X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] swap z 1.5 8v na c20xe JAKIE ŁAPY

Autor Wiadomość
bes_pieczniq

Auto: Lanos
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2017-05-18, 07:36   [Lanos] swap z 1.5 8v na c20xe JAKIE ŁAPY

witam
pisze nowy temat gdyz wiekszosc tematow swapa jest opisywana na przykladzie 1,5/1,6 16v
a ja wlasnie robie swapa z 8v

pytanie dotyczy łap
mam łape od strony rozrządu od kadeta gsi tak jak powinno byc
skrzynie zostawiłem d16 razem z łapą która była ( przednia łapa ) i silnik jakos krzywo siedzi ( od strony skrzyni dosyc mocno wepchniety w strone ściany grodziowej)

tak jak by łapa od skrzyni była za długa

czy łapy skrzyni od 1,5 8v i 16v są inne ?

przez to że krzywo wisi kółko od paska na alternatorze jest na odległośc mikronów od podłużnicy/kielicha

za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny


 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, jest Miciu
Imie: Magda
Pomogła: 44 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2056
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-18, 07:40   

bes_pieczniq,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
bes_pieczniq

Auto: Lanos
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2017-05-18, 07:42   

poprawione ;)
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 165 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21288
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2017-05-18, 14:22   

Z tego zdjęcia ledwo co widać.
O ile mi wiadomo nie ma różnych łap, jednak pokroić się nie dam za tą informację.
Wszystko dobrze skręciłeś?
Przy łapie z Kadeta trzeba chyba zastosować jeszcze jakiś dystans co by odsadzenie było większe jeśli dobrze pamiętam tutejsze porady.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400
Imie: Maciek
Pomógł: 135 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7472
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-05-18, 18:53   

A koło pasowe zostawiłeś na szeroki pasek, czy na wąski? Na wielorowkowym chyba jest problem ogólnie i trzeba przekładać kółka na wieloklin.



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 PB
Honda Odyssey 3.5 V6 '05 LPG
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3959
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2017-05-21, 05:14   

No wlasnie kola pasowe musza byc na pasek klinowy nie wielorowkowy. Do lapy kadetta trzeba chyba dac podkladki jakies, trzeba bylo kupic lape z espero 2.0 lub 1.8 chyba tez pasuje, ja ma taka z espeo i jest rowno bez podkladek.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 210KM & 243NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Błachu
Grupa Łódzka


Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr
Pomógł: 25 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1068
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2017-05-21, 08:09   

strus napisał/a:
No wlasnie kola pasowe musza byc na pasek klinowy nie wielorowkowy. Do lapy kadetta trzeba chyba dac podkladki jakies, trzeba bylo kupic lape z espero 2.0 lub 1.8 chyba tez pasuje, ja ma taka z espeo i jest rowno bez podkladek.


Łapa od Kadetta i poduszka od Lanosa= podkładki. Ja do łady od Kadetta dokupiłem poduszkę od niego i już nie muszę mieć podkładek :)
 
 
 
bes_pieczniq

Auto: Lanos
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2017-05-22, 10:20   

łapa od strony rozrządu mnie nie interesuje bo jest wszystko dobrze, łape skrzyni przednią dałem z astry i silnik wisi dobrze, teraz wnioskuje że tylną łape skrzyni tez musze dac z astry ?

co do szerokiego koła to juz tez wszystko wiadomo, nie moze byc pompa na pasek wielorowkowy bo ona jest montowana w miejscu gdzie w lanosie jest łapa, nie ma pompy wspomagania pontowanej na dole z szerokim paskiem :)

po zostaje mi teraz walka z wiązką :)
 
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1107
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2017-05-23, 08:26   

Kolego bes_pieczniq by powiesić c20xe w lanosie z seryjną skrzynią potrzebujemy:

- osprzęt silnika na pasek klinowy tj. alternator, pompa wspomagania, koło pasowe
- łapę silnika od strony rozrządu od kadeta GSI + 1 cm dystans między nią, a poduszką silnika
ewentualnie łapa z espero

Łapy oraz poduszki skrzyni biegów zostają seryjne od lanosa, nie ma potrzeby montowania innych.

Tyle w temacie.



Wypożyczę urządzenie pomiarowe Racelogic!!
Wykonam SWAP C20XE, V6
Daewoo Lanos C20XE
 
 
 
bes_pieczniq

Auto: Lanos
Imie: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2017-05-23, 10:07   

no i takiej odpowiedzi oczekiwałem :)

problem polega na tym, że z łapami przy skrzyni seryjnymi lanosowymi i łapą od kadeta silnik mega krzywo wisiał....
chyba że ten dystans 1cm az tyle zmieni :)

w każdym razie, dziekuje za rzeczową odpowiedz ;)
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt