Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Cezar
Auto: Lanos
Imie: Gabriel
Wiek: 28 Dołączył: 28 Maj 2017 Posty: 13 Skąd: KCH
Wysłany: 2017-06-08, 19:17 [Lanos] - Lanos Sport Cezara
Jest to mój drugi samochód i drugie Daewoo i też Lanos.
Wcześniej, woziłem się srebrnym sedanem, którym woził się starszy Pan od którego mama go odkupiła. Miał po paru latach iść na złom bo progi, nadkola wołały już o pomstę do nieba, ale postanowiłem okazać mu trochę serca i wziąć go od mamy. Powędrował do mechanika i potem już był znakomicie zadbaną serią z 1.5 8v pod maską.
Niestety, pod koniec zeszłego roku miałem wypadek i musiałem się z nim pożegnać...
No i cóż, miało być Audi, albo Lanos ale tylko Sport. No i cóż, jest Lanos Sport.
Samochód już chyba znany każdemu z forum i nie tylko. Odkupiony od Caro czerwony Sport.
Marka / Model - Daewoo Lanos Sport
Pojemność silnika - 1598cm
Liczba koni - 106
Rocznik - 2001
Wyposażenie: elektryczne lusterko i szyby, wspomaganie, 2 poduszki, światła przeciwmgłowe, klimatyzacja no i oryginalny pakiet ospoilerowania wersji Sport.
Modyfikacje:
Styling:
Póki co, setup nic się nie zmienił od zakupu od Caro, ale:
- grill a'la Kamei
- przednie lampy przerobione na bixenony z wysuwanymi spryskiwaczami
- przerobione tylne lampy, światło wsteczne w miejsce 3 stopu
- rozpórki przedniego zawieszenia (góra i dół)
- felgi Keskin KT1 17'
- tłumik końcowy WM Sport
itp itd
Tuning Mechaniczny:
- filtr stożkowy K&N odgrodzony
Wnętrze:
- oryginalny podłokietnik
- czerwone dywaniki
- fotele kubełkowe przód
- czarna podsufitka
Car Audio:
- radio Sony Xplod
- tył głośniki Sony Xplod
- przód głośniki Hertz
Zawieszenie / Hamulce:
- sprężyny obniżające H&R z Chevroleta Aveo i Weitec z Opla Kadetta
Plany:
- przede wszystkim, zachować w dobrym stanie takim jaki go kupiłem
- jakieś nowsze radio już z portem USB i bluetooth Blaupunkt albo Alpine
- może inne felgi na kolejny sezon ale 15' albo 16' ale się zobaczy
- i wiele innych, które na razie stoją po znakiem zapytania, takie jak zmiana hamulców na takie o większej średnicy, kolektor 4-2-1 itd.
Z czasem temat będe uzupełniać, modyfikacje nie będą pojawiać się dynamicznie, z racji że najważniejsze dla mnie by był w pełni sprawny i zadbany pod każdym względem, ale wszystko w swoim czasie.
Cezar to musisz teraz SWAP na C20XE albo V6 zrobić żeby nie odstawał aż tak od VTi twojej siostry
Dystrybucja m.in. olejów Penrite, Valvoline, Eneos, Motul
Cezar
Auto: Lanos
Imie: Gabriel
Wiek: 28 Dołączył: 28 Maj 2017 Posty: 13 Skąd: KCH
Wysłany: 2017-06-25, 02:26
Jonecky, na pytanie co było lakierowane odpowiedział Ci poprzedni właściciel.
Choć w przypadku codziennej jazdy jednak czasem brakuje tej tylnej wycieraczki, nie ma co ukrywać.
Cytat:
A tak BTW, za ile toto się sprzedało?
No i gratsy z powodu nabycia. Keskiny na błysk, dbaj o auto i śmigaj, niech Ci służy niezawodnie.
Sprzedało się myślę za słuszną cenę adekwatną do stanu.
Póki co, śmiga prawie codziennie połykając kolejne kilometry. A co do felg, była myśl o sprzedaży, ale jednak zostaną, szkoda takich kółek. Może jakiś inny kolor na nie wpadnie czy coś, czas pokaże.
JateNN, dzięki, nie ukrywam że podziwiany był przeze mnie od dawna, ale nigdy z myślą, że mógłby być mój
Droplet-Oil napisał/a:
Cezar to musisz teraz SWAP na C20XE albo V6 zrobić żeby nie odstawał aż tak od VTi twojej siostry
Uważam że swap jest zbędny. Do codziennej jazdy, tu czy tam sobie przycisnąć silnik jest znakomity, kolektor vgis robi robotę. A po drugie: jaki sens, wyciągać zdrowy silnik i wrzucać coś co będzie trzeba na wstępie remontować? Inna sprawa, że jakby to był zwykły Lanos nie sport, może swap byłby w planach, ale nie po to oryginalnego Sporta szukałem.
Przy okazji muszę się pochwalić. Wczoraj w Krakowie napotkałem oryginalnego niebieskiego Focusa I RS i widać było że bardziej mój Lanos przykuł jego uwagę niż jego Focus moją.
"Never give up on your dreams"
Sprzedam części do Lanosa. Więcej na pw.
Caro Grupa Małopolska Koreański Type-R
Auto: BMW E46, TUCSON
Imie: Karol
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 5440 Skąd: Zabierzów [KRA]