X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[JEEP] Grand Cherokee Droplet-Oil

Autor Wiadomość
Droplet-Oil


Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 28
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2017-06-14, 00:16   [JEEP] Grand Cherokee Droplet-Oil

Marka / Model - Jeep Grand Cherokee
Pojemność silnika - 2.7L
Liczba koni - 163KM
Rocznik - 2003

Modyfikacje (jeżeli są)
Styling
-czarny grill

Tuning Mechaniczny
-układ wydechowy: przelot
-pancerz: osłona reduktora z blachy 4mm, osłona czołowa z blachy 4mm, szarpaki
-układ jezdny: dystanse 30mm na stronę, koła 16" z oponami Cooper Discoverer AT3 245/75, lift zawiasu 2.5cm w górę

Wnętrze - Seria

Car Audio - Seria

Zawieszenie / Hamulce - Seria

Plany - Naprawić wszystko co wymaga naprawy :D :bokser:
A później poszerzenie zakresu pancerza o kolejne osłony,
modyfikacja oprogramowania na 200KM

Po lanosie były dwie Hondy Accord (CL7 i CL9) ale ze względu na problemy z plecami musiałem poszukać czegoś wyższego. Od Dziecka podobał mi się Grand Cherokee, a do tego gdy miałem Lanosa zaraziłem się turystyką samochodową i już wtedy myślałem o zakupie 4x4.
Jak to mówią co się odwlecze... :cfaniaczek:

Bardzo mocno rozważałem V8 z LPG ale spalanie 23-25L gazu wykluczyło ten wóz z zastosowań turystycznych, więc padło na diesla :) a jak Jeep z dieslem to tylko takim od Mercedesa.

Tym sposobem wpadł w moje ręce poliftowy Grand Cherokee WG z 2.7CRD pod maską (w mercedesie 270CDI). Wóz w zasadzie spełnia wszystkie moje oczekiwania bo jest naprawdę uniwersalny.
Setkę na asfalcie robi w 11.5s co uważam za fajny wynik dla auta mającego tylko 163KM, automatyczną skrzynię biegów i masę faktyczną 2100kg.
Wnętrze jest fajnie wyposażone bo na pokładzie znajdziemy m.in.:
-"skórę"
-grzane fotele i lustra
-elektrykę szyb, lusterek i siedzeń
-klimę automatyczną
-tempomat
-czujnik deszczu
-Audio ośmioma głośnikami i wzmacniaczem
-komputer EVIC z fajnymi funkcjami jak Easy-Exit
-szmery bajery, o których zapomniałem
Jednym słowem opis równie dobrze pasuje do sedana klasy średniej lub wyższej póki nie wspomni się o tym co najważniejsze czyli o napędzie :P
Udało mi się kupić wersje z najlepszym w tej generacji jeepa napędem Quadra Drive (obecnie produkowany jest Quadra Drive II).
W dużym skrócie układ zupełnie pozbawiony elektroniki, automatyczne blokady w przednim i tylnym moście działające na zasadzie progresywnego LSD 0-100% zblokowania, reduktor zmieniający przełożenie 2.72x (o ile dobrze pamiętam) i blokujący rozdział przód/tył 50/50.
To wszystko czyni ten wóz bardzo komfortowym, dość dynamicznym, a jednocześnie bardzo dzielnym w terenie autem.

Autko lata zalane olejem Penrite HPR Diesel5 5W40
W mostach siedzi Motul Gear Competition 75W140 ale będzie zmieniony na Penrite ProGear 80W140
W skrzyni obecnie jest cholera wie co ale będzie Valvoline ATF Pro 236.14
A w reduktorze jest i będzie Mobilfluid 424 i tak chyba pozostanie :)
Kilka fotek :)
Pierwszy dzień u mnie 2015rok


zakup większych oponek


kolejna frajda czyli dystanse


pierwsza zabawa poza asfaltem własnym wozem


pierwszy pancerz dla Jeepa


wyprawa Jaworzno->Beskid Niski-> Bieszczady: solo, możliwie poza drogami utwardzonymi


wklejka musiała być...200km od domu, 150km od celu, w środku głuszy

po 4h walki, poszlismy na piechotę do najbliższej wsi po traktor :D

w środku później brudno

ale dla takich widoków zza kierownicy warto



jak to powiedział zolvvik "człowiek jeepem się meczy, a passat wjechał bez problemu"



w stadzie raźniej


w zimie świetnie daje radę




Często jest tak że ludzie się śmieją z tego wozu na wyjazdach ale przeważnie wjeżdża tam gdzie dużo bardziej pomotane suzuki czy inne wozy :P




porażki tez się zdarzają no ale bez tego było by nudno


kilometry lecą, a on trzyma się przyzwoicie:

spalanie przy jeździe cały dzień w umiarkowanym terenie


żeby nie było tak kolorowo to awarie tez się zdarzają, jedna uziemiła mnie na 3mies.




Jakby ktoś chciał pobawić się w turystykę samochodową to ja jestem otwarty na różne propozycje niekoniecznie off-roadowe, choć pasażerów tez zabieram.


Parę razy już mnie trzepało i chciałem go zamienić na jakieś Pajero albo coś ale w gruncie rzeczy to bardzo lubię ten wóz

Kilka filmów:
wydech:

kompilacja zrobiona po 3 mies posiadania:



Dystrybucja m.in. olejów Penrite, Valvoline, Eneos, Motul
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21351
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-14, 07:50   

Fajna kolumbryna :)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4526
Skąd: z nikad
Wysłany: 2017-06-14, 08:41   

bezawaryjnosci :piwo: przydala by sie jeszcze wyciagarka no spraw sobie lepsza kamerke :) powodzenia




 
 
Droplet-Oil


Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 28
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2017-06-14, 20:40   

to nie kamerka tylko zolvvik nagrywał kalkulatorem :D



Dystrybucja m.in. olejów Penrite, Valvoline, Eneos, Motul
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 22
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4365
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2017-06-15, 19:59   

Wole Discovery albo Defendera :cfaniaczek:

Ale fajny ten Jeep! Podoba mi sie!



Klinika4x4.com
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt