic ten kanał lub jakas inna przyczyna tego??
Dodam jeszcze ze po zdjeciu pokrywy zaworów te dwa zawory od strony aparatu zapłonowego byly tylko lekko kropniete olejem a reszta normalnie była mokra olejem co moze byc tego przycyzna
Stan Oleju zawsze MAX czyli nie ma ze mało oleju na pewno i kontrolka nigdy sie nie zapalała od smarowania poki co wiec co to moze byc przyczyna koledzy??
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-04-06, 20:40
musisz rozebrać i poprzetykać otwory którymi płynie oliwa.
gdzieś, ktoś, już musiał w czymś to robić, pozatykały się i nie miał smarowania wałka czy też szklanek ? chcesz to sobie poszukaj w czym to było
nic tu innego raczej nie ma, skoro większość jest smarowana, tylko nie drobny, acz ważny kawałek.
o olej nie pytam, ale to może być skutek używania minerała.
Ale na te pierwsze dwa zawory od rozrzadu pryska olej moze nie az tak mocno ale pryska jak odpaliłem bez pookrywy to cos tam dawało mocno musi tam walic tym olejem?? a na 3 zaworze tym od aparatu zaplonowego tylko było spocony olejem ale za duzo nie leciało tam oleju czyli przytkany był by wałek bo rozumiem ze olej leci przez wałek rozrzadu w srodku tak Przeczyszcze ten wałek jakos bez zdejmowania go tylko po odkreceniu tych dzwigienek czy konieczne jest wyjecie jego i rozpiecie rozrzadu czego chce uniknac.
BRYAN Weteran Anarchista
Auto: Ax gt, 125p i smętne Tico
Imie: Jacob Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 1959 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-04-08, 23:59
techno100 napisał/a:
Przeczyszcze ten wałek jakos bez zdejmowania go tylko po odkreceniu tych dzwigienek czy konieczne jest wyjecie jego i rozpiecie rozrzadu czego chce uniknac.
myślę, że Twój problem tkwi w czymś innym niż wałek rozrządu, np zużytej pompie olejowej (można ją sprawdzić czujnikiem zegarowym) bądź zatkanych kanałach olejowych. Jaki olej stosujesz? jak wygląda głowica po zdjęciu pokrywy zaworów?
głowica wyglada niby normalnie fakt jest ciemna od starego oleju ale to normalne wlany wczesniej lotos 15w 40 teraz wlałem total 15w40 ale dziwi mnie to ze jest na dwoch pierwszych olej a dalej słabiutko wiem ze w zime robiłem krotkie odcinki duzo było tej mazi w silniku i np jak bagnet jest to z połowa tego bagnetu była w smietanie od niedogrzanego silnika wiec moze własnie tym przytkało te kanały a teraz po prostu nie moze przepchnac tego pompa. bo gdy by pompa siadała to mysle ze kontrolka zapalała by sie chociaz czasami na poczatku a jest normalnie
driver129
Auto: matiz
Imie: Krzysztof Pomógł: 41 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 720 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-09, 10:35
techno100 napisał/a:
15w 40 teraz wlałem total 15w40
za gęsty olej zwłaszcza na krótkie odcinki.
techno100 napisał/a:
bo gdy by pompa siadała to mysle ze kontrolka zapalała by sie chociaz czasami na poczatku a jest normalnie
niekoniecznie, przy gestym oleju może się nawet nie zapalić.
techno100 napisał/a:
nie moze przepchnac tego pompa.
nie może bo gęsty oil i do tego wąskie kanały, a jeszcze część ciśnienia ubywa na smarowanie panewek+nadmiar cśnienia z powrotem do miski przez zawór(bypass przy przygazówkach) pompy.
techno100 napisał/a:
krotkie odcinki duzo było tej mazi w silniku i np jak bagnet jest to z połowa tego bagnetu była w smietanie od niedogrzanego silnika wiec moze własnie tym przytkało te kanały
możliwe.
czerwony szybszy.
czarny to ninja.
złoty oszczędny.