Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Odepnij linkę ręcznego i spróbuj ścisnąć szczęki do środka. Nie wiem czy nie ma czasem otworu kontrolnego zużycia szczęk od wewnętrznej strony , można cienki śrubokręt włożyć i próbować. Poza tym kręć naokoło bębnem i próbuj. Też miałem problem.
Pozdrawiam
Marek
Lanos 1.4 sedan BRC Seq24
SC 900 BRC Blitz
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bart_Lano
Dołączył: 20 Kwi 2017 Posty: 8
Wysłany: 2017-07-05, 13:06
mariusz24 napisał/a:
Po pierwsze musisz odkręcić tą śrubkę co trzyma bęben a potem obić go młotkiem i powinien odskoczyć.
śrubka wykręcona i nadal trzyma, opukałem młotkiem nie fest mocno ale myślę odpowiednio i nadal trzyma
mariusz24 napisał/a:
a gdy nie zejdzie to odpuść trochę ręczny, i rwij. przy dużych progach na bębnie zejdzie wyłamując, rozpinając szczęki.
ręczny spuściłem i dalej trzyma
mariusz24 napisał/a:
Odepnij linkę ręcznego i spróbuj ścisnąć szczęki do środka. Nie wiem czy nie ma czasem otworu kontrolnego zużycia szczęk od wewnętrznej strony , można cienki śrubokręt włożyć i próbować. Poza tym kręć naokoło bębnem i próbuj. Też miałem problem.
Z odpięciem całkiem ręcznego jeszcze nie próbowałem może to jest i sposób, co do otworu kontrolnego qrcze nie ma a szkoda. Będę walczył, póki co dziękuję za podpowiedzi, a może ma jeszcze ktoś jakiś pomysł fotki czy film, będę wdzięczny
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2017-07-05, 13:52
Założ koło na bęben i razem z kołem ciągnij, ja tak ściągam stare bebny, w najgorszym przypadku okładziny mogą sie uszkodzić a najczęściej zrywają się mocowania szczęk, takie gwoździki
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-07-05, 13:54
ręczny z regulacji przy dźwigni ręcznego, aż poczujesz że linki ręcznego są luźne. całkiem nie musisz tego rozpinać. trzyma zwykle co innego.
gdy samoregulator działa, to przybliża szczęki do bębna.
stare bębny zwykle mają progi, szczęki wycierają, piłują i bęben. tworzy się próg, schodek, dwie średnice bębna, przez który muszą przejść szczęki aby zszedł bęben. szczęki chodzą w wytartej, większej już średnicy, próg to niewytarte miejsce jak w nowym bębnie. samoregulatora nie odkręcisz, bo nie ma jak.
popatrz, pomacaj sobie po tarczach z przodu, czujesz próg na skraju tarczy ? podobnie byłoby gdybyś musiał WYSUNĄĆ klocki. nie wysuniesz bo staną na tym progu.
adekwatnie do wyciągania 1m kostki przez futrynę 90cm, wyjdzie z za wąską futryną
mnie zszedł ze szczękami, może Tobie też się uda spinki se sklepiesz, wymienisz na nowe, a można też dać śrubki z nakrętkami.
duży śrubokręt, łyżka, podważaj nimi z tyłu między bębnem i tarczą kotwiczną, i rwij.
http://daewooforum.pl/temat68786.html widzisz pod cylinderkiem na górze sprężynę i taką rurkę z ząbkami z jednej strony ? to samoregulator. niestety zapomnieli zrobić otwór do tych ząbków by można było sobie "ścisnąć" szczęki
grzegorzj
Auto: Lanos 4d 1.5 16v 2004r
Imie: Grzegorz Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 26
Wysłany: 2017-07-05, 15:26
Jonecky napisał/a:
Założ koło na bęben i razem z kołem ciągnij...
ten sposób w tym przypadku nie zadziała, bo bęben ze zdjęcia autora ściąga się bez piasty.
Próbowałeś opukiwania w krawędź bębna od wewnątrz ku zewnątrz i kręcić czy już poradziłeś sobie?
marcin192 Grupa Mazowiecka
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2017-07-05, 19:09
Widziałem jak mechanik zdejmował u mnie tarczo-bęben, uderzał naprawdę mocno gumowym młotem, chwila moment i zszedł, sam też nie mogłem zdjąć, a uderzałem z "wyczuciem"
Bart_Lano
Dołączył: 20 Kwi 2017 Posty: 8
Wysłany: 2017-07-07, 09:28
Panowie wszystkim bardzo dziękuję za pomoc i podpowiedzi, bębny wreszcie się poddały ( siła razy gwałt ) po odpięciu linki ręcznego. Teraz wreszcie mam czym hamować, a nie spodziewałem się że tyle rdzy i resztek okładziny może być w bębnie.