X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Wysokie Obroty, LPG, Benzyna

Autor Wiadomość
DDACZEK
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-23, 19:59   [Lanos] Wysokie Obroty, LPG, Benzyna

TEMAT WAŁKOWANY ALE NIE MA KONKRETNEJ ODPOWIEDZI. NIECH MI KTOS NAPRAWDE PORADZI BO JA TEN SAMCHOD WYSADZE W POWIETRZE. MAM LASNOSA 1,4 2000R. PROBLEM POLEGA NA TYM ZE MAM WYSOKIE OBROTY. NA LPG I BENZYNIE. NIE MA REGUŁY CZY ZIMNY CZY CIEPŁY. MOGE PRZJECHAC KILKA DZIESIAT KM I NAGLE WSKAKUJA TAKIE OBROTY JAK W F-16 WSTYD MI PO MIESCIE JEZDZIC. PRZEŁACZAM NA BENEZYNE I TO SAMO. FAHCOWIEC PORADZIL ZMIANE PAROWNIKA, ALE CO MA PAROWNIK DO BENZYNY, SŁUSZAŁEM TEZ ZE MOZE ŁĄPIE GDZIES LEWE POWIETRZE I TAK CHODZI. CZASAMI ZAPALA SIE KONTROLKA "CHECK" BŁAGAM POMOCY, CO KUPOWAC WYMIENIAC CZYSCIC...


Edit Y.
Dlaczego krzyczysz ?? !! :zły:
Dlaczego nie stosujesz [TAGów] ?? !! :zły:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5398
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2008-10-23, 20:07   

Po pierwsze wyłącz CAPS LOCKa krzyczeć nie musisz. Krokowca sobie wyczyść albo wymień na nowego zaprogramuj obroty biegu jałowego i to chyba tyle.



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
 
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-10-23, 20:31   

1. O Caps-Locku to już napisali tu inni, więc...
2. Sprawdź kody usterek wyświetlanych przez CHECK...
3. Przy pracującym silniku poruszaj dość mocno wiązką kabli przebiegających za silnikiem (okolice listwy wtryskiwaczy) i obserwuj czy nie zmieniają się przy tym obroty silnika.
 
 
maxkalisz

Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-10-29, 08:41   Wysokie obroty

ddaczek ja mam podobne problemy z moją Nubirą. Każdy mechanik u którego byłem rozkłada ręce a gazownicy jak widzą moje auto to prawie płaczą. Wymieniłem: świece, kable wn, silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i sondę lambda i ... niestety problem został. :beczy: Sprawdziłem jeszcze wężyki podciśnieniowe i wszystko wydaje się, że jest OK. Regulacje gazu, reset kompa i programowanie obrotów biegu jałowego pomagają na dzień - góra dwa. I o co może w tym wszystkim chodzić? :niewiem:
Pozdrawiam
 
 
primax

Auto: Lanos
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 31
Wysłany: 2008-10-29, 13:07   

Jeśli moge się troszkę wymądrzyć to proponowałbym sprawdzenie samego kompa. W Lanim jest pod iedzeniem kierowcy. Jeśli z jakiś powodów zamókł to może robi jakieś zwarycho.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
andrzej4411
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-29, 14:34   

primax napisał/a:
Jeśli moge się troszkę wymądrzyć to proponowałbym sprawdzenie samego kompa. W Lanim jest pod iedzeniem kierowcy.


Nie kolego :nono: mylisz się. Jak już to pod siedzeniem ale pasażera :wink:
 
 
MORTEM

Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 44
Wysłany: 2008-10-29, 19:01   Re: Wysokie obroty

maxkalisz napisał/a:
ddaczek ja mam podobne problemy z moją Nubirą. Każdy mechanik u którego byłem rozkłada ręce a gazownicy jak widzą moje auto to prawie płaczą. Wymieniłem: świece, kable wn, silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i sondę lambda i ... niestety problem został. :beczy: Sprawdziłem jeszcze wężyki podciśnieniowe i wszystko wydaje się, że jest OK. Regulacje gazu, reset kompa i programowanie obrotów biegu jałowego pomagają na dzień - góra dwa. I o co może w tym wszystkim chodzić? :niewiem:
Pozdrawiam

Czy w tym czasie kiedy zaczynaja się te wysokie obroty zapala się CHECK??
 
