X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Próg od Daewoo Matiza do Chevroleta Matiza ?

Autor Wiadomość
colo254

Auto: Daewoo Matiz TOP/ Chevrolet Matiz 0.8
Imie: Bartek
Wiek: 25
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 16
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2017-04-16, 14:31   [Matiz] Próg od Daewoo Matiza do Chevroleta Matiza ?

Witam posiadam Daewoo Matiza TOP i ze względu na poziom zadowolenia z tego pojazdu poleciłem go cioci :D . Więc kupiliśmy Matiza, ale Chevroleta bo wydawał się ładniejszy ( zdaniem cioci) i lepiej wykonany ( moim zdaniem :oczko: ). Myślałem, że zabezpieczenie antykorozyjne zostało poprawione przez Chevroleta, ale się myliłem :pomocy: .

Przechodząc do sedna korozja pożera już prawie cały próg i dlatego kieruje się do was z pytaniem...
Czy orientuje się ktoś czy progi z Daewoo pasują do Chevroleta ? Do Chevroleta reperaturek nie ma a do Daewoo jest mnóstwo... Może miał ktoś podobny dylemat jak ja i dokonywał takiej operacji :pomocy:

P.S Piszę na forum Daewoo, ponieważ jest skuteczniejsze w pomocy, niż forum Chevroleta :cfaniaczek:

P.S 2. Chevrolet to oczywiście Matiz ( Spark) z roku 2006
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wys14
Daewoo klinica by wys14

Auto: Nubira 2,0 16v
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 167
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2017-04-19, 16:51   

Niestety reperaturka progu Matiza jest inna jak w Chevrolecie i żeby się nią posłużyć przy naprawie progu -musisz ją przerabiać



Daewoo klinica by wys14-Mysłowice
 
 
Piotrek9214

Auto: Tico SX
Imie: Piotrek
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 159
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-04-19, 22:35   

Też mam ten sam problem z chevroletem Matizem (Sparkiem) 2006r. Można kupić oryginalne poszycie progu, ewentualnie cały panel boczny ale to koszt rzędu 300-700zł, używany próg wycięty ze szrotu około 200zł lecz pewnie stan podobny. Próg ze zwykłego Matiza do linii załamania pod drzwiami jest podobny, różni się przy tylnych drzwiach które są tak jakby głębiej schowane przy nadkolu oraz przetłoczeniem na środkowym słupku. Samochód ma 126tys przebiegu a nadkola i progi do roboty, poziom zabezpieczenia przed rdzą tragiczny, to samo się tyczy stabilizatora, wsporników wahaczy, bloku silnika, opasek na wężach, podłużnice też zaczyna łapać, w przednich jest dziurka od strony koła którą cała woda wyrzucona przez koło leci do podłużnicy i z czasem robi się dziura pod deską rozdzielczą w rejonie nadkola. Jestem w trakcie reanimacji tego autka także mogę się podzielić jeszcze zdjęciami co i jak wygląda. Jaki masz w nim silnik? 0,8 czy 1,0? W moim jest 1,0 ( ta mocniejsza wersja 1.0 67km) i jak ostatnio regulowałem zawory okazało się że prawie wszystkie krzywki na wałku są uszkodzone, wydechowe wytarte, na ssących widać już spore rysy... Dostępność części do tego silnika bardzo słaba
 
 
colo254

Auto: Daewoo Matiz TOP/ Chevrolet Matiz 0.8
Imie: Bartek
Wiek: 25
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 16
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2017-04-21, 21:07   

Silnik 0.8 165 tyś km, kierowałem się zresztą dostępnością części do tego silnika, oraz ogólnym zadowoleniem z tego silnika w Daewoo Matizie ;) . Przeraża mnie trochę to, że komora silnika w Daewoo Matizie jest mniej skorodowana niż w Chevrolecie :(

P.S Próg na razie postaram się reanimować odrdzewiaczem i barankiem ;)
 
 
Piotrek9214

Auto: Tico SX
Imie: Piotrek
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 159
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-04-21, 21:50   

W moim Tico które ma przejechane 160tys w sumie nie ma rdzy, naprawiałem tylko fragment progu, komora silnika w stanie idealnym. Ja również na razie reanimowałem próg wspawaniem łatek i barankiem ale myślę że nie dalej jak za rok poleci całkiem. Dzisiaj zdjąłem bak paliwa, niestety nad nim również sama rdza, pasy mocujące bak w sumie już nie istnieją, to samo z osłonami termicznymi które gdzieś odpadły, została tylko taka mała na zbiorniku paliwa. Miska olejowa też nadaje się do wymiany. Niektóre części pasują z Tico, zwykłego Matiza. Nie wiem jak z silnikiem 0.8 ale ten 1.0 67kM jest bardzo paliwożerny, w trasie nie udało mi się nim zejść poniżej 6,5l, oczywiście hamulce nie trzymają, kable/świece nowe, zawory ustawione. Radzę Ci sprawdzić w jakim stanie masz filtr paliwa, bo jeśli nie był wymieniony to pewnie jest zardzewiały do tego stopnia że może przeciekać tak jak to było w moim. Niestety wymiana to też problem ponieważ puchnie od rdzy i próba zdjęcia plastikowych złączek kończy się ich połamaniem, nowych nie można nigdzie dostać, prowizorka nie trzyma ponieważ panuje tam nawet spore ciśnienie paliwa, jedyna opcja to ucięcie przewodu i założenie zbrojonego gumowego przewodu o odpowiedniej średnicy. ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt