Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam.
wrzucam ogłoszenie sprzedaży Mondeusza mojego brata, osobiście bardzo mi się podoba i uważam iż warto
"Sprzedam Forda Mondeo MK3 w wersji hatchback z silnikiem 2.5 V6, ze skrzynią automatyczną oraz instalacją sekwencyjną LPG.
Auto sprowadzone pod koniec 2015 roku z Niemiec, jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Do tej pory przejechałem nim około 25kkm.
Posiada bogate, w pełni sprawne wyposażenie:
- Klimatyzacja automatyczna,
- Fabryczna nawigacja,
- Fabryczny ksenon (nowe żarniki)
- Spryskiwacze reflektorów,
- 4x elektryczne szyby,
- Grzana przednia szyba,
- Przednie fotele grzane, elektrycznie regulowane,
- ABS, ESP,
- Tempomat,
- Czujniki parkowania z tyłu,
- Skórzana tapicerka (fotele i kanapa nie są wytarte - w ubiegłym roku wymienione zostały przez tapicera elementy alcantary)
- Oryginalne felgi 18” na lato oraz stalowe zimówki 16"
- Centralny zamek z pilota (w kluczyku), funkcja otwierania/zamykania szyb z kluczyka
- Kierownica wielofunkcyjna, skórzana
- Sekwencyjna instalacja LPG
Skrzynia automatyczna pracuje bez zarzutów, zarówno w trybie automatycznym jak i sekwencyjnym (biegi można zmieniać z kierownicy). Auto posiada lekko obniżone zawieszenie. Nic nie stuka ani nie puka, części wymieniane na bieżąco.
Butla w miejscu koła zapasowego, 54l (ważna do 2025r). W bagażniku koło dojazdowe. W mieście w zależności od dystansów, pali 10-14l/100km. Na trasie przy spokojnej jeździe schodzi do 8l/100km.
Niestety ma problemy z mocą na wyższych obrotach (zdiagnozowano usterkę modułu IMRC - częsta przypadłość tych silników). Trzeba też przyznać że gdzieś bierze olej, ale nie dymi na niebiesko, nie zostawia plam, a w układzie chłodzenia sprawdzano i nie ma spalin.
Aktualnie trzeba będzie wymienić filtry gazu. Instalacja ma założony reduktor specjalnie do silników widlastych który dobrze się spisuje.
Na dole drzwi prawych, jak się zdarza w tych modelach, lekkie oznaki korozji (widoczne na zdjęciach).
Naprawy, wymienione części:
* tylne amortyzatory (KYB) ze stabilizatorami
* wymieniony alternator
* nowy akumulator (Bosch)
* świece (Motorcraft)
* kable WN (NGK)
* silnik krokowy (Pierburg)
* reduktor (KME Gold)
* nowy katalizator
* wszystkie tarcze i klocki (Bosch)
* wymienione łożysko z piastą (lewy tył)
* nowe żarniki xenonów (Philips, oryginalne)
* wszelkie oleje (silnik i skrzynia) oraz filtry wymienione rok temu
Przegląd oraz OC ważne do grudnia 2017.
Dodatkowo dorzucam interfejs do instalacji gazowej.
Dla sprawdzenia dokładniejszych danych technicznych podaję numer VIN: WF05XXGBB54C84529"