 
łosiek


Auto: teraz bravo 2
Pomógł: 39 razy
Wiek: 98
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 932
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-10-29, 22:23   

wspolny element dla lpg i pb to powietrze (pomijając elektronikę),ja stawiałbym na krokowy powietrza jak masz mozliwośc to pożycz od kogoś takie coś ,oczywiscie reset kompa,kodowanie obrotów i wtedy zobacz,kody wskażą brak działania a nie złe działanie-no i......lambda,to wyjdzie na kompie ale nie u gaziarza a u mechanika,u gaziarza wyjdzie czy działa,ale na kompie z diagnostyką wyjdzie czy prawidłowo w pełnym zakresie obrotów,ale zacznij od krokowego powietrza,obejrzyj go dokładnie czy nie ma przytarc,syfu itd,no i ja mialem jeszcze klpopt z czujnikiem poł. przepustnicy-niestety lpg 2 gen skutecznie obkleja przepustnice i czujniki a to oszukuje kompa,jest gdzies opis jak oczyscic te rzeczy,co prawda na silniku 1.6 16 V ale zasada taka sama,mozesz pokombinowac twierając przepustnice i pryszcząc np. wd40 lub k2 do slników-prysnij na czuk=jniki,zobaczysz je otierając przepustnicę na 90 st-w poziom,co dalej to nie wiem,

[ Dodano: 2008-10-29, 22:25 ]
po tym oczywista reset ecm i kodowanie
 
 
maxkalisz

Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-10-30, 07:39   

MORTEM - Check wogóle się nie zapala, i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.
 
 
primax

Auto: Lanos
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 31
Wysłany: 2008-10-30, 13:20   

andrzej4411 napisał/a:
primax napisał/a:
Jeśli moge się troszkę wymądrzyć to proponowałbym sprawdzenie samego kompa. W Lanim jest pod iedzeniem kierowcy.


Nie kolego :nono: mylisz się. Jak już to pod siedzeniem ale pasażera :wink:


Ot :omg: wiem a pisze bzdury. Święta racja kolego i dzięki za wskazanie pomyłki :wgłowe: :D
 
 
andrzej4411
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-30, 13:41   

Też tak ppomyślałem że tak naprawde to wiesz ale Ci się wymsło :lol: spoko :piwo:
 
 
MORTEM

Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 44
Wysłany: 2008-11-01, 09:07   

maxkalisz napisał/a:
MORTEM - Check wogóle się nie zapala, i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.

W takim razie w czasie kiedy pojawią się te wysokie obroty zjechałbym na pobocze i nie gasząc auta zmierzyłbym napięcie na suwaku TPS-a.
Najlepiej jeszcze by było gdyby mozna było mierzyć to napięcie także przy wejściu do kompa. Z tego co pamiętam to na biegu jałowym powinno byc ok 0.5-0.6V. Jezeli będzie ok to zastanowimy sie co robić dalej.
ja ostatnio jeździłem z voltomierzem podłączonym pod lambdę i testowałem jak działa. I wyszło, że nie do końca jest sprawna. Ale na to potrzeba czasu, chyba, że ktoś wymienia na pałę po kolei elementy jak coś nie domaga w samochodzie.
 
 
maxkalisz

Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-04, 21:25   

Cytat:
W takim razie w czasie kiedy pojawią się te wysokie obroty zjechałbym na pobocze i nie gasząc auta zmierzyłbym napięcie na suwaku TPS-a.
Najlepiej jeszcze by było gdyby mozna było mierzyć to napięcie także przy wejściu do kompa. Z tego co pamiętam to na biegu jałowym powinno byc ok 0.5-0.6V. Jezeli będzie ok to zastanowimy sie co robić dalej.
ja ostatnio jeździłem z voltomierzem podłączonym pod lambdę i testowałem jak działa. I wyszło, że nie do końca jest sprawna. Ale na to potrzeba czasu, chyba, że ktoś wymienia na pałę po kolei elementy jak coś nie domaga w samochodzie.

A mógłbyś mi wytłumaczyć jak 5 latkowi gdzie i jak podłączyć miernik? Bo mechanik i elektryk to raczej ze mnie kiepski
 
 
MORTEM

Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 44
Wysłany: 2008-11-06, 18:12   

A wiesz gdzie jest TPS w lanku?? i czy umiesz się posługiwac voltomierzem??
 
 
maxkalisz

Auto: Daewoo Nubira 1.6 16V
Imie: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-06, 22:06   

MORTEM napisał/a:
A wiesz gdzie jest TPS w lanku?? i czy umiesz się posługiwac voltomierzem??


Wiem gdzie jest w nubirze co do voltomierza tez raczej nie bedzie zle
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt