Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-10-23, 19:59 [Lanos] Wysokie Obroty, LPG, Benzyna
TEMAT WAŁKOWANY ALE NIE MA KONKRETNEJ ODPOWIEDZI. NIECH MI KTOS NAPRAWDE PORADZI BO JA TEN SAMCHOD WYSADZE W POWIETRZE. MAM LASNOSA 1,4 2000R. PROBLEM POLEGA NA TYM ZE MAM WYSOKIE OBROTY. NA LPG I BENZYNIE. NIE MA REGUŁY CZY ZIMNY CZY CIEPŁY. MOGE PRZJECHAC KILKA DZIESIAT KM I NAGLE WSKAKUJA TAKIE OBROTY JAK W F-16 WSTYD MI PO MIESCIE JEZDZIC. PRZEŁACZAM NA BENEZYNE I TO SAMO. FAHCOWIEC PORADZIL ZMIANE PAROWNIKA, ALE CO MA PAROWNIK DO BENZYNY, SŁUSZAŁEM TEZ ZE MOZE ŁĄPIE GDZIES LEWE POWIETRZE I TAK CHODZI. CZASAMI ZAPALA SIE KONTROLKA "CHECK" BŁAGAM POMOCY, CO KUPOWAC WYMIENIAC CZYSCIC...
Edit Y.
Dlaczego krzyczysz !!
Dlaczego nie stosujesz [TAGów] !!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek Pomógł: 67 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5398 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2008-10-23, 20:07
Po pierwsze wyłącz CAPS LOCKa krzyczeć nie musisz. Krokowca sobie wyczyść albo wymień na nowego zaprogramuj obroty biegu jałowego i to chyba tyle.
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-10-23, 20:31
1. O Caps-Locku to już napisali tu inni, więc...
2. Sprawdź kody usterek wyświetlanych przez CHECK...
3. Przy pracującym silniku poruszaj dość mocno wiązką kabli przebiegających za silnikiem (okolice listwy wtryskiwaczy) i obserwuj czy nie zmieniają się przy tym obroty silnika.
ddaczek ja mam podobne problemy z moją Nubirą. Każdy mechanik u którego byłem rozkłada ręce a gazownicy jak widzą moje auto to prawie płaczą. Wymieniłem: świece, kable wn, silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i sondę lambda i ... niestety problem został. Sprawdziłem jeszcze wężyki podciśnieniowe i wszystko wydaje się, że jest OK. Regulacje gazu, reset kompa i programowanie obrotów biegu jałowego pomagają na dzień - góra dwa. I o co może w tym wszystkim chodzić?
Pozdrawiam
Jeśli moge się troszkę wymądrzyć to proponowałbym sprawdzenie samego kompa. W Lanim jest pod iedzeniem kierowcy. Jeśli z jakiś powodów zamókł to może robi jakieś zwarycho.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
andrzej4411 [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-29, 14:34
primax napisał/a:
Jeśli moge się troszkę wymądrzyć to proponowałbym sprawdzenie samego kompa. W Lanim jest pod iedzeniem kierowcy.
Nie kolego mylisz się. Jak już to pod siedzeniem ale pasażera
MORTEM
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 44
Wysłany: 2008-10-29, 19:01 Re: Wysokie obroty
maxkalisz napisał/a:
ddaczek ja mam podobne problemy z moją Nubirą. Każdy mechanik u którego byłem rozkłada ręce a gazownicy jak widzą moje auto to prawie płaczą. Wymieniłem: świece, kable wn, silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i sondę lambda i ... niestety problem został. Sprawdziłem jeszcze wężyki podciśnieniowe i wszystko wydaje się, że jest OK. Regulacje gazu, reset kompa i programowanie obrotów biegu jałowego pomagają na dzień - góra dwa. I o co może w tym wszystkim chodzić?
Pozdrawiam
Czy w tym czasie kiedy zaczynaja się te wysokie obroty zapala się CHECK??
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-10-29, 22:23
wspolny element dla lpg i pb to powietrze (pomijając elektronikę),ja stawiałbym na krokowy powietrza jak masz mozliwośc to pożycz od kogoś takie coś ,oczywiscie reset kompa,kodowanie obrotów i wtedy zobacz,kody wskażą brak działania a nie złe działanie-no i......lambda,to wyjdzie na kompie ale nie u gaziarza a u mechanika,u gaziarza wyjdzie czy działa,ale na kompie z diagnostyką wyjdzie czy prawidłowo w pełnym zakresie obrotów,ale zacznij od krokowego powietrza,obejrzyj go dokładnie czy nie ma przytarc,syfu itd,no i ja mialem jeszcze klpopt z czujnikiem poł. przepustnicy-niestety lpg 2 gen skutecznie obkleja przepustnice i czujniki a to oszukuje kompa,jest gdzies opis jak oczyscic te rzeczy,co prawda na silniku 1.6 16 V ale zasada taka sama,mozesz pokombinowac twierając przepustnice i pryszcząc np. wd40 lub k2 do slników-prysnij na czuk=jniki,zobaczysz je otierając przepustnicę na 90 st-w poziom,co dalej to nie wiem,
[ Dodano: 2008-10-29, 22:25 ]
po tym oczywista reset ecm i kodowanie
Jeśli moge się troszkę wymądrzyć to proponowałbym sprawdzenie samego kompa. W Lanim jest pod iedzeniem kierowcy.
Nie kolego mylisz się. Jak już to pod siedzeniem ale pasażera
Ot wiem a pisze bzdury. Święta racja kolego i dzięki za wskazanie pomyłki
andrzej4411 [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-30, 13:41
Też tak ppomyślałem że tak naprawde to wiesz ale Ci się wymsło spoko
MORTEM
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 44
Wysłany: 2008-11-01, 09:07
maxkalisz napisał/a:
MORTEM - Check wogóle się nie zapala, i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.
W takim razie w czasie kiedy pojawią się te wysokie obroty zjechałbym na pobocze i nie gasząc auta zmierzyłbym napięcie na suwaku TPS-a.
Najlepiej jeszcze by było gdyby mozna było mierzyć to napięcie także przy wejściu do kompa. Z tego co pamiętam to na biegu jałowym powinno byc ok 0.5-0.6V. Jezeli będzie ok to zastanowimy sie co robić dalej.
ja ostatnio jeździłem z voltomierzem podłączonym pod lambdę i testowałem jak działa. I wyszło, że nie do końca jest sprawna. Ale na to potrzeba czasu, chyba, że ktoś wymienia na pałę po kolei elementy jak coś nie domaga w samochodzie.
W takim razie w czasie kiedy pojawią się te wysokie obroty zjechałbym na pobocze i nie gasząc auta zmierzyłbym napięcie na suwaku TPS-a.
Najlepiej jeszcze by było gdyby mozna było mierzyć to napięcie także przy wejściu do kompa. Z tego co pamiętam to na biegu jałowym powinno byc ok 0.5-0.6V. Jezeli będzie ok to zastanowimy sie co robić dalej.
ja ostatnio jeździłem z voltomierzem podłączonym pod lambdę i testowałem jak działa. I wyszło, że nie do końca jest sprawna. Ale na to potrzeba czasu, chyba, że ktoś wymienia na pałę po kolei elementy jak coś nie domaga w samochodzie.
A mógłbyś mi wytłumaczyć jak 5 latkowi gdzie i jak podłączyć miernik? Bo mechanik i elektryk to raczej ze mnie kiepski
MORTEM
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 44
Wysłany: 2008-11-06, 18:12
A wiesz gdzie jest TPS w lanku?? i czy umiesz się posługiwac voltomierzem??